Werk & Studie alle pijlers

Traineeships?

16-08-2013 19:44 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij meer vertellen over traineeships? Bestaan die ook voor mensen zonder een indrukwekkende lijst aan buitenschoolse activiteiten, voor mensen die niet cumlaude geslaagd zijn maar een 6,5 gemiddeld stonden en keihard werkten om hun studie te halen? Want het lijkt me zo interessant om een traineeship te doen, maar ik weet niet of ze mij uberhaupt willen. Terwijl het nu een stuk beter met mij gaat en ik zeker weet dat ik goed zou presteren...
Wat voor een soort baan zou je willen eigenlijk?
Hmm, ik denk dat ik op dit moment iets ondersteunends wil doen, liefst in een internationaal bedrijf.
Internationale bedrijven hebben vaak ook meer werkdruk he. Andere standaarden. Ik stuur je even een prive berichtje. Ik weet mss wel iets.
Volgens mij kan ik alleen een prive berichtje sturen als ik vriendjes met je word. Ik heb je uitgenodigd.
hoe accepteer ik je verzoek?
.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen clue. Ik doe dit nooit. Ff stoeien...
De traineeships die ik bekeken heb vroegen wel om cijferlijsten.

Maar als jij met een goed verhaal komt en laat zien wie je bent en wat je wilt bereiken betekent een 6.5 gemiddeld niet per se dat het een verloren zaak is.
Heb je eventueel een anoniem email adres die je hier kan neerzetten?
Je kunt het verloop van je studie ook juist gebruiken als motivatie he. Je hebt door omstandigheden weinig kunnen doen tijdens je studie en hoopt nu toch nog een kans te krijgen flink wat dingen bij te leren.
Mmm, dat is een goede matroesjka! Maar ik twijfel nu wel, door die opmerkingen over burnout.

mojojojo2013@outlook.com (net aangemaakt, don't ask!)
Hehe, ik ga je mailen
Heb nog niks :(
Zie mail
Ik ga slapen. Trusten!
Merci!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven