Werk & Studie alle pijlers

ik heb een baan

17-08-2013 12:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 1 maand werkloos, 25 sollicitatiebrieven, 5 sollicitatiegesprekken heb ik te horen gekregen dat 2 instellingen met me verder willen (bij 1 ook al meegelopen). Allebei niet echt geweldig, maar denk dat het goed is om een keuze te maken met mijn verstand en te gaan voor deze baan (andere is een BBL-opleiding, was eigenlijk bedoeld om maar iets te hebben) . En in 2014 een duale HBO-opleiding te gaan doen (opletten of het contract tussentijds opzegbaar is)
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Van harte :-)
Feli!
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Dankjewel allen ?
Huh? Waarom vraag je dat?

Naja...

Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben je er wel blij mee?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Doe de loep Enn, het is behelpen...
Smiley werd een vraagteken. Ja, het is niet geweldig. Maar ach, misschien wel goed om hiervoor te gaan, verstandig.
Echt blij klink je niet.

Toch gefeliciteerd. In deze tijd is het soms inderdaad beter om voor de verstandigste keuze te gaan. En wie weet is het wel veel leuker dan je denkt!
Jammer dat het niet is wat je echt wil. Maar vanuit hier misschien een mooie manier om de volgende stap te zetten. Nu heb je tenminste wat.

Toch gefeliciteerd
Dank jullie wel. Ja, klopt, ik ben er niet echt blij mee maar is waarschijnlijk wel een verstandige beslissing. Moet in achterhoofd houden dat het niet voor altijd is haha.
Ben overigens wel blij dat ik toch redelijk snel wat heb gevonden, zeker gezien de crisis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven