Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik praat overigens graag tegen mezelf.
Pelsje, je krijgt je zin. Ik moet toch weer wachten op kaartjes.

En nu dan lekker naar buiten, waar de vogeltjes fluiten! Fijn weekend Pels!
quote:puddelientje123 schreef op 23 augustus 2013 @ 10:48:

[...]

Eerst proberen de gelatine weg te spelen. Proberen een gestreept en verpakt snoepje te combineren. En vooral, blijven doorgaan, ooit vallen de snoepjes goed

Ooit? Echt?

Maar een goeie tip van de snoepjes, bedankt
Pelsje, wees niet bevreesd. Ik kan dit weekend ook vrijwel niet spelen, dus ik ga 213 ook niet halen. Maandag gaan we hem gewoon allebei halen!
Dankje LV!

En dat is afgesproken Rifkaa, tot maandag in level 214!
AAARRRGGGHHH 86 is echt */+*^%& Hij lijkt zo makkelijk maar ik kom elke keer een zit of 5-10 te kort...
Weet je wat ik echt naaiend vind? Telkens nog maar 1 gelatine weg te spelen... en dat je nog 1 zet hebt en ziet dat je het met 2 zetten gered zou hebben.

Doen die stinkerts expres zodat je die 5 extra zetten gaat kopen. Die gasten verdienen hier miljoenen mee! Them bastardddssss.
Let love rule!
En mijn moeder heeft nu dikke vette !#$!% aan mij omdat ik pas twee weken speel en haar dus voorbij ben in 65 terwijl zij al 3 weken erin vast zat. En ik dacht met mijn slaperige kop traralrlalala had paar mooie combos puur op goed geluk en tsjakkaah
Let love rule!
Aan mij verdienen ze niks. Het is al erg genoeg dat ze me verslaafd hebben gemaakt .

Voor zoon werkt CCS heel heilzaam. Hij kan al zijn hele leven heel erg niet tegen zijn verlies, en loeit normaliter de tent bij elkaar als een spelletje niet lukken wil. Maar toen hij er net in noodtempo vijf levens doorheen draaide sloeg hij alleen maar de handen ten hemel en riep op zeer dramatische toon: "Wáárom moet MIJ dit nu overkomen?!"

CCS als exposure therapie, dat hadden ze veel eerder uit moeten vinden.
Oef floepman komt het al zijn neus uit, geef de ipad een aan MIJ!!

krijgt hij hem als de levens op zijn (te lui om tijd te verzetten) speel ik door op mijn telefoon en als daar de levens op zijn wil ik de ipad weer terug
Help! Wat te dragen bij mijn nieuwe legging???

Nou ik ben nog in shock!! Ik heb zonet gewoon level 147 gehaald!

Zat echt wel 15 weken vast en nu had ik hem zomaar met nog 14 zetten over.

Dus hij is echt te doen dames!!!!!! (met veel mazzel)
Van 133 word ik ook niet blij. Ik moest net gewoon nog maar één jelly! Één jelly! En er kwam gewoon helemaal geen enkel snoepje waar ik ook maar iets aan had, en dat 20 zetten lang ofzo.
quote:Visje28 schreef op 23 augustus 2013 @ 00:14:

Ik stuitte toevallig op dit topic en ik wil jullie laten weten dat ik met jullie meevoel ik heb zojuist level 184 weer niet gehaald.

Ik heb er ook een poosje over gedaan, maar nu net gehaald.

Hij is best lastig.
odi et amo
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 augustus 2013 @ 15:31:

Help! Wat te dragen bij mijn nieuwe legging???

[img]http://static3.businessinsider.com/imag ... ggings.jpg[/img]
odi et amo
quote:puddelientje123 schreef op 23 augustus 2013 @ 10:48:

[...]

Eerst proberen de gelatine weg te spelen. Proberen een gestreept en verpakt snoepje te combineren. En vooral, blijven doorgaan, ooit vallen de snoepjes goedGelukt
Ik hoor hier maar niemand over 178. Ben ik nou de enige voor wie dat een onmogelijk level is of hebben jullie hem verdrongen?
Gefeliciteerd trouwens, Aminah
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2013 @ 09:40:

Ik hoor hier maar niemand over 178. Ben ik nou de enige voor wie dat een onmogelijk level is of hebben jullie hem verdrongen?

Dat is een geheime afspraak, dat we het niet over 178 hebben.

En zeker niet met mensen die 165 in een dag halen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 24 augustus 2013 @ 10:02:

[...]

Dat is een geheime afspraak, dat we het niet over 178 hebben.

En zeker niet met mensen die 165 in een dag halen. 165 in 1 dag. Jeetje, en ik dacht ik goed was met 147 in 3 weken.
odi et amo
Ik heb mijn lief mijn level 162 laten spelen, ik vond er niks meer aan en was het helemaal zat. Haalt hij het gewoon in 3 beurten..

Nu ben ik bij 165, maar die vind ik nog wel leuk. Nog wel
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hallo! Ik ben weer terug van vakantie. Niet veel gespeeld maar toch wel een keer of 10 per dag. En zelfs de ontspannen setting van het landelijke Kent heeft er niet voor gezorgd dat ik eindelijk eens dat poeplevel 181 heb gehaald. Volgens mij ben ik al drie weken bezig, en het beste wat ik heb bereikt is 2 blokjes over.
181? Die heb ik vandaag gehaald, in negen pogingen. Mijn ogen rolden uit mijn hoofd van verbazing, want het is inderdaad een enorm poeplevel. Maar ik kon vier keer achter elkaar een gestreepte met een verpakte combineren en ook nog een paar keer een gespikkelde met een verpakte, en toen was het zo gepiept.

Zoon laat trouwens weten dat 33 ook een poeplevel is.
quote:himalaya schreef op 24 augustus 2013 @ 16:09:

Ik heb mijn lief mijn level 162 laten spelen, ik vond er niks meer aan en was het helemaal zat. Haalt hij het gewoon in 3 beurten..

Nu ben ik bij 165, maar die vind ik nog wel leuk. Nog wel 165 valt best wel mee .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven