Heerlijk genieten
zondag 18 augustus 2013 om 21:35
Hallo ladies,
Ik doe net de deur en het raam dicht, zodat het licht aan kan, zonder dat ik een muggeninvasie in huis krijg. Besef ook ineens dat het weer steeds vroeger donker wordt en bedacht me de koopavonden waar het al helemaal donker is buiten, met allemaal gezellige lichtjes overal, de gezellige drukte en nog een temperatuurtje van een graad of 19. Ik werd blij bij de gedachte. Het is altijd rond die tijd dat ik elke vrijdag met koopavond in de stad rondloop. Het geeft me zo'n vakantiegevoel.
Wat zijn de kleinigheidjes waar jullie blij van worden?
Ik doe net de deur en het raam dicht, zodat het licht aan kan, zonder dat ik een muggeninvasie in huis krijg. Besef ook ineens dat het weer steeds vroeger donker wordt en bedacht me de koopavonden waar het al helemaal donker is buiten, met allemaal gezellige lichtjes overal, de gezellige drukte en nog een temperatuurtje van een graad of 19. Ik werd blij bij de gedachte. Het is altijd rond die tijd dat ik elke vrijdag met koopavond in de stad rondloop. Het geeft me zo'n vakantiegevoel.
Wat zijn de kleinigheidjes waar jullie blij van worden?
zondag 18 augustus 2013 om 21:43
Ik hou ook van de herfst en van de feestdagen. September tot en met de kerstvakantie is mijn favoriete tijd van het jaar. Inderdaad zo gezellig en knus.
Voor mijn kinderen vind ik het leuk als het zomer is en lekker warm, zodat ze buiten kunnen zwemmen, maar ik hou meer van het najaar en het begin van de winter. Januari en februari vind ik dan weer niks aan, ik heb altijd een after-feestdagenblues.
Voor mijn kinderen vind ik het leuk als het zomer is en lekker warm, zodat ze buiten kunnen zwemmen, maar ik hou meer van het najaar en het begin van de winter. Januari en februari vind ik dan weer niks aan, ik heb altijd een after-feestdagenblues.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 18 augustus 2013 om 21:46
quote:Susan schreef op 18 augustus 2013 @ 21:43:
Ik hou ook van de herfst en van de feestdagen. September tot en met de kerstvakantie is mijn favoriete tijd van het jaar. Inderdaad zo gezellig en knus.
Deze snap ik heel goed. Ik heb hetzelfde met januari Februari. Niet zozeer feestdagenblues, maar het zijn van die nietszeggende maanden.
Deze snap ik heel goed. Ik heb hetzelfde met januari Februari. Niet zozeer feestdagenblues, maar het zijn van die nietszeggende maanden.
zondag 18 augustus 2013 om 21:47
Ik word blij van:
- de maanden oktober t/m februari
- met een kop thee door reisbrochures bladeren
- een schoon en opgeruimd huis en gezellig de kaarsen aan
- lekker eten
- bellen met mijn moeder
- een schone lekker ruikende was
- een ansichtkaart per post krijgen
- een verschoond bed
- mooie natuur
- de maanden oktober t/m februari
- met een kop thee door reisbrochures bladeren
- een schoon en opgeruimd huis en gezellig de kaarsen aan
- lekker eten
- bellen met mijn moeder
- een schone lekker ruikende was
- een ansichtkaart per post krijgen
- een verschoond bed
- mooie natuur
zondag 18 augustus 2013 om 21:49
quote:dapperedoda schreef op 18 augustus 2013 @ 21:47:
Leuk mosselfestival gehad? Helaas. Er was geen sprake van een aangekleed vissersdorp en geen shantikoor. Het was er gewoon zoals altijd. Dat hele gedoe op internet en de kranten was om de terrassen vol te lokken, dus ik ben weer vertrokken. Van de week mosselen eten.
Leuk mosselfestival gehad? Helaas. Er was geen sprake van een aangekleed vissersdorp en geen shantikoor. Het was er gewoon zoals altijd. Dat hele gedoe op internet en de kranten was om de terrassen vol te lokken, dus ik ben weer vertrokken. Van de week mosselen eten.
zondag 18 augustus 2013 om 21:49
Ik vind het elk seizoen wel weer lekker als de eerste voorboden van het volgende seizoen eraan komen. Dat er nu al hier en daar een blaadje van de bomen dwarrelt. Hè lekker, straks weer herfst... Als het dan eenmaal zo ver is kan ik er net zo goed de balen van hebben hoor, maar dan komen even later weer de eerste tekenen van de winter, en dan word ik daar weer vrolijk van.
zondag 18 augustus 2013 om 21:50
quote:Cateautje schreef op 18 augustus 2013 @ 21:49:
[...]
Helaas. Er was geen sprake van een aangekleed vissersdorp en geen shantikoor. Het was er gewoon zoals altijd. Dat hele gedoe op internet en de kranten was om de terrassen vol te lokken, dus ik ben weer vertrokken. Van de week mosselen eten. Buhhhh. Terrassen zaten zeker vol met dooie mussen...
[...]
Helaas. Er was geen sprake van een aangekleed vissersdorp en geen shantikoor. Het was er gewoon zoals altijd. Dat hele gedoe op internet en de kranten was om de terrassen vol te lokken, dus ik ben weer vertrokken. Van de week mosselen eten. Buhhhh. Terrassen zaten zeker vol met dooie mussen...
zondag 18 augustus 2013 om 22:03