Mode & Beauty alle pijlers

Wow! Hebben, hebben, hebben!!

17-08-2013 00:43 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom dit net tegen op FB. Ben ondersteboven, dit wil ik hebben, hebben, hebben!!!

De perfecte krulmaker, joepie :-)

En nu dus ook in Nederland verkrijgbaar :D

http://youtu.be/x6jzG-Sesgk
Oh wow! Ik heb een handicap en kan dus eigenlijk mijn haar niet krullen met een gewone tang. Dit is super!
Ghe.... floep! En weg is de haarstreng!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik lig naast een slapende man dus ik kanniet joetoepen maar vertel! Wat is het?
Het ziet er wel erg ideaal uit!
Haha! Nee Enn deze heeft piepjes om je duidelijk te maken dat de krul "af" is
quote:matroesjka_ schreef op 17 augustus 2013 @ 00:49:

Ik lig naast een slapende man dus ik kanniet joetoepen maar vertel! Wat is het?Geluid uit zetten
Een haarkrulapparaat. Je legt een streng haar erin, het apparaat "trekt" het naar binnen en maakt er krullen van.
Een prachtige krultang, die een soortje je haar opslurpt en daarna een prachtige krul wordt!
quote:zeeuwsknoopje schreef op 17 augustus 2013 @ 00:50:

Haha! Nee Enn deze heeft piepjes om je duidelijk te maken dat de krul "af" is Hahaha! Ja dat snapte ik ook wel! Maar het blijft : Floep en wég is de haarstreng. Grappig om te zien dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vond hem ergens op het net voor ¤129. Maar zo rond de kerst is er vast wel een leuke aanbieding, toch? :D
Brrrr, eng apparaat. Straks brandt er een streng zomaar floeps af. Ik durf niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Oh sorry Enn, dacht even dat je refereerde aan dat YouTube filmpje met dat meisje wiens haar afbrandde..
En hoe heet dit prachtapparaat? Kan het filmpje namelijk ook niet zien...
Wah wat?? Gaaf! Morgen ff filmpje checken.
quote:Enn schreef op 17 augustus 2013 @ 00:52:

[...]

Hahaha! Ja dat snapte ik ook wel! Maar het blijft : Floep en wég is de haarstreng. Grappig om te zien dus.Dat floep baart mij een beetje zorgen. Straks loopt je haar vast in het mechanisme.
Dat filmpje met de afgebrande haarstreng is trouwens fantastisch.
Babyliss Curl Secret
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 augustus 2013 @ 00:54:

Brrrr, eng apparaat. Straks brandt er een streng zomaar floeps af. Ik durf niet. dat dacht ik ook gelijk! Zul je net zien, heb ik weer de maandagochtend uitvoering te pakken.
quote:borderwalk schreef op 17 augustus 2013 @ 00:55:

[...]

Dat floep baart mij een beetje zorgen. Straks loopt je haar vast in het mechanisme.

Eerlijk gezegd dacht ik dat ook....
Oh jee, het zou toch niet?? Ik heb daar helemaal niet aan gedacht. Ik zag het filmpje en ging gelijk op zoek naar geld
quote:zeeuwsknoopje, 3 minuten geleden

Oh sorry Enn, dacht even dat je refereerde aan dat YouTube filmpje met dat meisje wiens haar afbrandde..

Daar heb ik zo om gelachen

Dit apparaat vind ik doodeng. Moest ook meteen aan bovenstaande tutorial denken.
I am surrounded by morons
Nee, ik slaap wel een nacht met ouderwetse papillotten van reepjes stof. Lijkt me veiliger. Echt, eng geval.
Ik wil deze ook heel erg graag!! Alleen vind het ding wel heel erg prijzig....
quote:zeeuwsknoopje, 4 minuten geleden

Oh jee, het zou toch niet?? Ik heb daar helemaal niet aan gedacht. Ik zag het filmpje en ging gelijk op zoek naar geld Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is het meestal ook te mooi om waar te zijn. Wacht maar tot de eerste slachtoffers zijn gevallen of tot de Kruidvat het in de aanbieding heeft voor een habbekrats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven