Wow! Hebben, hebben, hebben!!
zaterdag 17 augustus 2013 om 00:43
Kom dit net tegen op FB. Ben ondersteboven, dit wil ik hebben, hebben, hebben!!!
De perfecte krulmaker, joepie
En nu dus ook in Nederland verkrijgbaar
http://youtu.be/x6jzG-Sesgk
De perfecte krulmaker, joepie
En nu dus ook in Nederland verkrijgbaar
http://youtu.be/x6jzG-Sesgk
zaterdag 17 augustus 2013 om 00:52
quote:zeeuwsknoopje schreef op 17 augustus 2013 @ 00:50:
Haha! Nee Enn deze heeft piepjes om je duidelijk te maken dat de krul "af" is Hahaha! Ja dat snapte ik ook wel! Maar het blijft : Floep en wég is de haarstreng. Grappig om te zien dus.
Haha! Nee Enn deze heeft piepjes om je duidelijk te maken dat de krul "af" is Hahaha! Ja dat snapte ik ook wel! Maar het blijft : Floep en wég is de haarstreng. Grappig om te zien dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 17 augustus 2013 om 00:55
zaterdag 17 augustus 2013 om 00:58
quote:borderwalk schreef op 17 augustus 2013 @ 00:55:
[...]
Dat floep baart mij een beetje zorgen. Straks loopt je haar vast in het mechanisme.
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook....
[...]
Dat floep baart mij een beetje zorgen. Straks loopt je haar vast in het mechanisme.
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 17 augustus 2013 om 00:59
zaterdag 17 augustus 2013 om 01:05
quote:zeeuwsknoopje, 4 minuten geleden
Oh jee, het zou toch niet?? Ik heb daar helemaal niet aan gedacht. Ik zag het filmpje en ging gelijk op zoek naar geld Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is het meestal ook te mooi om waar te zijn. Wacht maar tot de eerste slachtoffers zijn gevallen of tot de Kruidvat het in de aanbieding heeft voor een habbekrats.
Oh jee, het zou toch niet?? Ik heb daar helemaal niet aan gedacht. Ik zag het filmpje en ging gelijk op zoek naar geld Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is het meestal ook te mooi om waar te zijn. Wacht maar tot de eerste slachtoffers zijn gevallen of tot de Kruidvat het in de aanbieding heeft voor een habbekrats.
You know how I know? Because I reeaally think so!