Nog even
zaterdag 17 augustus 2013 om 15:06
Ik verheug mij op een nieuw kookprogramma met Kraan en Herman. Laatste had van mij niet zo gehoeven, had liever iemand anders een keer gezien maar vooruit. Ik ga toch kijken .
Dacht op rtl4 en ben nu al de naam vergeten. En ook de datum wanneer het gaat komen. Ik vertrouw erop dat ik op tijd nog een filmpje zie wanneer het gaat komen en anders zijn er altijd nog wel kookfanaten die mij even willen waarschuwen.
Dacht op rtl4 en ben nu al de naam vergeten. En ook de datum wanneer het gaat komen. Ik vertrouw erop dat ik op tijd nog een filmpje zie wanneer het gaat komen en anders zijn er altijd nog wel kookfanaten die mij even willen waarschuwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 augustus 2013 om 17:47
quote:Cinna schreef op zaterdag 17 augustus 2013 15:03 Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen van diverse Amerikaanse series:
Met stip op 1: The Walking Dead
Maar ook Grey's Anatomy, Vampire Diaries, Once Upon A Time en Modern Family. En natuurlijk de nieuwe spin off van Once Upon A Time: Once Upon A Time in Wonderland
Met stip op 1: The Walking Dead
Maar ook Grey's Anatomy, Vampire Diaries, Once Upon A Time en Modern Family. En natuurlijk de nieuwe spin off van Once Upon A Time: Once Upon A Time in Wonderland
zaterdag 17 augustus 2013 om 18:17
Ik kijk enorm uit naar The Walking Dead! Hier al een paar keer genoemd ook Kan bijna niet wachten om te zien hoe dat verder gaat..! En Game of Thrones, maar dat duurt nog wel even. Van mij mag ook het nieuwe seizoen van Sherlock Holmes wel eens beginnen.
Verder ben ik ook benieuwd naar het laatste seizoen van How I Met Your Mother, vooral uit een vorm van 'nostalgie'. (Kan dat voor zoiets recents? Ik vond namelijk het vorige seizoen van HIMYM een beetje tegenvallen, maar wil toch graag het laatste seizoen zien omdat de serie me wel veel plezier heeft gegeven.)
Verder ben ik ook benieuwd naar het laatste seizoen van How I Met Your Mother, vooral uit een vorm van 'nostalgie'. (Kan dat voor zoiets recents? Ik vond namelijk het vorige seizoen van HIMYM een beetje tegenvallen, maar wil toch graag het laatste seizoen zien omdat de serie me wel veel plezier heeft gegeven.)
zaterdag 17 augustus 2013 om 18:22