Bepaalde mensen reageren erg bot

16-08-2013 18:46 241 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg jammer dat er hier bepaalde mensen zijn die erg bot reageren in topics zoals: woorden spellen, sorry hoor we zitten hier niet op een spellingscurus forum en nog veel meer dingen zoals: Als iemand zijn verhaal verteld dat je eigenlijk hier nooit serieus genomen wordt, je wordt meteen erg bot afgekraakt en of ze maken er een grapje over. Erg jammer hoor voor zo'n forum, want ik weet zeker dat dit de gezelligste kletspraat forum is en dat er veel mensen zijn die wel wat dingen kunnen leren van andere mensen of advies kunnen krijgen!
quote:Amand schreef op 16 augustus 2013 @ 20:24:

[...]

Ben ik soms te min?
quote:ThunderassMan schreef op 16 augustus 2013 @ 20:26:

[...]

Dank je, lieve lieve LV. Jij bent de enige hier die tussen de regels door kan lezen en mijn daadwerkelijke probleem ziet. Snik.

Onder deze enorm toffe, brede en leuke forummer zit inderdaad een verlegen jongetje met een ENORM geslachtsdeel die een spoor van uitgerekte ex-en heeft achtergelaten. Ik kwijn zowat weg van eenzaamheid en heb hier een beetje mijn thuis gevonden en dat doet Acy zomaar gemeen tegen mij.

Uh.. Is that a gun in your pocket?
quote:Onder deze enorm toffe, brede en leuke forummer zit inderdaad een verlegen jongetje met een ENORM geslachtsdeel die een spoor van uitgerekte ex-en heeft achtergelaten. Ik kwijn zowat weg van eenzaamheid en heb hier een beetje mijn thuis gevonden en dat doet Acy zomaar gemeen tegen mij.

Vriendjes?
quote:annelaure schreef op 16 augustus 2013 @ 20:16:

[...]

Zoals ik en anderen al hebben aangegeven, jawel. In het echte leven verbeteren we ook. Een persoon kan er van leren en dus minder dom overkomen en serieuzer genomen worden.

Over het tweede deel, ik vind het juist heel netjes dat ze aangeven waarom het niet gelezen is. Dan kan de TO de volgende keer een kort en krachtig verhaal vertellen. Sowieso gaat een lang verhaal vertellen veel beter met juiste interpunctie. En als een TO dat allemaal weet kan ze als ze een topic opent er met een beetje moeite voor zorgen dat mensen de moeite nemen om heel het verhaal te lezen en serieus te antwoorden. Anders weet ze misschien helemaal niet waarom mensen topics van haar links laten liggen.

hm, sta me toe te betwijfelen dat die publieke terechtwijzingen worden gegeven uit sympathie, en met als doelstelling TO te helpen.

mijn motto is wat dat betreft: "Praise in public, criticise in private".
quote:Amand schreef op 16 augustus 2013 @ 20:28:

[...]

Uh.. Is that a gun in your pocket?No, I'm just happy to see you.
quote:nona_Acy schreef op 16 augustus 2013 @ 20:29:

[...]

Vriendjes?

*snif*

Ok.
quote:ThunderassMan schreef op 16 augustus 2013 @ 20:29:

[...]

No, I'm just happy to see you. be gentile
quote:Diztel schreef op 16 augustus 2013 @ 19:21:

Ik was vroeger echt bang voor het Vivaforum vanwege die botte reacties etc.

Pfff stom topic is dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een TO die gewoon helemaal niet meer reageert. Dat is pas Bot
.
quote:rosanna08 schreef op 16 augustus 2013 @ 20:10:

[fgcolor=#0617D3] TO, je hebt helemaal gelijk, sommigen hier kunnen heel bot reageren.....

Of je ziet wat er geschreven wordt als een teken dat je wellicht je de zaken ook eens anders zou kunnen bekijken of wellicht anders leren schrijven? Ik word zo moe van dit type leutertopics.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amand schreef op 16 augustus 2013 @ 20:31:

[...]

be gentileWaarom moet TAM ineens een shikse zijn?!
quote:lemoos2 schreef op 16 augustus 2013 @ 20:34:

[...]

Waarom moet TAM ineens een shikse zijn?!
quote:Enn schreef op 16 augustus 2013 @ 20:34:

[...]

Of je ziet wat er geschreven wordt als een teken dat je wellicht je de zaken ook eens anders zou kunnen bekijken of wellicht anders leren schrijven? Ik word zo moe van dit type leutertopics. * Oh ja ik zal de eerste zelf even voor zijn*

Reageer dan niet! Je hoeft niet te reageren Enn.
quote:Enn schreef op 16 augustus 2013 @ 20:36:

[...]

* Oh ja ik zal de eerste zelf even voor zijn*

Reageer dan niet! Je hoeft niet te reageren Enn. Nee ik hoef niet te reageren en TO hoeft dit topic niet te openen. TO heeft dit topic wel geopend en ik heb wel gereageerd.
quote:Amand schreef op 16 augustus 2013 @ 18:51:

Waarvan akte.

Muts.Dit vind ik nou echt nergens voor nodig. Stoer doen om het stoer don. Meeloper.
Reageren is sowieso uit den boze als je het niet met TO eens bent. En op grapjes zou ook een levenslange ban moeten staan. Humor is des duivels oorkussen, zei mijn overgrootvader altijd. En de ouwe kraker had groot gelijk.
quote:Tomatensoep schreef op 16 augustus 2013 @ 20:39:

[...]

Dit vind ik nou echt nergens voor nodig. Stoer doen om het stoer don. Meeloper.Zit jij soms in het Groepje?
quote:lemoos2 schreef op 16 augustus 2013 @ 20:34:

[...]

Waarom moet TAM ineens een shikse zijn?! hahaha,of een goj
Af en toe op spelling wijzen op een nette manier moet toch kunnen, leer je van. Daarnaast leest interpunctie een stuk fijner. Dat je af en toe een foutje maakt moet kunnen. Maar mensen die beweren d's en t's niet te kunnen beheersen vind ik onzin. Als je twijfelt, zoek even online de grammaticale regels op. Daarnaast zijn er een hoop websites waar je kunt oefenen op je d's en t's.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 augustus 2013 @ 20:40:

[...]

Zit jij soms in het Groepje?In alle zeventien ja.
Er is mij ook wel eens op de ziel getrapt. What can you do? Niet te veel van aantrekken. En tja, het is niet het Libelle forum he.
moet je forummen op zwangerschapspagina.nl. Wanneer topics daar uit de hand lopen of wanneer er teveel vernederende reacties worden geplaatst, wordt het topic geheel gesloten. Lekker toch
Klopt TO, de sfeer is hier tegenwoordig zwaar kut. Ik zit hier ook nog maar vanwege een paar aardige mensen, en als die weggaan, ga ik ook. Ik denk maar zo: irl zie je ook regelmatig rare mensen, dat is hier op het forum niet anders (alleen irl is het wat makkelijker om zulke mensen uit de weg te gaan ). Maar nieuwelingen raad ik aan om maar een ander forum te zoeken.
Liever elitair dan een pauper!
quote:ThunderassMan schreef op 16 augustus 2013 @ 20:26:Onder deze enorm toffe, brede en leuke forummer zit inderdaad een verlegen jongetje met een ENORM geslachtsdeel die een spoor van uitgerekte ex-en heeft achtergelaten.Ik heb begrepen dat je met zulke formaten goed de aardappels kan stampen. Lijkt mij een voordeel.
quote:otis schreef op 16 augustus 2013 @ 20:41:

Af en toe op spelling wijzen op een nette manier moet toch kunnen, leer je van. Daarnaast leest interpunctie een stuk fijner. Dat je af en toe een foutje maakt moet kunnen. Maar mensen die beweren d's en t's niet te kunnen beheersen vind ik onzin. Als je twijfelt, zoek even online de grammaticale regels op. Daarnaast zijn er een hoop websites waar je kunt oefenen op je d's en t's.En na een keer of tien zoeken weet je daarna die regel ook weer uit je hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven