goede standjes

19-08-2013 12:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

ik ben een beetje zoekende naar goede standjes voor met met vriend. Ik ben een stuk kleiner dan hij en ben erg stevig. We zijn allebei een beetje onzeker op gebied van seks maar we willen wel wat leuke nieuwe dingen proberen...

Iemand ideen?
Doggy en bovenop. Je kunt zoiets toch zelf ook opzoeken op google? Kijk eens op Kamasutra ofzo. Wat wij geweldig vinden zegt niets over jullie.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
ah, jullie erectieproblemen opgelost? gefeliciteerd
ervaren, doen, doen en nog eens doen... dan kom je er achter wat voor jullie het lekkerste is!!
www ---- sexinfo101 ------- punt.com.

Alle standjes. Nog bewegend beeld ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ahh schattig

Geen idee of 't wat is, nooit gelezen Maar genoeg inspiratie lijkt me.
Simpele regel om zelf uit te zoeken wat jullie fijn vinden: Ga op je rug op bed liggen en vraag je vriend of hij bovenop je komt liggen (buik op buik, gezichten naar elkaar toe en benen gesloten houden). Als je nu langzaam volledig om jullie eigen as draaien zodat je weer ligt zoals je lag dan heb je al een heleboel standjes voorbij zien komen.

Variaties/combinaties vanuit jou gezien:

Man voor / man achterBenen open / benen geslotenBenen buigen / benen strekken (een of beide)Torso oprichten / torso buigenRug hol / rug rechtStaan / knielen / zitten / liggen69

Alle variaties gelden natuurlijk ook voor hem.

Succes en veel plezier !!
Leven en beleven
De vrouw plat liggend op haar buik, en de man die daar bovenop ligt. Dit is een zeer fijn standje naar mijn mening
Zij is erg stevig, dan worden sommige standjes toch iets meer een puzzeltje lijkt me.

Ik kan me bv voorstellen dat je niet graag bovenop zit TO, of maakt dat je niet uit? Je zou ook bovenop kunnen liggen ipv zitten.

Wat me verder fijne standjes lijkt voor jullie is:

* hij op zijn zij, jij op je rug, je legt één been over zijn middel en één over zijn knieën. HIj kan je penetreren en strelen tegelijk.

* jij op je rug, hij op zijn knieën. Je legt je enkels op zijn schouders of één been op bed, één been vastgehouden door hem.

Have fun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven