Mode & Beauty alle pijlers

Wow! Hebben, hebben, hebben!!

17-08-2013 00:43 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom dit net tegen op FB. Ben ondersteboven, dit wil ik hebben, hebben, hebben!!!

De perfecte krulmaker, joepie :-)

En nu dus ook in Nederland verkrijgbaar :D

http://youtu.be/x6jzG-Sesgk
Op de site van media markt stond binnen een paar dagen....
quote:zeeuwsknoopje schreef op 18 augustus 2013 @ 00:11:

Op de site van media markt stond binnen een paar dagen....Dat heb ik dan niet gezien, was gelijk in de webshop gaan kijken, ben wel nieuwsgierig geworden namelijk.
Ik kwam deze advertentie tegen via FB media markt mss vind je daar nog meer info..

Ik hou het iig ook in de gaten
Ik keek net nog even op de website van babyliss zelff en kwam op een warenhuis uit en daar was die uitverkocht. En de prijs zou 199 euro zijn. Dat is aan de prijzige kant,ben benieuwd wat die dan bij de mediamarkt zou kosten. Las ook dat je er dus verschillende krullen mee kunt maken en ze naar buiten kunt laten vallen of naar binnen.
Gisteren kwam ik een site tegen ¤129 dus wie weet!
Iemand al ervaring hiermee?
http://www.mediamarkt.nl/ ... 41,889890.html?langId=-11

Hij is net uit in Nederland... Helaas nog geen ervaring.
Oh wat een leuk ding! , dt je haar erin vast blijft zitten dacht ik ook al aan, maar dat zal vast wel meevallen, apparaat is vaak getest en ze zouden dat ding echt niet verkopen als het onveilig was...
Leef je dag alsof het je laatste is!
Ik wil dit! http://www.youtube.com/watch?v=WkAYX5pH8uM
Ik niet. Irritant wijf en duurt uren om die dingen er in te hangen.
Nou, ik heb 'm gekocht en ben er erg tevreden over! Gisteravond uitgeprobeerd op de middelste stand. Was met een kwartier klaar (heb lang haar, vrij veel) en als de pluk die je te pakt te groot is, geeft 'ie dat automatisch aan.

Ik vind de krullen erg mooi en ondanks een nacht slapen zit het er vandaag nog steeds goed in.

Je haar moet wel goed doorgekamd zijn en een hittespray is geen overbodige luxe.
Fantastisch!
Leuk AnnBritt. Hoeveel heb je ervoor betaald?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ha Nouschi,

De volle 129 Euro . Wel een aanslag op mijn budget in toch al dure maanden, maar soit. Ik was altijd aan het klungelen met een stijltang en dat lukte dan uiteindelijk wel, maar leverde ook verbrande haarpunten op, ondanks hitte-spray.

Ik werd enthousiast door de recensies op Internet en heb 'm dus toch maar gekocht. Ik heb nu prachtige krullen die niet verbrand zijn. Ik was wel een beetje aan het klungelen en had soms een te grote pluk haar, maar dat geeft het apparaat direct aan. Met een kwartier had ik uiteindelijk mooie, soepele krullen.

Ik vind het wel een lang-haar-ding en je haar moet ook echt vrij van klitten zijn. Ik had twee plukken die niet goed doorgekamd waren en die werden er direct uit-gebliept. Wel goed, ook, anders verbrandt je haar alleen maar, denk ik.
Wow! Ben echt niet jaloers denk dat ik er ook maar voor ga sparen!

Heb niet zo snel dat ik iets wil hebben maar dit maakt me hebberig!!
Pfoe, 130 euro....maar wel een erg handig ding!
Wauw.. annbritt.. Goed om te lezen. Denk dat ik de stap ook ga maken. Wat voor hittespray heb je? Gewoon bij drogist te koop.

Wat voor haar heb je?
Hai goudvis,

Ik heb de hittespray gewoon bij het Kruidvat gekocht, volgens mij van Schwarzkopf, tot 220 graden.

Ik heb blond, steil haar tot m'n bh-bandje.

Edit: de spray is van Taft (van Schwarzkopf idd), zilvergrijze bus met roze/paars.
Wauw ik wil hem ook! Alleen ben bang dat de krullen snel uitzakken, mijn haar is heel stijl. En als ik papillotten of een krultang gebruikte moest ik er echt heeeel veel mousse in doen om er een avondje plezier van te hebben. Maar het lijkt mij echt een ideaal ding
Je kunt hem ook online bij Kruidvat bestellen voor ¤129

Door ziekte ben ik veranderd van een krullenkop in een "stijl haar" koppie.Ik vind het een smak geld maar merk wel dat ik hebberig begin te worden.
Besteld. Hoop hem morgen te krijgen :-)
Leuk, goudvis, ben benieuwd hoe jij 'm vindt!
Ben je niet heel lang bezig omdat je maar zulke kleine strengetjes haar kunt pakken? En hoe doe je dat met de achterkant van je haar?
Hai Layka,

Het valt wel mee, zo'n 15 à 20 minuten. De achterkant van m'n haar trek ik aan de zijkanten naar voren.
Kunnen de krullen in grootte varieren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven