Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
Feyenoord is ook zwaar overrated de laatste 2 seizoenen, dat gaan de fans dit jaar wel merken
Grief is just love with nowhere to go
quote:Blaadje84 schreef op 18 augustus 2013 @ 15:40:

- HBO diploma (ik ken zoveel HBO afgestudeerden die echt niet heel slim zijn)

Ik ken ook genoeg mensen die met hun neus in de wind lopen omdat ze "de uni" gedaan hebben maar op sociaal vlak écht een holbewoner zijn.
Ik vind sex overrated - maar wellicht is dat al gezegd.
Dat heb ik nou met LTS-ers. Die zijn echt niet allemaal even handig.
Overrated? Pot pouri. (schrijf je dat zo?)
w.c.-spray
Tatoages met de namen of initialen of anderzijds verwijzend naar je kind(eren)
quote:Diztel schreef op 21 augustus 2013 @ 10:33:

w.c.-spray

Dat vind ik zelfs walgelijk en misselijkmakend.

Brrrrrr, plastic geurtje vermengt met poeplucht.
quote:Maleficent schreef op 21 augustus 2013 @ 09:40:

Feyenoord is ook zwaar overrated de laatste 2 seizoenen, dat gaan de fans dit jaar wel merken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De moederfiets

Op een gewone fiets kan dat ook prima.

Kinderen met fietshelmpjes op.

Buggaboos
quote:Blusher schreef op 21 augustus 2013 @ 09:36:

[...]

Niet mee eens. Door make-up (mits goed aangebracht) zien veel vrouwen er nét iets stralender en beter uit. Maar weinig mensen komen goed weg met een blote billen gezicht. Ogen mét mascara zijn vaak net wat sprekender dan zonder mascara. En vrouwen die bij foundation nog steeds denken aan een dikke laag plamuur, die hebben geen verstand van make-up.Dat is een kwestie van smaak: ik vind dat de meeste mensen er niet mooier op worden van make up.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 21 augustus 2013 @ 10:54:

[...]

Dat is een kwestie van smaak: ik vind dat de meeste mensen er niet mooier op worden van make up.Jawél!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Onzin!
Speciale verzorgingsproducten zijn ook overrated.

Gewoon niks smeren behalve zonnebrand en je haar alleen wassen met shampoo. En deo gebruiken natuurlijk.

Mijn haar en huid is het mooist van al mijn vriendinnen, gewoon door er geen zooi op te smeren.
quote:Maleficent schreef op 21 augustus 2013 @ 09:40:

Ramses Shaffi

Snap werkelijk niet waarom zo lyrisch over hem gedaan wordt.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:Cateautje, 51 minuten geleden

Dat vind ik zelfs walgelijk en misselijkmakend.

Brrrrrr, plastic geurtje vermengt met poeplucht.

Ben ik toch niet de enige die met een grote boog om die zooi heen loopt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:*nightsky*, 48 minuten geleden

Buggaboos

+ 1

Onooglijk, onpraktisch en veel te duur.
Een schilderij als dit, wat geveild is voor 86,9 miljoen dollar:

Ik snap dat echt, écht, ECHT niet.
Kunst is sowieso overrated.
quote:Solomio schreef op 21 augustus 2013 @ 10:54:

[...]

Dat is een kwestie van smaak: ik vind dat de meeste mensen er niet mooier op worden van make up.

Ik gebruik geen make-up omdat ik allergisch ben (en te lui om het elke dag te gebruiken) Ik word zéker niet mooier met make-up. Wel rooier

Toch vind ik het wel mooier als je je rode vlekjes en pukkeltjes enzo wat weg kan werken. Een gladder uitziende huid creëert. Maar dat lukt bij mij dus niet.

(en ja.. ik heb dure producten geprobeerd.. ik ga niet weer geld uitgeven voor iets, waar ik toch allergisch voor blijk te zijn.. Ik vind het effect ook het geld niet waard.. )
Later is nu
Ze zeggen niet voor niets. Kunst is wat een gek er voor geeft.
Kunst is inderdaad overrated.

En een eigen koophuis.

Karvan Cevitan.

Foundation.

Alcohol.
Koffie overrated?

De koffie is op!
quote:Dreamer schreef op 21 augustus 2013 @ 11:57:

[...]

Ik gebruik geen make-up omdat ik allergisch ben (en te lui om het elke dag te gebruiken) Ik word zéker niet mooier met make-up. Wel rooier

Toch vind ik het wel mooier als je je rode vlekjes en pukkeltjes enzo wat weg kan werken. Een gladder uitziende huid creëert. Maar dat lukt bij mij dus niet.

(en ja.. ik heb dure producten geprobeerd.. ik ga niet weer geld uitgeven voor iets, waar ik toch allergisch voor blijk te zijn.. Ik vind het effect ook het geld niet waard.. )Ik vind mensen gauw 'te glad(jes)', hou ik niet van.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven