Mode & Beauty alle pijlers

Warme mode

15-08-2013 14:05 63 berichten
Hallo ladies,

Het is alweer zover, de eerste warme mode hangt in de rekken.

Ik heb mijn hart alweer verloren aan een jas. Deze:

Ik vind het alleen jammer dat die zwart is, dus ik kijk ook nog even verder, de komende maanden, voor iets in een lichte kleur.

Hebben jullie al iets gezien waar je achteraan wilt, of ben ik te vroeg?
Alle reacties Link kopieren
Je bent veel te vroeg! Ik ga nog op zomervakantie en totaal geen zin om ook maar aan winter en de bijbehorende kleding te denken!!,
Ik probeer expres nog niet te kijken, want dan wil ik weer veel te veel dingen kopen...

Maar ik ben dol op van die heerlijke wollen vesten en truien waar je je helemaal in kan verstoppen.
het is wat het is
De Primark heeft de wanten en mutsen ook weer tevoorschijn gehaald.. Jammer want de zomer is nog niet voorbij
Ik vind het leuk dat er al nieuwtjes binnen zijn. De hele stad Rotterdam is in de ellenlange uitverkoop, ze verzinnen steeds gekkere slogans om van die oude troep af te komen en ik wilde het een half jaar geleden al niet. Tjonge.

Dus het is geen verlangen naar koud weer, maar naar iets nieuws.
quote:ruiva schreef op 15 augustus 2013 @ 14:12:

Ik probeer expres nog niet te kijken, want dan wil ik weer veel te veel dingen kopen...

Maar ik ben dol op van die heerlijke wollen vesten en truien waar je je helemaal in kan verstoppen.Ja heerlijk hè.
Ik heb net mn kledingkast opgeruimd en mn truien helemaal achterin weggestopt.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Apatura schreef op 15 augustus 2013 @ 14:19:

Ik heb net mn kledingkast opgeruimd en mn truien helemaal achterin weggestopt. Ik hoop dat je het weervrouwtje blijkt te zijn.
http://tablet.hm.com/nl/product/10409#article=10409-B

Deze staat op mijn lijstje. Ben vorige winter op zoek geweest, maar kon niks meer vinden. Was een beetje laat (februari). Hoop alleen dat ie warm genoeg is, daar twijfel ik een beetje over. Wil hem voor op de scooter, maar hij moet dan wel lang genoeg zijn zodat mijn billen niet koud worden

Heb nu een jas van de Takko uit Tsjechië. Omgerekend was ie nog geen 20 euro, gekocht in 2007. Die is inmiddels bij de pols doorgesleten helaas dus moet echt een nieuwe.
Fijne jas Ivetje, met dat teddy van binnen. Als de buitenstof winddicht is, dan zal hij vast warm genoeg zijn hoor.
Heb zelf alvast enkellaarzen aangeschaft, en ook al leuke grof gebreide truien en vesten zien hangen En in plaats daarvan heb ik een crop-top gekocht, haha.

Het wordt eind augustus weer warmer.. en hopelijk zet dat nog even door. Ik weiger vóór september actief bezig te zijn met winterkledij zoals ik weiger in september al pepernoten te kopen
quote:lostintranslation schreef op 15 augustus 2013 @ 14:34:

Heb zelf alvast enkellaarzen aangeschaft, en ook al leuke grof gebreide truien en vesten zien hangen En in plaats daarvan heb ik een crop-top gekocht, haha.

Het wordt eind augustus weer warmer.. en hopelijk zet dat nog even door. Ik weiger vóór september actief bezig te zijn met winterkledij zoals ik weiger in september al pepernoten te kopen Kijk, je hebt wel gelijk natuurlijk, maar ik heb een maat waar mij de ogen voor wordt uitgekrabt en als ik niet snel reageer, dan moet de zomer een doorstart maken tot april. Snappie?
Gisteren heb ik het eerste gevoerde winterjurkje voor mijn dochter gekocht. Zelf was ze helemaal gek op Hello Kitty-oorwarmers. Die hebben we laten hangen, omdat ik de muts van HK Veel mooier vond

Voor mezelf moet ik er nog niet aan denken. Ik heb nog zulk leuk zomerspul hangen!
Zeker! Ik baal er ook enorm van als ik te laat ben, en alle leuke jassen/schoenen/etc. in mijn maat al uitverkocht zijn.

Het is juist fijn dat als het opeens koud, winderig en regenachtig is je jouw kersverse warme jas (die op je plaatje vind is mooi, trouwens! Heel stijlvol) uit de kast kunt halen, in plaats van de winkels af te struinen in je zomerkoffie vandaar dat toen het liefde op het eerste gezicht was met de laarsjes, ik ze ook maar meteen heb gekocht!

Maar ik ben zo dol op de zomer.. en wil nog niet dat ie voorbij is
Voorlopig richt ik me nog even op De Heerlijke Zomerse Periode die we nog te goed hebben
Oh en ik wil graag ook nog mooie kuitlaarzen, afgelopen winter kon ik geen mooie vinden, hopelijk is de mode nu wél naar mijn smaak
het is wat het is
quote:lostintranslation schreef op 15 augustus 2013 @ 14:44:

Zeker! Ik baal er ook enorm van als ik te laat ben, en alle leuke jassen/schoenen/etc. in mijn maat al uitverkocht zijn.

Het is juist fijn dat als het opeens koud, winderig en regenachtig is je jouw kersverse warme jas (die op je plaatje vind is mooi, trouwens! Heel stijlvol) uit de kast kunt halen, in plaats van de winkels af te struinen in je zomerkoffie vandaar dat toen het liefde op het eerste gezicht was met de laarsjes, ik ze ook maar meteen heb gekocht!

Jij snapt het.

Heb je een plaatje van je laarzen? Nu wil ik ze zien natuurlijk.

Maar ik ben zo dol op de zomer.. en wil nog niet dat ie voorbij is
quote:Hangmat schreef op 15 augustus 2013 @ 14:44:

Voorlopig richt ik me nog even op De Heerlijke Zomerse Periode die we nog te goed hebben Dat is een mooi bericht.
quote:ruiva schreef op 15 augustus 2013 @ 14:45:

Oh en ik wil graag ook nog mooie kuitlaarzen, afgelopen winter kon ik geen mooie vinden, hopelijk is de mode nu wél naar mijn smaak Ik help het je hopen.
Toch heb ik al 4 vesten in huis, die ik niet kon laten hangen. Gelukkig heb ik ze nog laaaaaaang niet nodig, maar ben er wel heel blij mee.

Ze zijn eenvoudig hoor, niets spectaculairs, maar toch heel blij.
Ik heb stiekem ook al een prachtig gebreid vest gekocht deze week... Zag hem hangen en kon het niet laten. Hij moet nog wel even wachten in de kast, want eerst nog mooi weer!
Yessss.
Ja

Ik heb dit Jurkje gekocht

[img]https://www.perfectlybasics.nl/marie-si ... 11105.aspx[/img]

Verliefd op deze jas:

[img]https://www.perfectlybasics.nl/m-misson ... 81105.aspx.[/img]

Nu nog een goedkopere variant vinden, of deze jas kopen en er 10 jaar mee doen :(
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2013 @ 14:57:

Toch heb ik al 4 vesten in huis, die ik niet kon laten hangen. Gelukkig heb ik ze nog laaaaaaang niet nodig, maar ben er wel heel blij mee.

Ze zijn eenvoudig hoor, niets spectaculairs, maar toch heel blij. Ik heb nu een vest aan hoor...buiten miezert het en het is grauw, herfst gewoon al hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven