De klaagmuur!
donderdag 22 augustus 2013 om 14:25
Normaal ben je de liefheid en de warmte zelve maar soms heb je van die momenten. Van die problemen of gebeurtenissen die eigenlijk geen eigen topic waardig zijn maar omdat je ongesteld moet worden, emotioneel bent, ergens over in de rats zit kun je het er EVENTJES niet bij hebben. En dan is het heerlijk om even van je af te schreeuwen/schoppen/slaan. Omdat het oplucht. Ook al weet je dat je boosheid irrationeel is, het is fijn om het een plekje te kunnen geven
Ik trap af:
Ik word steeds met geblokkeerde nummers gebeld op mijn zakelijke telefoon door allerlei etters van energie maatschappijen en meer zulks gespuis en ze vragen altijd naar Mevrouw Bakker (geen idee wie dat mens is) Als ik dan roep DIE KEN IK NIEEHIEEET dan zeggen die dodos dat ik me dan maar moet aanmelden bij een bel-me-niet register en dat ik daarmee wordt doorverbonden als ik aan de lijn blijf. Vervolgens blijf je keurig aan de lijn en je raadt het al, je wordt niet doorverbonden. Bovendien denk ik in al mijn PMS dan GRRR ik ken heel dat mens niet sodemieter op waarom moet IK nu moeite gaan doen om niet gebeld te worden. Stom natuurlijk want waarschijnlijk kost het veel minder energie om gewoon even dat bel-me-niet register te bellen. Waar ik dus momenteel weer even te koppig voor ben. Heerlijk jezelf zo in de weg zitten...
Ik reageer op een topic, iemand anders vind dat ik dat niet mag vinden... ik geef aan Dat is leuk maar zo voel IK het dus respecteer a.u.b. mijn gevoel ook al ben jij een andere mening toebedeeld en vervolgens barst er een hele discussie los waarop het uiteindelijk zo wordt gedraaid dat ik B bedoelde terwijl ik A zei. Maakt dat ik tegen mijn scherm wil schreeuwen Leeees dan wat ik zeg... aaaaahhh ~ontplof smiley~ Beetje het idee dat ik zeg "ik vind blauwe olifanten mooi" en de ander zegt "ja maar Tashy dat mag jij niet vinden want ze zijn lelijk" en dan zegt weer iemand anders 4 pagina's verder "Hou eens op met dat gediscussier over blauwe olifanten...ik vind ze namelijk WEL mooi" Waarop degene die vond dat ze lelijk zijn zegt "Oh dat was ik niet die daar over begon hoor" en uiteindelijk is men dan boos dat ik ben begonnen over het feit dat ze lelijk zijn. Snapt u hem nog? Ik niet.
Oh ja ik denk dat het verstandig is om geen letterlijke topics en mensen hier op het forum erbij te slepen aangezien het dan algauw wordt gezien als een rel topic. En dat is niet mijn bedoeling. Vandaar dat ik de fictieve blauwe olifanten noemde in mijn voorbeeldje.
Ik trap af:
Ik word steeds met geblokkeerde nummers gebeld op mijn zakelijke telefoon door allerlei etters van energie maatschappijen en meer zulks gespuis en ze vragen altijd naar Mevrouw Bakker (geen idee wie dat mens is) Als ik dan roep DIE KEN IK NIEEHIEEET dan zeggen die dodos dat ik me dan maar moet aanmelden bij een bel-me-niet register en dat ik daarmee wordt doorverbonden als ik aan de lijn blijf. Vervolgens blijf je keurig aan de lijn en je raadt het al, je wordt niet doorverbonden. Bovendien denk ik in al mijn PMS dan GRRR ik ken heel dat mens niet sodemieter op waarom moet IK nu moeite gaan doen om niet gebeld te worden. Stom natuurlijk want waarschijnlijk kost het veel minder energie om gewoon even dat bel-me-niet register te bellen. Waar ik dus momenteel weer even te koppig voor ben. Heerlijk jezelf zo in de weg zitten...
Ik reageer op een topic, iemand anders vind dat ik dat niet mag vinden... ik geef aan Dat is leuk maar zo voel IK het dus respecteer a.u.b. mijn gevoel ook al ben jij een andere mening toebedeeld en vervolgens barst er een hele discussie los waarop het uiteindelijk zo wordt gedraaid dat ik B bedoelde terwijl ik A zei. Maakt dat ik tegen mijn scherm wil schreeuwen Leeees dan wat ik zeg... aaaaahhh ~ontplof smiley~ Beetje het idee dat ik zeg "ik vind blauwe olifanten mooi" en de ander zegt "ja maar Tashy dat mag jij niet vinden want ze zijn lelijk" en dan zegt weer iemand anders 4 pagina's verder "Hou eens op met dat gediscussier over blauwe olifanten...ik vind ze namelijk WEL mooi" Waarop degene die vond dat ze lelijk zijn zegt "Oh dat was ik niet die daar over begon hoor" en uiteindelijk is men dan boos dat ik ben begonnen over het feit dat ze lelijk zijn. Snapt u hem nog? Ik niet.
Oh ja ik denk dat het verstandig is om geen letterlijke topics en mensen hier op het forum erbij te slepen aangezien het dan algauw wordt gezien als een rel topic. En dat is niet mijn bedoeling. Vandaar dat ik de fictieve blauwe olifanten noemde in mijn voorbeeldje.
anoniem_182161 wijzigde dit bericht op 22-08-2013 14:27
Reden: hier en daar een witregeltje maakt de buurt weer prettig!
Reden: hier en daar een witregeltje maakt de buurt weer prettig!
% gewijzigd
Let love rule!
donderdag 22 augustus 2013 om 17:08
quote:lunalovegood schreef op 22 augustus 2013 @ 16:12:
Ik ben nog steeds NIET zwanger, na 1 jaar proberen en een miskraam tussendoor!! En iedereen word maar zwanger " ah joh, sneller dan verwacht maar ja.. we zijn er wel blij mee hoor, hoe gaat het trouwens met jullie? Ik ken iemand die achter elke zin 'omdat ik zwanger ben' zegt, terwijl ik dat ook wel kan zien aan haar dikke buik .. leuk als je zelf al maanden en maanden aan het prutsen bent....... succes met zwanger worden
Ik ben nog steeds NIET zwanger, na 1 jaar proberen en een miskraam tussendoor!! En iedereen word maar zwanger " ah joh, sneller dan verwacht maar ja.. we zijn er wel blij mee hoor, hoe gaat het trouwens met jullie? Ik ken iemand die achter elke zin 'omdat ik zwanger ben' zegt, terwijl ik dat ook wel kan zien aan haar dikke buik .. leuk als je zelf al maanden en maanden aan het prutsen bent....... succes met zwanger worden
.
donderdag 22 augustus 2013 om 17:17
Ooohhh precies op tijd, mag ik ook alsjeblieft:
- ruzie met nieuwe baas, omdat ik de oude aan het helpen was
- schimmelinfectie waar een kilo schimmelkaas nog niet eens in de buurt komt
- ineens zomaar uit het niets kom ik erachter dat ik een muur, compleet met gracht heb opgetrokken sinds ik vrijgezel ben
- laptop voor de 4de x binnen een jaar stuk
Hèhè dat lucht op bedankt
- ruzie met nieuwe baas, omdat ik de oude aan het helpen was
- schimmelinfectie waar een kilo schimmelkaas nog niet eens in de buurt komt
- ineens zomaar uit het niets kom ik erachter dat ik een muur, compleet met gracht heb opgetrokken sinds ik vrijgezel ben
- laptop voor de 4de x binnen een jaar stuk
Hèhè dat lucht op bedankt
donderdag 22 augustus 2013 om 17:18
quote:Koettie schreef op donderdag 22 augustus 2013 14:27 JAA KLAGEN.
Ik woon sinds dinsdag thuis. Bij mijn moeder. Vreselijk.
Kwam binnen en begon al "Ja, je kan even niet douche want het lekt, je moet even dat gaatje in de badkuip dichtkitten, ben maandag terug doei!"
Gaatje.. GAT. Ben net 2 uur bezig geweest en wil verdorie douche. Lekker welkom thuis dit. Inmiddels gedoucht?
Ik woon sinds dinsdag thuis. Bij mijn moeder. Vreselijk.
Kwam binnen en begon al "Ja, je kan even niet douche want het lekt, je moet even dat gaatje in de badkuip dichtkitten, ben maandag terug doei!"
Gaatje.. GAT. Ben net 2 uur bezig geweest en wil verdorie douche. Lekker welkom thuis dit. Inmiddels gedoucht?
donderdag 22 augustus 2013 om 17:20
quote:gucciguilty schreef op donderdag 22 augustus 2013 16:17 Nog een Facebook-ding:
Aan het einde van de dag het volgende posten:
<i>Vanochtend lekker met hondje Pietje gelopen, wel 2 uur onderweg geweest! Daarna een kopje koffie gedaan bij Miepje, was weer gezellig. Nog even de was gedaan, wasmachine moest wel 4x aan voor ik klaar was! Koelkast is ook stuk gegaan, monteur gebeld. Toen lekker gegeten met Klaasje en Jantje en nog even 3 uur gegamed. TV-programma Dinges was op tv, daar ook nog van genoten. Nu maar op bed, want morgen ga ik *insert gehele dagplanning hier*.</i>
EN DIT ELKE DAG POSTEN.
Wat willen die mensen; laten zien dat ze een alibi hebben voor een onopgeloste moord ofzo?
Heb laatst 4 van dit soort types verwijderd, werd er helemaal wild van. Ohw ik heb er ook zo 1 op fb, eindigt ook alle bezigheden met ie: bakkie, happie etc. Jammer genoeg familie
Aan het einde van de dag het volgende posten:
<i>Vanochtend lekker met hondje Pietje gelopen, wel 2 uur onderweg geweest! Daarna een kopje koffie gedaan bij Miepje, was weer gezellig. Nog even de was gedaan, wasmachine moest wel 4x aan voor ik klaar was! Koelkast is ook stuk gegaan, monteur gebeld. Toen lekker gegeten met Klaasje en Jantje en nog even 3 uur gegamed. TV-programma Dinges was op tv, daar ook nog van genoten. Nu maar op bed, want morgen ga ik *insert gehele dagplanning hier*.</i>
EN DIT ELKE DAG POSTEN.
Wat willen die mensen; laten zien dat ze een alibi hebben voor een onopgeloste moord ofzo?
Heb laatst 4 van dit soort types verwijderd, werd er helemaal wild van. Ohw ik heb er ook zo 1 op fb, eindigt ook alle bezigheden met ie: bakkie, happie etc. Jammer genoeg familie
donderdag 22 augustus 2013 om 17:42
Ik denk dat Theo Maassen moeite heeft met het woord 'wonder' en dat heb ik ook wel beetje. Tuurlijk super knap dat de natuur dit allemaal zo heeft geregeld (nog afgezien van of het lukt of niet) maar als je het puur biologisch bekijkt is het ook een heel knap iets dat je iets eet dat je lichaam daar allerlei stofjes uithaalt en omzet waardoor je kan leven en vervolgens er voor zorgt dat de overtollige meuk er weer uitkomt. Een wonder is iets onverklaarbaars iets mystieks. Geen oorzaak-gevolg. Hij protesteert een beetje tegen de complete ophemeling ervan terwijl er zat dingen heel knap zijn van een lijf. Tenminste zo vatte ik m op. Maar er rust ook een taboe op. O wee als je wat negatiefs zegt over zwanger/baby's.
Ps.: ik bagatelliseer geenszins hoe kut het is voor de mensen die heel hard proberen en het lukt niet. Dat is volkomen kut als je iets zo graag wil!!!!
Ps.: ik bagatelliseer geenszins hoe kut het is voor de mensen die heel hard proberen en het lukt niet. Dat is volkomen kut als je iets zo graag wil!!!!
Let love rule!
donderdag 22 augustus 2013 om 17:42
quote:fussie schreef op donderdag 22 augustus 2013 17:20 Dat ik nooit tante zal worden omdat mijn broertje dood gegaan is. Zo. Meestal denk ik het alleen maar maar vandaag ben ik er erg verdrietig vanOhw fussie en dan zitten wij maar te klagen over "simpele" dingen! Kan geen smiley toevoegen dus dikke knuffel
donderdag 22 augustus 2013 om 17:44
quote:fussie schreef op donderdag 22 augustus 2013 17:20 Dat ik nooit tante zal worden omdat mijn broertje dood gegaan is. Zo. Meestal denk ik het alleen maar maar vandaag ben ik er erg verdrietig vanDaar mag je heeeel hard keihard over tegen de klaagmuur trappen schoppen en slaan. Oneerlijk leven!! En ondertussen zijn er verkrachters rotzakken en criminelen die 98 worden. Niet eerlijk. Totaal niet. En t frustrerende is je doet er geen ruk tegen!!
Let love rule!
donderdag 22 augustus 2013 om 17:47
Ps. Ik zeg het maar even: klaag over waar je over wil klagen. Ook al is het een ingegroeide teennagel. Hier kan het ongeacht hoe groot je leed is.
Tuurlijk er zijn ALTIJD ergere dingen op de planeet maar het is gewoon lekker om je frustratie eruit te kunnen gooien. Ik denk dat we allemaal wel snappen dat ze in Afrika honger hebben maar dat maakt dat oude fossiel met kleingeld aan de kassa er heus nie minder irritant om!
Tuurlijk er zijn ALTIJD ergere dingen op de planeet maar het is gewoon lekker om je frustratie eruit te kunnen gooien. Ik denk dat we allemaal wel snappen dat ze in Afrika honger hebben maar dat maakt dat oude fossiel met kleingeld aan de kassa er heus nie minder irritant om!
Let love rule!
donderdag 22 augustus 2013 om 17:48
Oh, wat een heerlijk topic!
Ik ben mijn voeten ZAT. Ik ben 6 maanden zwanger en ondanks dat ik weet dat er veel vrouwen een moord voor doen, ben ik er helemaal klaar mee dat ik door een beetje temperatuur opzwel als een waterballon. Ik voel me ook een megagrote ballon. En gelukkig vind de halve wereld het nodig om me daar ook continu op te wijzen. En bedankt!
Ik ben mijn voeten ZAT. Ik ben 6 maanden zwanger en ondanks dat ik weet dat er veel vrouwen een moord voor doen, ben ik er helemaal klaar mee dat ik door een beetje temperatuur opzwel als een waterballon. Ik voel me ook een megagrote ballon. En gelukkig vind de halve wereld het nodig om me daar ook continu op te wijzen. En bedankt!
donderdag 22 augustus 2013 om 17:49
quote:lunalovegood schreef op donderdag 22 augustus 2013 17:47 Tashy, als je naar de definitie van wonder kijkt hebben jij en Theo gelijk
Maar ik ervaar het wel anders, geeft nix hoor! Haha ja dat is belevingswereld. Wie weet is arme Theo al maanden geobstipeert en kan ie als bij toverslag ineens weer lekker kleien. Dan is dat in zijn beleving ook een wonder
Maar ik ervaar het wel anders, geeft nix hoor! Haha ja dat is belevingswereld. Wie weet is arme Theo al maanden geobstipeert en kan ie als bij toverslag ineens weer lekker kleien. Dan is dat in zijn beleving ook een wonder
Let love rule!
donderdag 22 augustus 2013 om 18:01
Ik ben naar de kapper geweest, en de kapper die mij al 10 jaar kent, en een vriend is, heeft het HELEMAAL verknipt.
Al mijn lange blonde, 2 jaar gespaarde lokken er in een keer af, coupe kort.
Ik voel me kaal lelijk en helemaaaal niet meer sexy.
Stomme kappers
Al mijn lange blonde, 2 jaar gespaarde lokken er in een keer af, coupe kort.
Ik voel me kaal lelijk en helemaaaal niet meer sexy.
Stomme kappers
The best way to get along with people is to expect them not to like you
donderdag 22 augustus 2013 om 18:07
donderdag 22 augustus 2013 om 18:14
donderdag 22 augustus 2013 om 18:26
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 augustus 2013 @ 18:14:
Sta net in de rij bij de kassa. Staat er voor mij zo'n gast die zijn broek weer eens onderaan zijn reet heeft hangen.
Schei Daarmee Uit! Ik Wil Niet In Jouw Aars Hoeven Kijken!
En al helemaal niet als je je onderbroek al een hele week niet gewassen hebt!
Hijs gadorie je broek op!WHAHAHA Pull up your Pants!!!
Sta net in de rij bij de kassa. Staat er voor mij zo'n gast die zijn broek weer eens onderaan zijn reet heeft hangen.
Schei Daarmee Uit! Ik Wil Niet In Jouw Aars Hoeven Kijken!
En al helemaal niet als je je onderbroek al een hele week niet gewassen hebt!
Hijs gadorie je broek op!WHAHAHA Pull up your Pants!!!
Let love rule!
donderdag 22 augustus 2013 om 18:37
KLAAG: had ik net alles financieel weer beetje op de rit waardoor ik dacht nou mooi ik ben zo goed als uit de shit... krijg ik de rekening van het eigen risico binnen. De vorige was 2 maanden geleden dus ik had m echt niet NU alweer verwacht. 176 euro. Kaching. Das ongeveer mijn boodschappengeld voor komende maand. Nu maar eens zien te verzinnen waar ik dat weer vandaan haal. Ja ik had moeten sparen maar door omstandigheden is het beetje hard gegaan met het geld en das normaal niet zo'n groot probleem tot je voor onverwachte dingen komt te staan. Lesje geleerd ik moet sparen! Wat lastig is maar ik zal er toch aan moeten geloven al is het een tientje per maand...
Let love rule!