Mode & Beauty alle pijlers

Wow! Hebben, hebben, hebben!!

17-08-2013 00:43 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom dit net tegen op FB. Ben ondersteboven, dit wil ik hebben, hebben, hebben!!!

De perfecte krulmaker, joepie :-)

En nu dus ook in Nederland verkrijgbaar :D

http://youtu.be/x6jzG-Sesgk
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 augustus 2013 @ 01:03:

Nee, ik slaap wel een nacht met ouderwetse papillotten van reepjes stof. Lijkt me veiliger. Echt, eng geval.

Ghe die maakte mijn moeder vroeger altijd bij mij

Maar ik zag rook van dat ding afkomen kan toch niet goed zijn voor je haar
Die rook baarde me ook al zorgen. Waar rook is, is vuur toch?

"Brandweerman Sam!", zou Mason gillen en snel zijn brandblussertje halen om me te blussen. "Taduu Taduu".
You know how I know? Because I reeaally think so!
-.-

Aaaah, ik wil zo graag dat dit goed is
Nice!
Ziet er erg apart uit!!

Het nadeel ervan vind ik dat je maar 1 soort krul kunt maken, je kunt er geen grote krullen mee maken.
Ik vind het ook wel een beetje eng als er rook af komt. Zijn er trouwens nog mensen die hun haar permanenten (bij de kapper)? Vroeger een aantal keer gedaan en dan had ik een half jaar een mooie bos krullen.
Babyliss is een prima merk dus dit gaat echt wel werken hoor.

En van een stijltang komt ook wel wat rook af. Voor dagelijks gebruik is dit uiteraard geen goed idee (net als stijlen) maar verder zitten jullie wel te mutsen hier
Jeej Suze iemand die hem ook vertrouwd!!
Ik zou hem best kunnen-willen kopen! Prachtige krullen maakt ie ervan. Babyliss is toch gewoon een goed merk, dat zal heus wel goed getest zijn. daarnaast kunnen stijltangen en gewone fohns ook 'gevaarlijk' zijn...
http://www.babyliss.nl/c1000e-curl-secret/

Whaaaa te mooi om waar te zijn!

En nog met 3 verschillende kruleffecten, van grof tot waves, wow.

Maarre hoe lang moet je haar in dat apparaat zitten per krul? Anders ben je wel heul lang bezig.......
Jammer dat hij nog zo duuf is
quote:matroesjka_ schreef op zaterdag 17 augustus 2013 00:55 Dat filmpje met de afgebrande haarstreng is trouwens fantastisch.Link??
Ik denk dat dit apparaat alleen werkt bij heel zacht slap haar. Bij stug dik haar loopt ie geheid vast. Ik moet er niet aan denken.......
Dat is geen rook, dat is stoom.
Bergje, wat een onnodige aanname.
Oeh ik wil zo'n apparaatje ook wel hebben.
Het principe lijkt me goed; wachten tot het patent er vanaf is, dan worden ze 9,95 bij blokker mét veel meer mogelijkheden wat betreft temperatuur en krulgrootte.
quote:Suze02 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 10:30 Bergje, wat een onnodige aanname.Ik denk het gewoon. Ik heb zelf stug dik haar en heb de ervaring dat apparaten niet zo lekker werken.
http://www.youtube.com/watch?v=lmULfx2LIUk

Hair Wavz.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 augustus 2013 @ 00:54:

Brrrr, eng apparaat. Straks brandt er een streng zomaar floeps af. Ik durf niet.Als je goed kijkt, zie je een rookwolkje opstijgen als ze de eerste haarstreng doen
Als het met je haar niet werkt kun je er altijd nog zelf wokkel-chips mee maken. Miskoop kan 't niet worden.
Supergaaf!
Komt wel goed, schatje!
Wauw super ziet het eruit . Er zit toch een timer op als de krul klaar was? Babyliss is erg goed met fohnen en krultangen trouwens .
Nee jo dat is niets. Veel te zwaar en te groot als je dat zelf moet vasthouden heb je na 3 krullen geen gevoel meer in je arm
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Denk dat het met het gewicht van de babyliiss wel meevalt.

Vanaf wanneer is die te koop zag het nog niet bij de mediamarkt in de webshop liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven