Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
@Schimmel: en dan 'wil u u quitantie?' Na de aankoop of wat ze dan ook zeggen als duur woord voor 'bonnetje'. Pff.
Al die dieten zijn inderdaad ook overaten. Gewoon normaal eten.
GTST etc. is ook overrated.
Dames bij de Douglas anders dan achter de kassa zijn ook overrated: ze snappen er toch niks van.
'Vakantieveiling-belevenis'
Thee, vind er geen hol aan.
Some flies are too awesome for the wall
De "bloem" van een vrouw. Daar moet wel wat kostbaars tegenover staan. Geld, commitment, kinderen en/of huis.
Familiedagen
Ik heb het hele topic gelezen, en we zijn eruit: leven is overrated.
Moeilijk te bedienen koffiezetapparaten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dagelijks douchen.
Verre reizen

Inderdaad, nooit gedaan voordat ik kinderen kreeg en geen seconde spijt van. Begrijp me niet verkeerd, als er iemand komt met drie weken vrije tijd en een paar duizend euro zeg ik geen nee, maar over het algemeen geef ik mijn geld liever aan andere dingen uit.

ibiza.

Check! Als zelfs de libelle en margriet zeggen dat je er heen moet, dan gaat er iets mis. En kan iemand mij vertellen wat er zo tof is aan 50 euro entree betalen en daarna een tientje voor een biertje?

50 shades

Leuk boek maar alleen de sexscenes dan he. De boeketreeks scenes tussendoor heb ik maar overgeslagen. Deel 2 en 3 niet gelezen.

Loungemuziek

Saaie eentonige herrie

Eva Jinek

De parade

De nijmeegse vierdaagse...verschrikkelijk! Oerburgerlijk massahysterisch suf sportevenement.
- Blond Amsterdam servies

- dure crèmes

- fietssloten: ze jatten hem toch wel
Met stip op één trouwens: anticonceptie. Dat bewijst dit forum wel
- 50 schades of grey

- komt een vrouw bij de dokter

- het merk Pampers
quote:Nemesis. schreef op 18 augustus 2013 @ 14:50:

Met stip op één trouwens: anticonceptie. Dat bewijst dit forum wel Nou nee...volgens mij is "de waarheid" overrated bij sommigen....
quote:Nemesis. schreef op 18 augustus 2013 @ 14:50:

Met stip op één trouwens: anticonceptie. Dat bewijst dit forum wel

En trouwen of het elkaar beloven om trouw te zijn; de meeste mensen maken dit toch niet waar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lowlands
quote:quote:

elninjoo schreef op 18 augustus 2013 @ 14:41:

Seks, mis je niks aanSeks is ook overrated.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:tantesidonia, 7 seconden geleden

LowlandsAlle festivals.
Nee Nemesis, dan is de betrouwbaarheid/intelligentie van sommige vrouwen mbt anticonceptie overrated

De gedachtengang dat mannen zo zielig zijn in een "vrouwenmaatschappij" vind ik ook overrated.
Some flies are too awesome for the wall
Wat ik persoonlijk overrated vind?

Yoga en haptonomie. Werd me veel aangeraden, aangezien ik een druk persoontje ben. Mensen praten er zóó enthousiast over. Beide gedaan. Mwah, ben er geen ander mens door geworden en haptonomie, sorry, vond ik écht een aanfluiting. Wel een aardige mevrouw.

Sowieso vind ik veel soorten moderne therapieën overrated en zeker de Amerikaanse varianten als RET, een hele studie kun je eraan wijden en alles draait er gewoon om om positieve gedachten t.o.v. negatieve gedachten te zitten. Net als dr. Phil en dan heb je ook nog die Jeffrey Wijnberg die zo vreselijk kickt op z'n provocatieve aanpak.

Leuk topic, overigens.
quote:blijfgewoonbianca, 55 seconden geleden

En trouwen of het elkaar beloven om trouw te zijn; de meeste mensen maken dit toch niet waar.

Ze vergeten dat ze met elkaar naar huis moeten nadat sprookjesgebeuren.

Grote prinsessenbruiloften zijn overrated.
EMDR.
Nick en Simon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven