Heerlijk genieten

18-08-2013 21:35 64 berichten
Hallo ladies,

Ik doe net de deur en het raam dicht, zodat het licht aan kan, zonder dat ik een muggeninvasie in huis krijg. Besef ook ineens dat het weer steeds vroeger donker wordt en bedacht me de koopavonden waar het al helemaal donker is buiten, met allemaal gezellige lichtjes overal, de gezellige drukte en nog een temperatuurtje van een graad of 19. Ik werd blij bij de gedachte. Het is altijd rond die tijd dat ik elke vrijdag met koopavond in de stad rondloop. Het geeft me zo'n vakantiegevoel.

Wat zijn de kleinigheidjes waar jullie blij van worden?
In oktober nog 2 weken zomer opdoen...
quote:sri schreef op 18 augustus 2013 @ 21:36:

In oktober nog 2 weken zomer opdoen...Ik hoop hier in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een happy pil genoemen Cateau? Je bent zo beangstigend blij dit weekend
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Muggen komen niet op licht af.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eelskemedde schreef op 18 augustus 2013 @ 21:40:

Heb je een happy pil genoemen Cateau? Je bent zo beangstigend blij dit weekend Toont het?
Ik hou ook van de herfst en van de feestdagen. September tot en met de kerstvakantie is mijn favoriete tijd van het jaar. Inderdaad zo gezellig en knus.

Voor mijn kinderen vind ik het leuk als het zomer is en lekker warm, zodat ze buiten kunnen zwemmen, maar ik hou meer van het najaar en het begin van de winter. Januari en februari vind ik dan weer niks aan, ik heb altijd een after-feestdagenblues.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het beeld dat jij schetst vind ik juist behoorlijk deprimerend, Cateautje.

Ik word blij van opkomende bloemetjes als de lente begint.
quote:Susan schreef op 18 augustus 2013 @ 21:43:

Ik hou ook van de herfst en van de feestdagen. September tot en met de kerstvakantie is mijn favoriete tijd van het jaar. Inderdaad zo gezellig en knus.

Deze snap ik heel goed. Ik heb hetzelfde met januari Februari. Niet zozeer feestdagenblues, maar het zijn van die nietszeggende maanden.

Voor mijn kinderen vind ik het leuk als het zomer is en lekker warm, zodat ze buiten kunnen zwemmen, maar ik hou meer van het najaar en het begin van de winter. Januari en februari vind ik dan weer niks aan, ik heb altijd een after-feestdagenblues.
Ik word blij van:

- de maanden oktober t/m februari

- met een kop thee door reisbrochures bladeren

- een schoon en opgeruimd huis en gezellig de kaarsen aan

- lekker eten

- bellen met mijn moeder

- een schone lekker ruikende was

- een ansichtkaart per post krijgen

- een verschoond bed

- mooie natuur
Leuk mosselfestival gehad?
quote:No___ schreef op 18 augustus 2013 @ 21:45:

Het beeld dat jij schetst vind ik juist behoorlijk deprimerend, Cateautje.

Ik word blij van opkomende bloemetjes als de lente begint.Ook.
quote:dapperedoda schreef op 18 augustus 2013 @ 21:47:

Leuk mosselfestival gehad? Helaas. Er was geen sprake van een aangekleed vissersdorp en geen shantikoor. Het was er gewoon zoals altijd. Dat hele gedoe op internet en de kranten was om de terrassen vol te lokken, dus ik ben weer vertrokken. Van de week mosselen eten.
Ik vind het elk seizoen wel weer lekker als de eerste voorboden van het volgende seizoen eraan komen. Dat er nu al hier en daar een blaadje van de bomen dwarrelt. Hè lekker, straks weer herfst... Als het dan eenmaal zo ver is kan ik er net zo goed de balen van hebben hoor, maar dan komen even later weer de eerste tekenen van de winter, en dan word ik daar weer vrolijk van.
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 21:49:

[...]

Helaas. Er was geen sprake van een aangekleed vissersdorp en geen shantikoor. Het was er gewoon zoals altijd. Dat hele gedoe op internet en de kranten was om de terrassen vol te lokken, dus ik ben weer vertrokken. Van de week mosselen eten. Buhhhh. Terrassen zaten zeker vol met dooie mussen...
quote:dapperedoda schreef op 18 augustus 2013 @ 21:50:

[...]

Buhhhh. Terrassen zaten zeker vol met dooie mussen...Ja, veel mensen die voor dat koor kwamen, ouderen vooral. Lullig hoor.
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 21:39:

[...]

Ik hoop hier in Nederland. Al twee jaar vrijwel geen dag vakantie gehad, dus ik hoop in het buitenland
quote:sri schreef op 18 augustus 2013 @ 21:54:

[...]

Al twee jaar vrijwel geen dag vakantie gehad, dus ik hoop in het buitenland

Dan wordt het tijd.

Ik had stille hoop dat ik dan met je mee kon genieten van het mooie weer.
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 21:51:

[...]

Ja, veel mensen die voor dat koor kwamen, ouderen vooral. Lullig hoor.Oh da's wel sneu dan... Gevalletje slecht managen van de verwachtingen...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2013 @ 21:40:

Muggen komen niet op licht af.Waarom liggen er dan allemaal dooie muggen onder mijn buitenlamp 's morgens?
quote:dapperedoda schreef op 18 augustus 2013 @ 21:58:

[...]

Oh da's wel sneu dan... Gevalletje slecht managen van de verwachtingen...Inderdaad. Ze hebben dat hele gedoe alleen georganiseerd met ketjing! in de ogen.
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 21:58:

[...]

Dan wordt het tijd.

Ik had stille hoop dat ik dan met je mee kon genieten van het mooie weer.Cateau, pak je koffer. Je lijkt me een verschrikkelijk gezellig mens om mee te nemen op vakantie!
Ik word o.a. blij van blije mensen. Dus nu ook van jou!

Zelf erg blij met heerlijke kat die in oksel, beenkromming, buikromming ligt te knorren. En van een opgeruimd en schoon huis. En van mijn auto die me overal naar toebrengt. En van de donkere nachten en van de zon en regen.
quote:sri schreef op 18 augustus 2013 @ 22:03:

[...]

Cateau, pak je koffer. Je lijkt me een verschrikkelijk gezellig mens om mee te nemen op vakantie! Hij staat altijd klaar gepakt, te wachten op zo'n uitnodiging.
Ik word altijd zo blij als mijn jongste of middelste tegen me mummelt : "mama, ik fin jou so lief". Ze zijn net twee en drie geworden....Heerlijk, die stemmetjes en verliefde blik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven