Bar Too Much *****206****
maandag 19 augustus 2013 om 09:51
Ah Joopp, zielig voor hond.
Het wordt deze week mooi weer, en ik dacht dat dat al vanaf vandaag was. Oudste is dus op zijn sandalen naar school, omdat ik dacht dat dat wel kon (nee, zelf bedenken zit er niet in bij hem).
Nou ja, zal ie morgen wel dichte schoenen aan willen. En dan schijnt de zon.
Het wordt deze week mooi weer, en ik dacht dat dat al vanaf vandaag was. Oudste is dus op zijn sandalen naar school, omdat ik dacht dat dat wel kon (nee, zelf bedenken zit er niet in bij hem).
Nou ja, zal ie morgen wel dichte schoenen aan willen. En dan schijnt de zon.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 19 augustus 2013 om 13:41
Hier nu ook zon.
Hond z'n oor zat zo vol met troep,prut van de ontsteking dat hij eerst ff AB moet en dan hopen woensdag beter te zien en dan kijken of zalf mag (of trommelvlies intact is). Als woe of do nog teveel prut dan eerst m.b.v. een roesje oor spoelen.
Ik zeg arm beest en arme portemonnee.
Nu slaapt hij, word je moe van van zo'n dokter
Hond z'n oor zat zo vol met troep,prut van de ontsteking dat hij eerst ff AB moet en dan hopen woensdag beter te zien en dan kijken of zalf mag (of trommelvlies intact is). Als woe of do nog teveel prut dan eerst m.b.v. een roesje oor spoelen.
Ik zeg arm beest en arme portemonnee.
Nu slaapt hij, word je moe van van zo'n dokter
maandag 19 augustus 2013 om 16:40
3 jaar lang probleemloos met de taxi van en naar school, ik dacht dat zijn wagenziekte inmiddels wel over was.
Nu nieuwe taxi en nieuwe chauffeur: kind zag groen toen ie thuiskwam, zo misselijk was ie.
Nu nieuwe taxi en nieuwe chauffeur: kind zag groen toen ie thuiskwam, zo misselijk was ie.
dinsdag 20 augustus 2013 om 07:48
Goedemorgen.
Joopp, ik hoop dat het inderdaad (mede) een kwestie van wennen is. Hij was veel later thuis dan de bedoeling was, omdat de chauffeur soms nog even moest zoeken, dus dat zal sowieso nog beter worden.
Joopp, ik hoop dat het inderdaad (mede) een kwestie van wennen is. Hij was veel later thuis dan de bedoeling was, omdat de chauffeur soms nog even moest zoeken, dus dat zal sowieso nog beter worden.
dinsdag 20 augustus 2013 om 20:04
dinsdag 20 augustus 2013 om 20:58
quote:jooppie schreef op 20 augustus 2013 @ 20:16:
owwwwww, dan lag jij zeker Altijd Is Kortjakje Ziek te puffen Mir
Nee Joopp, ik had namelijk geen weeën, volgens de deskundigen. Traumaatje. Ik was nl pas 34 weken zwanger, dus kon ik geen weeën hebben. En daarbij praatte ik teveel, dat doe je niet als je weeën hebt.
Dus ik probeerde te slapen.
owwwwww, dan lag jij zeker Altijd Is Kortjakje Ziek te puffen Mir
Nee Joopp, ik had namelijk geen weeën, volgens de deskundigen. Traumaatje. Ik was nl pas 34 weken zwanger, dus kon ik geen weeën hebben. En daarbij praatte ik teveel, dat doe je niet als je weeën hebt.
Dus ik probeerde te slapen.