Wat vind jij overrated?
zondag 18 augustus 2013 om 14:13
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
zondag 18 augustus 2013 om 19:27
quote:travelandsee schreef op 18 augustus 2013 @ 19:22:
- Huishoudbeurs
- Johnny de Mol
- Veel geld uitgeven aan vuurwerk met oud en nieuw
- Mc Donalds
- Massaal in de file richting strand op een mooie dag
- Echo- en babyfoto's van iedereen op FB (is er nou echt niks prive?)
- Betutteling in Nederland
- Bij in verwachting zijn van nr. 2 die shirtjes met ik wordt grote broer/zus! (Zo orgineel!)
Zo geschreven wel heel origineel ja
Spelling, ook zo overrated
- Huishoudbeurs
- Johnny de Mol
- Mc Donalds
- Bij in verwachting zijn van nr. 2 die shirtjes met ik wordt grote broer/zus! (Zo orgineel!)
Zo geschreven wel heel origineel ja
Spelling, ook zo overrated
zondag 18 augustus 2013 om 19:29
zondag 18 augustus 2013 om 19:30
quote:travelandsee schreef op 18 augustus 2013 @ 19:22:
- Huishoudbeurs
- Johnny de Mol
- Mc Donalds
- Bij in verwachting zijn van nr. 2 die shirtjes met ik wordt grote broer/zus! (Zo orgineel!)Bijna met je eens, maar ik ben dol op vuurwerk en mc donalds.
- Huishoudbeurs
- Johnny de Mol
- Mc Donalds
- Bij in verwachting zijn van nr. 2 die shirtjes met ik wordt grote broer/zus! (Zo orgineel!)Bijna met je eens, maar ik ben dol op vuurwerk en mc donalds.
zondag 18 augustus 2013 om 19:34
Ik weet er nog een aantal:
Moleskine notitieboekjes
Het POP (persoonlijk ontwikkelingsplan) echt wat ik daar een gruwelijke hekel aan. Ik studeer nog en steeds komt dat verdomde pop weer terug. Wat zijn je leerdoelen - kots - hoe wil je dat gaan bereiken, waarom, hoe en wanneer. Echt rot op met die onzin.
Wijn en bier
KPN mobiel 15 belminuten en 10 mb voor 25 euro
Moleskine notitieboekjes
Het POP (persoonlijk ontwikkelingsplan) echt wat ik daar een gruwelijke hekel aan. Ik studeer nog en steeds komt dat verdomde pop weer terug. Wat zijn je leerdoelen - kots - hoe wil je dat gaan bereiken, waarom, hoe en wanneer. Echt rot op met die onzin.
Wijn en bier
KPN mobiel 15 belminuten en 10 mb voor 25 euro
zondag 18 augustus 2013 om 19:35
quote:Blusher schreef op 18 augustus 2013 @ 19:34:
Moleskine notitieboekjes
Wijn en bier
KPN mobiel 15 belminuten en 10 mb voor 25 euroWa's dat dan?
Moleskine notitieboekjes
Wijn en bier
KPN mobiel 15 belminuten en 10 mb voor 25 euroWa's dat dan?
zondag 18 augustus 2013 om 19:35
@Cateautje: om moe van te worden, dat gedoe om een bloody lettertype (?!).
Verder ook: hipsters. Waarom jezelf expres lelijk en nerdy maken? Nee, plat, vettig Britpop haar is niet cool, nee een moeilijk zwart montuur ook niet, nee een diarree-groene spencer ook niet.
Die superieure blik van die types omdat zij wél met een eko-linnen tasje lopen.
Vice, overigens ook way overrated. (Hipster magazine)
Verder ook: hipsters. Waarom jezelf expres lelijk en nerdy maken? Nee, plat, vettig Britpop haar is niet cool, nee een moeilijk zwart montuur ook niet, nee een diarree-groene spencer ook niet.
zondag 18 augustus 2013 om 19:38
quote:pollewop75 schreef op 18 augustus 2013 @ 19:35:
zondag 18 augustus 2013 om 19:38
zondag 18 augustus 2013 om 19:39
[quote]Blusher schreef op 18 augustus 2013 @ 19:34:
Moleskine notitieboekjes
Zo mee eens!!
Moleskine notitieboekjes
Zo mee eens!!
zondag 18 augustus 2013 om 19:40
zondag 18 augustus 2013 om 19:40
quote:flakes schreef op 18 augustus 2013 @ 19:38:
[...]
Tchhh, ik moetchhhtz zomztchhh echt mijn bezttchh doen omzz te verzstaancchhh. Zeker van die kaaskoppen, want die doen het erger dan de Marokkanen zelf. Als ik Marokkaan was zou ik me slap lachen.Ja, ik krijg er ook olifantenoren van om iets zinnigs mee te krijgen. Het erge vind ik ook dat ze het gangbare Nederlands ook nog eens niet volledig onder de knie hebben, waardoor het net lijkt of je met een niet aan de normen voldoenende toerist te maken hebt.
[...]
Tchhh, ik moetchhhtz zomztchhh echt mijn bezttchh doen omzz te verzstaancchhh. Zeker van die kaaskoppen, want die doen het erger dan de Marokkanen zelf. Als ik Marokkaan was zou ik me slap lachen.Ja, ik krijg er ook olifantenoren van om iets zinnigs mee te krijgen. Het erge vind ik ook dat ze het gangbare Nederlands ook nog eens niet volledig onder de knie hebben, waardoor het net lijkt of je met een niet aan de normen voldoenende toerist te maken hebt.
zondag 18 augustus 2013 om 19:42
quote:pollewop75 schreef op 18 augustus 2013 @ 19:40:
Een leuke tip in dezen:
http://www.dizzie.nl/b_22 ... gen-voor-witte-mensen.phpDat lijkt me wel wat.
Een leuke tip in dezen:
http://www.dizzie.nl/b_22 ... gen-voor-witte-mensen.phpDat lijkt me wel wat.
zondag 18 augustus 2013 om 19:48