knuffel van de kermis ergens kopen?
maandag 19 augustus 2013 om 23:27
Tja, dit klinkt nogal raar, maar na een paar pogingen in de grijpmachine opgegeven. Knuffel was toch wel erg leuk en dochter heeft het er nog over. Beetje zitten googlen maar kom niet eens bij knuffels terecht. Ja, knuffels die mensrn elkaar geven
Iemand hier die goed kan googlen of een tip heeft?
Het gaat om een klein stoffen tasje met (nep) gucci tekens erop
Klein stoffen hondje erin
Kleur hondje creme/bruinig
Kleur tasje geel/ zand
Kleuren mogen anders zijn. Dingetje was zo leuk
Iemand hier die goed kan googlen of een tip heeft?
Het gaat om een klein stoffen tasje met (nep) gucci tekens erop
Klein stoffen hondje erin
Kleur hondje creme/bruinig
Kleur tasje geel/ zand
Kleuren mogen anders zijn. Dingetje was zo leuk
maandag 19 augustus 2013 om 23:32
Google eens op kermis pluche daar vind ik wel hits waaronder een www.kermisshop.nl
maandag 19 augustus 2013 om 23:35
maandag 19 augustus 2013 om 23:39
maandag 19 augustus 2013 om 23:44
http://www.kermisweb.nl/tekoop/diversen.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 19 augustus 2013 om 23:52
http://www.masatradingkad ... 7/pluche-hond-in-tas.html
dinsdag 20 augustus 2013 om 00:35
quote:LeentjeDB schreef op 19 augustus 2013 @ 23:41:
Op de kermis kun je alles dat je kunt winnen ook kopen. Gewoon even vragen volgende keer.
Is er binnenkort niet een kermis bij jullie in de buurt? Dat je daar even kunt gaan kijken of ze die tasjes daar ergens hebben?
Dit. Geen enkele kermisexlploitant wijgert je de knuffel als je 'm gewoon geld geeft, en verder niemand dat ziet.
Ik weet niet hoe oud jouw kind is TO. Maar het zou ook kunnen dat het een mooie opportunity is om kind te leren dat ze niet alles zomaar krijgt. Mijn kind zit net in de ik-ben-twee-en-ik-zeg-nee-fase, dus ik heb af en toe wel exorbitant veel over voor het een of het ander...pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff......gelukkig gaat het hem totaal niet om hebben....dat is de vogende het-is-maar-een-fase geloof ik.
Op de kermis kun je alles dat je kunt winnen ook kopen. Gewoon even vragen volgende keer.
Is er binnenkort niet een kermis bij jullie in de buurt? Dat je daar even kunt gaan kijken of ze die tasjes daar ergens hebben?
Dit. Geen enkele kermisexlploitant wijgert je de knuffel als je 'm gewoon geld geeft, en verder niemand dat ziet.
Ik weet niet hoe oud jouw kind is TO. Maar het zou ook kunnen dat het een mooie opportunity is om kind te leren dat ze niet alles zomaar krijgt. Mijn kind zit net in de ik-ben-twee-en-ik-zeg-nee-fase, dus ik heb af en toe wel exorbitant veel over voor het een of het ander...pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff......gelukkig gaat het hem totaal niet om hebben....dat is de vogende het-is-maar-een-fase geloof ik.
dinsdag 20 augustus 2013 om 00:48
quote:Vl43inder schreef op 20 augustus 2013 @ 00:35:
[...]
Ik weet niet hoe oud jouw kind is TO. Maar het zou ook kunnen dat het een mooie opportunity is om kind te leren dat ze niet alles zomaar krijgt. [..]
Eens.
Daarbij; is het echt voor je kindje? Je bent wel errug hilarisch over een knuffeltje..
Maar goed, google op FuzzyNation Teapup en is dit wat je bedoelt?
[...]
Ik weet niet hoe oud jouw kind is TO. Maar het zou ook kunnen dat het een mooie opportunity is om kind te leren dat ze niet alles zomaar krijgt. [..]
Eens.
Daarbij; is het echt voor je kindje? Je bent wel errug hilarisch over een knuffeltje..
Maar goed, google op FuzzyNation Teapup en is dit wat je bedoelt?
dinsdag 20 augustus 2013 om 09:52
Is het niet ook gewoon een beetje de euforie van het willen winnen van iets dat niet zomaar op het eerste gezicht een koop-knuffeltje is/lijkt? Want wij gaan ook jaarlijks met ons nichtje en neefje (nu 8 en 6) naar de kermis en dan ook altijd een hoop opwinding om die knuffeltjes: "Ja, ja, die die die die! Probeer die, nee, niet die bovenste rode, die onderste paarse!!!" maar dat is volgens mij ook echt grotendeels de opwinding van het spelletje.
Als het niet lukt zijn ze ook vrij snel er overheen, volgend jaar weer een kermis.
Als het niet lukt zijn ze ook vrij snel er overheen, volgend jaar weer een kermis.