knuffel van de kermis ergens kopen?

19-08-2013 23:27 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, dit klinkt nogal raar, maar na een paar pogingen in de grijpmachine opgegeven. Knuffel was toch wel erg leuk en dochter heeft het er nog over. Beetje zitten googlen maar kom niet eens bij knuffels terecht. Ja, knuffels die mensrn elkaar geven

Iemand hier die goed kan googlen of een tip heeft?

Het gaat om een klein stoffen tasje met (nep) gucci tekens erop

Klein stoffen hondje erin

Kleur hondje creme/bruinig

Kleur tasje geel/ zand

Kleuren mogen anders zijn. Dingetje was zo leuk
Google eens op kermis pluche daar vind ik wel hits waaronder een www.kermisshop.nl
Marktplaats al gekeken?
Je kan ze toch gewoon op de kermis kopen? Of is die kermis alweer vertrokken?

Doen wij voor peuter ook. Die gooit dan voor de vorm een paar ballen en heeft dan HOERA! een knuffel gewonnen.
http://uk.ebid.net/for-sa ... ffy-pink-fur-53756177.htm

Zoiets??
Moet het perse Gucci zijn?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Direct bij de Chinees

http://sell.bizrice.com/s ... -Handbag-Hanging-toy.html
Xat tasje was bij de grijpautomaten. Wist niet dat je ze kan kopen.. Kermis was vorige week.. Al weg dus

Hrt was zo.n leuk setje! Echt een tasje met een rits. Marktplaats kan ik nog ff bekijken
Op de kermis kun je alles dat je kunt winnen ook kopen. Gewoon even vragen volgende keer.

Is er binnenkort niet een kermis bij jullie in de buurt? Dat je daar even kunt gaan kijken of ze die tasjes daar ergens hebben?
Nou haarspeld? Zit de goede knuffel er tussen? Want als je die roze poedel in dat tasje bedoelt,dan weet ik wel waar je die kunt kopen. Gewoon bij de toys xl.
http://www.kermisweb.nl/tekoop/diversen.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ze lijken er op, maar zijn het niet. Het was minder kleurrijk en het tasje had een rits. Ik ga die kermissite eens bekijken..
http://www.masatradingkad ... 7/pluche-hond-in-tas.html
quote:LeentjeDB schreef op 19 augustus 2013 @ 23:41:

Op de kermis kun je alles dat je kunt winnen ook kopen. Gewoon even vragen volgende keer.

Is er binnenkort niet een kermis bij jullie in de buurt? Dat je daar even kunt gaan kijken of ze die tasjes daar ergens hebben?

Dit. Geen enkele kermisexlploitant wijgert je de knuffel als je 'm gewoon geld geeft, en verder niemand dat ziet.

Ik weet niet hoe oud jouw kind is TO. Maar het zou ook kunnen dat het een mooie opportunity is om kind te leren dat ze niet alles zomaar krijgt. Mijn kind zit net in de ik-ben-twee-en-ik-zeg-nee-fase, dus ik heb af en toe wel exorbitant veel over voor het een of het ander...pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff......gelukkig gaat het hem totaal niet om hebben....dat is de vogende het-is-maar-een-fase geloof ik.
quote:Vl43inder schreef op 20 augustus 2013 @ 00:35:

[...]

Ik weet niet hoe oud jouw kind is TO. Maar het zou ook kunnen dat het een mooie opportunity is om kind te leren dat ze niet alles zomaar krijgt. [..]

Eens.

Daarbij; is het echt voor je kindje? Je bent wel errug hilarisch over een knuffeltje..;-)

Maar goed, google op FuzzyNation Teapup en is dit wat je bedoelt?

Tip:

Ik gaf mijn zoontje vanaf geboorte alleen knuffeltjes waarvan ik zeker was dat ik er meer van kon kopen. Op een gegeven moment wordt eentje favoriet en daar heb ik er direct 5 extra van besteld.

Ideaal.

In gejank om andere zooi trap ik gewoon niet.
Ja, kind, dat knuffeltje was leuk hè, op de kermis! Wat hebben we er lekker naar gekeken. En kijk eens wat je zelf hebt? Ook leuk! (Want ze heeft vast al meer knuffels......)
Zonder oorzaak geen gevolg
Is het niet ook gewoon een beetje de euforie van het willen winnen van iets dat niet zomaar op het eerste gezicht een koop-knuffeltje is/lijkt? Want wij gaan ook jaarlijks met ons nichtje en neefje (nu 8 en 6) naar de kermis en dan ook altijd een hoop opwinding om die knuffeltjes: "Ja, ja, die die die die! Probeer die, nee, niet die bovenste rode, die onderste paarse!!!" maar dat is volgens mij ook echt grotendeels de opwinding van het spelletje.

Als het niet lukt zijn ze ook vrij snel er overheen, volgend jaar weer een kermis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven