Seks na bevalling
vrijdag 16 augustus 2013 om 14:22
Hallo meiden , ik ben 4 maanden geleden bevallen en ben nogal onzeker over ( daar beneden ) . Ik heb het idee dat ik wijder geworden ben maar m'n vriend zegt dat hij niks anders voelt als daarvoor. Ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is of dat hij het zegt om me niet te kwetsen ik denk het laatste. Maargoed nu vroeg ik mij af zijn er meer onder jullie die hier laat van hebben of hebben gehad? En gaat het weer over met de nodige bekkenbodem oefeningen? Ik voel niks meer van de seks zo appart! En dit is pas sinds een paar weken daarvoor ( paar weken na bevalling ) voelde ik nog wel van alles. Word hier erg onzeker van.
vrijdag 16 augustus 2013 om 14:30
vrijdag 16 augustus 2013 om 14:34
Dat herken ik juist helemaal niet na 2 kinderen. Na de bevallingen was ik juist weer enorm straks aldus vriend. Na een tijdje werd dat wel wat minder, maar met oefeningen werd het weer wat strakker. We zijn daar onderling erg eerlijk in, dus geloof hem hierin wel.
En als het niet zo is, dan heb je inderdaad een kind gekregen. Je lichaam is verandert. De een komt de kilo's niet kwijt en de ander is wat wijder down there.
En als het niet zo is, dan heb je inderdaad een kind gekregen. Je lichaam is verandert. De een komt de kilo's niet kwijt en de ander is wat wijder down there.
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:22
vrijdag 16 augustus 2013 om 17:09
vrijdag 16 augustus 2013 om 21:12
Misschien moet je eerst eens voelen met je eigen vingers en dan kijken hoe het voelt als je je spieren samen knijpt. Bekkenbodemspieren kun je heel gemakkelijk zelf oefenen.
En waarom geloof je je partner niet? Het kan best dat het voor hem gewoon nog wel fijn aanvoelt ook al voelt het voor jou te los.
En waarom geloof je je partner niet? Het kan best dat het voor hem gewoon nog wel fijn aanvoelt ook al voelt het voor jou te los.