Wow! Hebben, hebben, hebben!!
zaterdag 17 augustus 2013 om 00:43
Kom dit net tegen op FB. Ben ondersteboven, dit wil ik hebben, hebben, hebben!!!
De perfecte krulmaker, joepie
En nu dus ook in Nederland verkrijgbaar
http://youtu.be/x6jzG-Sesgk
De perfecte krulmaker, joepie
En nu dus ook in Nederland verkrijgbaar
http://youtu.be/x6jzG-Sesgk
maandag 2 september 2013 om 13:44
quote:wennie100 schreef op 17 augustus 2013 @ 07:59:
Ik vind het ook wel een beetje eng als er rook af komt. Zijn er trouwens nog mensen die hun haar permanenten (bij de kapper)? Vroeger een aantal keer gedaan en dan had ik een half jaar een mooie bos krullen.Die rook komt van de spray die je op je haar doet om het tegen de hitte te beschermen. Het is niet zo dat je haar geroosterd wordt.
Ik vind het ook wel een beetje eng als er rook af komt. Zijn er trouwens nog mensen die hun haar permanenten (bij de kapper)? Vroeger een aantal keer gedaan en dan had ik een half jaar een mooie bos krullen.Die rook komt van de spray die je op je haar doet om het tegen de hitte te beschermen. Het is niet zo dat je haar geroosterd wordt.
dinsdag 3 september 2013 om 12:43
dinsdag 3 september 2013 om 12:47
quote:kosmonova schreef op 03 september 2013 @ 12:36:
En ? Ik ben benieuwd hoe hij bevalt.
Die pro versie is wel een stuk duurder
188 euro is het goedkoopste wat ik zo snel kon vinden.
Ben aan het twijfelen of ik hem ook zal kopen.Ik zag hem op een Nederlandse site voor 169,00, maar dan is hij pas eind oktober beschikbaar.
En ? Ik ben benieuwd hoe hij bevalt.
Die pro versie is wel een stuk duurder
188 euro is het goedkoopste wat ik zo snel kon vinden.
Ben aan het twijfelen of ik hem ook zal kopen.Ik zag hem op een Nederlandse site voor 169,00, maar dan is hij pas eind oktober beschikbaar.
dinsdag 3 september 2013 om 12:54
quote:kosmonova schreef op 03 september 2013 @ 12:50:
Idd in Duitsland is hij goedkoper even gekeken net.Hoeveel heb jij ervoor betaald..ik zag hem net voor 150 euro.
Waar heb jij hem besteld als ik zo vrij mag zijn:)
En hoelang is de levertijd ongeveer.Ik hem hem bij Harotec besteld. Hij was op voorraad, dus binnen een paar dagen binnen. Ik had een BTWnummer dus ik heb maar 134 euro incl. verzendkosten betaald. Anders komt hij incl.verzendkosten op ongeveer 159 euro.
Idd in Duitsland is hij goedkoper even gekeken net.Hoeveel heb jij ervoor betaald..ik zag hem net voor 150 euro.
Waar heb jij hem besteld als ik zo vrij mag zijn:)
En hoelang is de levertijd ongeveer.Ik hem hem bij Harotec besteld. Hij was op voorraad, dus binnen een paar dagen binnen. Ik had een BTWnummer dus ik heb maar 134 euro incl. verzendkosten betaald. Anders komt hij incl.verzendkosten op ongeveer 159 euro.
dinsdag 3 september 2013 om 13:01
quote:kosmonova schreef op 03 september 2013 @ 12:57:
Bedankt voor je reactie.. ga gelijk even kijken..
Ik zag hem het goedkoopst voor 150 euro maar de verzenden helaas niet naar NL.
De prijs op de site is inclusief verzendkosten binnen Duitsland, voor Nederland komt er een paar euro bij. Ik had hem afgelopen donderdag besteld.
Ik ga hem vanavond proberen, ik ben benieuwd!
Bedankt voor je reactie.. ga gelijk even kijken..
Ik zag hem het goedkoopst voor 150 euro maar de verzenden helaas niet naar NL.
De prijs op de site is inclusief verzendkosten binnen Duitsland, voor Nederland komt er een paar euro bij. Ik had hem afgelopen donderdag besteld.
Ik ga hem vanavond proberen, ik ben benieuwd!
dinsdag 3 september 2013 om 15:17
Ik kon niet wachten tot vanavond en heb hem net even geprobeerd. En inderdaad het werkt. Ik heb maar een paar strengen gedaan en dat ging goed. Je moet wel vrij kleine strengen maken, anders krijg je een foutmelding en je haar moet echt goed gekamd zijn. Ik ben rechtshandig en dan vind ik krullen maken aan de linkerkant van mijn hoofd makkelijker dan rechts. Aan de rechterkant vind ik het lastiger om de streng haar goed in het apparaat te krijgen.
Het is een ander soort krul dan die ik met een Carmenset krijg, het is meer vergelijkbaar met het resultaat dat ik met mijn Remmington pearl wand krijg. Maar daarmee krijg ik de uiteinden van de krul nooit zo mooi en met dit apparaat krijg je mooie regelmatige krulllen tot in de puntjes.
Met de Carmenset krijg ik meer een krul die naar beneden uitzakt. Met dit apparaat krijg ik een golf/krul vanaf de haarinzet, meer een spiraalvorm.
Het is een ander soort krul dan die ik met een Carmenset krijg, het is meer vergelijkbaar met het resultaat dat ik met mijn Remmington pearl wand krijg. Maar daarmee krijg ik de uiteinden van de krul nooit zo mooi en met dit apparaat krijg je mooie regelmatige krulllen tot in de puntjes.
Met de Carmenset krijg ik meer een krul die naar beneden uitzakt. Met dit apparaat krijg ik een golf/krul vanaf de haarinzet, meer een spiraalvorm.
dinsdag 3 september 2013 om 23:16
De pro heeft 3 warmtestanden, een extra stand van 190 graden voor dun, gekleurd of kwetsbaar haar. De pro kun je voor extensions gebruiken de Kruidvatversie niet. De pro heeft een sterkere motor en zou 2x zo lang mee moeten gaan. Hij heeft 3 hittebronnen/verwarmingselementen de andere versie 2. Je kunt kiezen uit 3 standen voor de krul, links, rechts en om en om. De Kruidvatversie heeft alleen om en om.
Verder zijn er nog wat kleinere dingen die de pro heeft, zoals het veel sneller heet worden en je kunt het geluidssignaal uitzetten. Hij heeft ook een iets langer snoer.
Verder zijn er nog wat kleinere dingen die de pro heeft, zoals het veel sneller heet worden en je kunt het geluidssignaal uitzetten. Hij heeft ook een iets langer snoer.
woensdag 4 september 2013 om 12:28
Ik heb de normale versie van 129 euro van Kruidvat binnen en even geprobeerd. Het valt me toch wat tegen. De voorkant is inderdaad niet zo moeilijk maar achterop mijn hoofd lukt toch niet goed, elke keer teveel haar en een foutmelding. Bijna geen enkele is goed gelukt. Ik ben niet zo handig met haardingen maar ik vind het vooral lastig 'de ingang' van het apparaat blindelings te vinden op gevoel. Bovendien heb ik best dik en zwaar haar. Oefening baart vast kunst maar ik vind het nu nog wel moeilijk allemaal.
woensdag 4 september 2013 om 13:25
quote:schorpioentje29 schreef op 04 september 2013 @ 12:28:
Ik heb de normale versie van 129 euro van Kruidvat binnen en even geprobeerd. Het valt me toch wat tegen. De voorkant is inderdaad niet zo moeilijk maar achterop mijn hoofd lukt toch niet goed, elke keer teveel haar en een foutmelding. Bijna geen enkele is goed gelukt. Ik ben niet zo handig met haardingen maar ik vind het vooral lastig 'de ingang' van het apparaat blindelings te vinden op gevoel. Bovendien heb ik best dik en zwaar haar. Oefening baart vast kunst maar ik vind het nu nog wel moeilijk allemaal.Ik heb fijn haar, dat scheelt misschien. Je moet goed opletten dat de streng haar aan de bovenkant bij je haarinzet niet te breed is. Je kunt dan wel een dunne streng hebben, maar bovenaan loopt het vaak iets breder uit. Als je de streng bovenin een kwartslag draait dan gaat hij gemakkelijker tussen de klem.
Ik heb de normale versie van 129 euro van Kruidvat binnen en even geprobeerd. Het valt me toch wat tegen. De voorkant is inderdaad niet zo moeilijk maar achterop mijn hoofd lukt toch niet goed, elke keer teveel haar en een foutmelding. Bijna geen enkele is goed gelukt. Ik ben niet zo handig met haardingen maar ik vind het vooral lastig 'de ingang' van het apparaat blindelings te vinden op gevoel. Bovendien heb ik best dik en zwaar haar. Oefening baart vast kunst maar ik vind het nu nog wel moeilijk allemaal.Ik heb fijn haar, dat scheelt misschien. Je moet goed opletten dat de streng haar aan de bovenkant bij je haarinzet niet te breed is. Je kunt dan wel een dunne streng hebben, maar bovenaan loopt het vaak iets breder uit. Als je de streng bovenin een kwartslag draait dan gaat hij gemakkelijker tussen de klem.
woensdag 4 september 2013 om 13:26
quote:schorpioentje29 schreef op 04 september 2013 @ 12:28:
Ik heb de normale versie van 129 euro van Kruidvat binnen en even geprobeerd. Het valt me toch wat tegen. De voorkant is inderdaad niet zo moeilijk maar achterop mijn hoofd lukt toch niet goed, elke keer teveel haar en een foutmelding. Bijna geen enkele is goed gelukt. Ik ben niet zo handig met haardingen maar ik vind het vooral lastig 'de ingang' van het apparaat blindelings te vinden op gevoel. Bovendien heb ik best dik en zwaar haar. Oefening baart vast kunst maar ik vind het nu nog wel moeilijk allemaal.Ik heb fijn haar, dat scheelt misschien. Je moet goed opletten dat de streng haar aan de bovenkant bij je haarinzet niet te breed is. Je kunt dan wel een dunne streng hebben, maar bovenaan loopt het vaak iets breder uit. Als je de streng bovenin een kwartslag draait dan gaat hij gemakkelijker tussen de klem. En goed in de spiegel kijken wat je doet.
Ik heb de normale versie van 129 euro van Kruidvat binnen en even geprobeerd. Het valt me toch wat tegen. De voorkant is inderdaad niet zo moeilijk maar achterop mijn hoofd lukt toch niet goed, elke keer teveel haar en een foutmelding. Bijna geen enkele is goed gelukt. Ik ben niet zo handig met haardingen maar ik vind het vooral lastig 'de ingang' van het apparaat blindelings te vinden op gevoel. Bovendien heb ik best dik en zwaar haar. Oefening baart vast kunst maar ik vind het nu nog wel moeilijk allemaal.Ik heb fijn haar, dat scheelt misschien. Je moet goed opletten dat de streng haar aan de bovenkant bij je haarinzet niet te breed is. Je kunt dan wel een dunne streng hebben, maar bovenaan loopt het vaak iets breder uit. Als je de streng bovenin een kwartslag draait dan gaat hij gemakkelijker tussen de klem. En goed in de spiegel kijken wat je doet.
zaterdag 14 september 2013 om 15:38
Serena van Beautylab testte en hem ook, en was toch niet zo enthousiast, je haar blijft er namelijk vaak in vast zitten en dan heb je hulp nodig. Ook is het ding heel zwaar om zelf vast te houden heel de tijd.
http://www.beautylab.nl/babyliss-curl-secret/
http://www.beautylab.nl/babyliss-curl-secret/
zaterdag 14 september 2013 om 15:43
http://www.youtube.com/wa ... =UUKKbwECfY6ojKu7UkA2tOiw
Deze beautyblogger heeft er niet zo'n goede ervaring mee..
Deze beautyblogger heeft er niet zo'n goede ervaring mee..