naam voor kitten.

21-08-2013 10:09 32 berichten
Hallo allemaal,

Vrijdag is mijn moeder jarig en hebben mijn broertje zusje en ik een kitten voor haar gekocht, alleen kunnen wij geen geschikte naam voor het beestje vinden! Wij hebben naast dit kitten nog 2 katten deze heetten Wilbert en Mini, nu zijn we dus opzoek naar een naam die bij Wilbert en Mini past! Wie helpt ons?!
Alle reacties Link kopieren
Is het niet veel leuker als je moeder dat beestje een naam geeft? Het is tenslotte haar cadeau.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op woensdag 21 augustus 2013 10:11 Is het niet veel leuker als je moeder dat beestje een naam geeft? Het is tenslotte haar cadeau.Ja moeders weet het ook niet, we hebben in het verleden namelijk ook nog een kat gehad die heette Mousse, dat paste erbij en blijven telkens in dat gerne hangen.. Maar om nou weer een kat mousse te gaab noemen?! Vind ik zelf een beetje te ver gaaan
Lijkt me dat je moeder dat zelf mag beslissen
Je gaat toch niet zomaar een kitten geven als je niet eens weet of ze het wel leuk/ of kan verzorgen..? Dit soort dingen overleg je toch cadeau of niet.. Het is geen goudvis die je geeft
quote:vogelbekdiertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 10:14 Lijkt me dat je moeder dat zelf mag beslissen

Dat mag zij ook alleen zij weet zelf ook geen geschikte naam voor een huisdier, vandaar dat ik hier wat ideeën wilde opdoen om die vervolgens aan mijn moeder voor te kunnen leggen zodat zij de leukste naam kan geven aan het beestje

P.s Mamma weet niet dat we dit gedaan hebben hoor alleen we hebben haar de vraag voor gelegd als wij een huisdier zouden nemen wat dan een leuke naam zou zijn
weet je zeker dat je moeder zit te wachten op een kitten? ik vind dieren altijd zo'n gek cadeau..

Maar als het haar cadeau is mag zij de naam bepalen toch?
quote:vogelbekdiertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 10:17 Je gaat toch niet zomaar een kitten geven als je niet eens weet of ze het wel leuk/ of kan verzorgen..? Dit soort dingen overleg je toch cadeau of niet.. Het is geen goudvis die je geeftMijn moeder is een kattenmens, dus ja ze vindt het leuk, ten 2de hebben wij ook een extra kattenbak gekocht en kittenvoer voor het beestje want mijn moeder zei altijd waat er 2 eten kunnen er ook 3 eten
quote:snaksel schreef op woensdag 21 augustus 2013 10:19 weet je zeker dat je moeder zit te wachten op een kitten? ik vind dieren altijd zo'n gek cadeau..

Maar als het haar cadeau is mag zij de naam bepalen toch? Wij konden voor dit jaar niets geschikts vinden voor haar verjaardag, ze wilde vorig jaar namelijk een foto van ons 3tjes maar die hebben we met moederdag al gegevn, maar het kitten is niet het enige wat ze krijgt hoor ze krijgt ook nog wat leuke tierelantijntjes voor in het huis!
Alsof een beetje kattenvoer genoeg is voor de rest van haar leven. Ik vind dieren geven zonder overleg vreemd. Straks blijkt het niet goed te gaan samen met die andere katten en dan...
Mittens?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Molly, sientje?
Miesje?
Elvis
quote:itsmyempire schreef op 21 augustus 2013 @ 10:14:

[...]

Ja moeders weet het ook niet, we hebben in het verleden namelijk ook nog een kat gehad die heette Mousse, dat paste erbij en blijven telkens in dat gerne hangen.. Maar om nou weer een kat mousse te gaab noemen?! Vind ik zelf een beetje te ver gaaanNoem je hem Pousse ( spreek uit; poes ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:vogelbekdiertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 10:22 Alsof een beetje kattenvoer genoeg is voor de rest van haar leven. Ik vind dieren geven zonder overleg vreemd. Straks blijkt het niet goed te gaan samen met die andere katten en dan...Onze katten zijn kittens gewend, 1 van onze katten heeft namelijk een nestje gehad en de andere vond het ook erg intressant die kleine beestjes en heeft ze nooit wat aangedaan, ze waren altijd met zijn 3tjes alleen 1 van de 3(Mousse) is overleden doordat hij is aangereden op de provinciale weg. We heben het wel een soort van overlegd meer in de zin van wil je nog een huisdiertje, mamma zei toen ja dat lijkt me wel gezellig! Waarop wij verzonnen hebben een kitten te kopen, dus wij zijn er zeker van dat mamma dit goed vindt, en om op het kattenvoer terug te komen, nee dat snap ik, het is niet zodat ik haar hier alleen voor op laat draaien hoor, ik werk zelf en ik haal vaak van mijn eigen centjes wat lekkers voor ze en of een zak met kattenbakvulling en speeltjes en verschoon de bakken ook regelmatig
quote:itsmyempire schreef op 21 augustus 2013 @ 10:21:

[...]

maar het kitten is niet het enige wat ze krijgt hoor ze krijgt ook nog wat leuke tierelantijntjes voor in het huis!Geef haar in plaats van tierelantijntjes voor in het huis geld voor de vaccinaties en sterrilisatie/castratie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:blijfgewoonbianca schreef op woensdag 21 augustus 2013 10:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "naam voor kitten."" class="messagelink">itsmyempire schreef op 21 augustus 2013 @ 10:14</a>:</b>

[...]

Ja moeders weet het ook niet, we hebben in het verleden namelijk ook nog een kat gehad die heette Mousse, dat paste erbij en blijven telkens in dat gerne hangen.. Maar om nou weer een kat mousse te gaab noemen?! Vind ik zelf een beetje te ver gaaan</div></blockquote>Noem je hem Pousse ( spreek uit; poes ). Dat is inderdaad een leuk idee! Die hou ik erin! Bedankt!
quote:itsmyempire schreef op 21 augustus 2013 @ 10:27:

[...]

(Mousse) is overleden doordat hij is aangereden op de provinciale weg.En geef haar ook afrastering voor de tuin.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op woensdag 21 augustus 2013 10:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "naam voor kitten."" class="messagelink">itsmyempire schreef op 21 augustus 2013 @ 10:21</a>:</b>

[...]

maar het kitten is niet het enige wat ze krijgt hoor ze krijgt ook nog wat leuke tierelantijntjes voor in het huis!</div></blockquote>Geef haar in plaats van tierelantijntjes voor in het huis geld voor de vaccinaties en sterrilisatie/castratie. Ja dat is ook een idee, dat ga ik doen!
Muffin

Wibbo

Willemini

Mauser

Mino

Manfred

Wombat

Mister Fred

Maussie

Miep

Mamzelle

Mademoiselle

Mejuffrouw Pousse
quote:himalaya schreef op 21 augustus 2013 @ 10:29:

[...]

En geef haar ook afrastering voor de tuin.

Voortbreiend op het kattenklaagtopic?

Is het een kater of poes?
Maxi (past mooi bij mini, vooral als het nog zo'n kleintje is is dat wel grappig)

Is het een mannetje of een vrouwtje?
Naam voor kitten ehhh;

ongewenst

boventallig

handenbinder

plantenplasser

extrabekkieomtevoeden

toekomstigeruziemetdeburen

Katjes zijn leuk hoor, maar huisdieren moet je niet kado doen
Lorem Ipsum
Pussy DeLuxe
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven