Gezocht: Leuke zwembroeken voor mannen!
maandag 9 juni 2008 om 14:23
Hoi,
MIjn vriend heeft een nieuwe zwembroek nodig, maar weet niet precies wat nu hip is. In de meeste winkels zijn alleen van die strakke slips/boxer te koop. Maar zoiets trekt hij van zijn leven lang nooit aan, Hij is meer van de surfstijl, van die halflange broeken met ruiten. Bijvoorbeeld van Protest.
Ik vroeg me af, welke zwembroeken vinden jullie nou erg leuk staan bij je vriend/ mannen?
MIjn vriend heeft een nieuwe zwembroek nodig, maar weet niet precies wat nu hip is. In de meeste winkels zijn alleen van die strakke slips/boxer te koop. Maar zoiets trekt hij van zijn leven lang nooit aan, Hij is meer van de surfstijl, van die halflange broeken met ruiten. Bijvoorbeeld van Protest.
Ik vroeg me af, welke zwembroeken vinden jullie nou erg leuk staan bij je vriend/ mannen?

maandag 9 juni 2008 om 15:39
quote:macbookje schreef op 09 juni 2008 @ 14:23:
Hoi,
Ik vroeg me af, welke zwembroeken vinden jullie nou erg leuk staan bij je vriend/ mannen?Laat hem het lekker zelf kopen als die het nodig heeft.
Hoi,
Ik vroeg me af, welke zwembroeken vinden jullie nou erg leuk staan bij je vriend/ mannen?Laat hem het lekker zelf kopen als die het nodig heeft.

maandag 9 juni 2008 om 16:14
quote:Marels schreef op 09 juni 2008 @ 15:49:
is dit niks voor hem?
Staat leuk bij zijn haar (waar het dan ook al dan niet mag zitten), en zijn scheve tanden met broccolistronken ertussen:
Was dat hetzelfde vriendje, die geen beugel wil?
Ah, in dat geval, laat je vriend lekker zelf een zwembroek uitzoeken. Hij moet al een beugel en iets aan zijn kaalheid doen. Laat hem dus zelf lekker een grote zwembroek aantrekken als hij daar zin in heeft.
is dit niks voor hem?
Staat leuk bij zijn haar (waar het dan ook al dan niet mag zitten), en zijn scheve tanden met broccolistronken ertussen:
Was dat hetzelfde vriendje, die geen beugel wil?
Ah, in dat geval, laat je vriend lekker zelf een zwembroek uitzoeken. Hij moet al een beugel en iets aan zijn kaalheid doen. Laat hem dus zelf lekker een grote zwembroek aantrekken als hij daar zin in heeft.
maandag 9 juni 2008 om 16:17
MIjn vriend heeft een nieuwe zwembroek nodig, maar weet niet precies wat nu hip is. In de meeste winkels zijn alleen van die strakke slips/boxer te koop.
en waarom denk je dat je alleen die maar in de winkel ziet?
omdat ze hip zijn natuurlijk
had trouwens geen idee dat t woord hip nog hip is
en waarom denk je dat je alleen die maar in de winkel ziet?
omdat ze hip zijn natuurlijk
had trouwens geen idee dat t woord hip nog hip is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert