Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 17:36:

[...]

Bij dameskleding is XL iets van maat 38/40, dus zeg jij het maar.

De BH's zijn volgens mij allemaal push up en ook tot een bepaalde maat.

Tja, het enige dat ik daar pas zijn de rokjes, maar die zijn de laatste maanden zo verdomd kort, dat dat ook al niet meer kan.

Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.Oh ik denk dat ik welkom ben tot ik mijn eerste kind heb gebaard Ik had er laatst trouwens onderbroeken gekocht in S, waar mijn billen zowaar inpasten. Dat hoef ik bij H&M niet te proberen in een S'je! Dat zit zo strak allemaal. Dus ik mag nog even blijven bij de Hema
Mazzelkont.
Door een ander topic: bapao
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 17:36:

[...]

Bij dameskleding is XL iets van maat 38/40, dus zeg jij het maar.

De BH's zijn volgens mij allemaal push up en ook tot een bepaalde maat.

Tja, het enige dat ik daar pas zijn de rokjes, maar die zijn de laatste maanden zo verdomd kort, dat dat ook al niet meer kan.

Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.Echt HEMA
Educatieve kinderprogramma's.

Het is TV! Hoezo moet dat educatief zijn?

En daarbij leer je vaak meer van dingen die in het geheel niet educatief bedoeld zijn.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Papieren boeken. Ebooks zijn zoveel handiger. (en ja, dit is ingegeven door het underrated topic waar meerdere idioten personen 'echte' boeken noemen als underrated.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:lolapaloeza, 4 uur geleden

Educatieve kinderprogramma's.

Het is TV! Hoezo moet dat educatief zijn?

En daarbij leer je vaak meer van dingen die in het geheel niet educatief bedoeld zijn.Weg met Dora en Diego!
You know how I know? Because I reeaally think so!
UItgeproken meningen. Over heel veel dingen maakt het geen kont uit wat men er nou van vindt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Tarantino films, die vind ik wel leuk, maar teveel gehyped en dus overrated.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 21 augustus 2013 @ 21:42:

UItgeproken meningen. Over heel veel dingen maakt het geen kont uit wat men er nou van vindt.

Maar ja, dit is Nederland en een ieder wordt geacht de menig te spuien. Of was het nou acht zich geacht?

In ieder geval, nou ja.
Maar ja, dit topic is juist eigenlijk weer wel voor de uitgesproken meningen, haha.

Nou vooruit dan, ik vind Hans Teeuwen echt zwaar overrated.
Ik zit nu naar George Clooney te kijken en ik vind hem echt niet overrated. Echt niet.
Oneens met Tarantino en Hans Teeuwen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 augustus 2013 @ 21:54:

Ik zit nu naar George Clooney te kijken en ik vind hem echt niet overrated. Echt niet.Ik ook niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik kan me er ook niet zo goed in vinden, nouschi.
The Big Bang Theory (de serie)

How I Met Your Mother.

Two Broke Girls

Alledrie niet grappig, of niet meer grappig.
Filet Americain (tov van osseworst)
10 keer eens met de Starbucks uit de OP trouwens.
De Parade vind ik ook overrated. Sommige voorstellingen zijn wel leuk, maar verder heeft het vanalles wat juist niet leuk is aan festivals. Wachten voor de wcs, dure drankes uit plastic bekers, en heel veel precies dezelfde mensen.
Mozzarella, je hapt in, ja wat eigenlijk, waterige massa waar geen smaak aan zit

Koriander, gatverdamme!
De Franse keuken, vind ik behoorlijk overrated.

De paar keer dat ik er was en uit eten ging was ik niet bepaald overdonderd of aangenaam verrast. Het zal vast alleen lekker zijn als je flink je portemonnee trekt.

Geef mij de Italiaanse keuken maar!
Grief is just love with nowhere to go
John Mayer, ik vind zijn muziek zo saai!
Nou is The American ook wel een prachtige film hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven