Ik vind het ook wel een beetje eng als er rook af komt. Zijn er trouwens nog mensen die hun haar permanenten (bij de kapper)? Vroeger een aantal keer gedaan en dan had ik een half jaar een mooie bos krullen.
Anoniem_110776
zaterdag 17 augustus 2013 om 08:30
Babyliss is een prima merk dus dit gaat echt wel werken hoor.
En van een stijltang komt ook wel wat rook af. Voor dagelijks gebruik is dit uiteraard geen goed idee (net als stijlen) maar verder zitten jullie wel te mutsen hier
Ik zou hem best kunnen-willen kopen! Prachtige krullen maakt ie ervan. Babyliss is toch gewoon een goed merk, dat zal heus wel goed getest zijn. daarnaast kunnen stijltangen en gewone fohns ook 'gevaarlijk' zijn...
Anoniem_6478accee6b59
zaterdag 17 augustus 2013 om 10:35
Het principe lijkt me goed; wachten tot het patent er vanaf is, dan worden ze 9,95 bij blokker mét veel meer mogelijkheden wat betreft temperatuur en krulgrootte.
quote:Suze02 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 10:30 Bergje, wat een onnodige aanname.Ik denk het gewoon. Ik heb zelf stug dik haar en heb de ervaring dat apparaten niet zo lekker werken.
Anoniem_6478accee6b59
zaterdag 17 augustus 2013 om 10:38
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 augustus 2013 @ 00:54:
Brrrr, eng apparaat. Straks brandt er een streng zomaar floeps af. Ik durf niet.Als je goed kijkt, zie je een rookwolkje opstijgen als ze de eerste haarstreng doen
Anoniem_179799
zaterdag 17 augustus 2013 om 11:02
Als het met je haar niet werkt kun je er altijd nog zelf wokkel-chips mee maken. Miskoop kan 't niet worden.