Unwrapping eggs

23-08-2013 21:37 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar leuke kinderfilms op YouTube, loop ik vaak tegen kindersuprise films aan, of filmpjes van volwassenen die hun speelgoed demonstreren.

Je hoort een nasale vrouwenstem terwijl er een plastic ei wordt uitgepakt. Plastic cadeautje wordt getoond en het volgende ei wordt uitgepakt. Er wordt erg veel geritseld met plastic verpakkingen.

Het is bijna kunst, maar toch net niet.

Waar gaat dit over ?
Ik ben ze ook al tegengekomen, al zoekend naar leuke filmpjes op YouTube met mijn zoontje (2)

Hij vindt het fantastisch. Vooral die van 'Disney collector'

Gaat nergens over
Haha...ja klopt, het werkt hypnotiserend voor peuters.
Uuuuuuuuuren (bij wijze van spreken dan) kan mijn dochter er naar kijken. Zelfs zo erg dat toen ze uiteindelijk zelf een verrassingsei kreeg, ze de chocolade opzij legde en alleen voor de verrassing ging.
Dat is asmr!
Zeg maar Spijker.
Bizar, wat een marketing techniek.
Die ken ik helemaal niet. Ga gelijk kijken! Hier zijn de kinderen wel dol op playmobil filmpjes die iemand in elkaar heeft gezet door iedere keer beelden achter elkaar te plakken.
Ik snap er ook niks van. Welke volwassene gaat daar serieus naar kijken dan?
Nou jaaah... Er gaat een wereld voor me open. Nooit van gehoord. Bedankt Spijk-er !quote:Spijk-er schreef op 23 augustus 2013 @ 22:17:

Dat is asmr!
quote:bubbelwijn schreef op 23 augustus 2013 @ 22:19:

Die ken ik helemaal niet. Ga gelijk kijken! Hier zijn de kinderen wel dol op playmobil filmpjes die iemand in elkaar heeft gezet door iedere keer beelden achter elkaar te plakken.Die techniek heet stop-motion. Erg leuk om zelf ook een keer te doen!
God ja, mijn dochter van 2 heeft het ook continu over 'cadeautje kijken'. Ikzelf word inmiddels een beetje achterlijk van die kinder surprise filmpjes

Helemaal mooi is een variant waarin een Australiër steeds met dik accent uitroept: i wonder what's insaaaaaiiid

Die vrouw met de nasale stem, duimringen en gelakte nagels doet ook veel playdoh filmpjes. Die vallen hier oom erg in de smaak
quote:Poeszie schreef op 23 augustus 2013 @ 22:26:

God ja, mijn dochter van 2 heeft het ook continu over 'cadeautje kijken'. Ikzelf word inmiddels een beetje achterlijk van die kinder surprise filmpjes

Helemaal mooi is een variant waarin een Australiër steeds met dik accent uitroept: i wonder what's

Vreselijk, hij blijft maar schreeuwen.

Die vrouw met de nasale stem, duimringen en gelakte nagels doet ook veel playdoh filmpjes. Die vallen hier oom erg in de smaak
Heb even wat gegoogled over asmr

http://www.vice.com/nl/re ... gasme-krijgt-van-bob-ross
Deze man heeft prachtig speelgoed in zijn collectie.

http://www.youtube.com/user/henders007
Nog nooit van gehoord, interessant.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 Nog nooit van gehoord, interessant.Begin er niet aan als je kleine kinderen hebt. ;) eenmaal in je YouTube geschiedenis kom je er niet meer van af
Hè, wat een grappige man, net Rowan Atkinson, Anthony Hopkins en David Attenborough in één.quote:B-100 schreef op 23 augustus 2013 @ 22:38:

Deze man heeft prachtig speelgoed in zijn collectie.

http://www.youtube.com/user/henders007
Oh nu weet ik eindelijk wat ik voelde als kind! Ik heb weleens tegen mijn moeder verteld dat het ging kriebelen bij mij als ik bepaalde filmpjes keek, op mijn hoofd en bij mijn schaamlippen. Dus mijn moeder ging meteen vragen stellen over wat voor filmpjes dat dan waren haha! Maar het waren heel onschuldige filmpjes, vaak met fluisteren, tikken of hele langzame filmpjes (niks seksueels dus, voelt heel anders dan opgewonden zijn). Wat leuk om nu eindelijk te weten wat dat is!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Jee, ik ben begonnen met kijken, maar kan niet meer stoppen! Why? Er is toch niks aan?

Maar dat tikken op doosjes en kopjes, hypnotiserend bijna....
Nooit geweten, boeiend!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
quote:Spijk-er schreef op 23 augustus 2013 @ 22:17:

Dat is asmr!Er gaat een hele wereld voor me open.
http://www.beautygloss.nl/2013/03/01/fi ... t-is-asmr/
Is afgelopen jaar bij DWDD geweest (2 meiden die zulke filmpjes maken en wat zij en sommige andere mensen er fysiek door kunnen ervaren) is wellicht nog terug te vinden.
Wat grappig zeg! Ik ben wel gek op Bob Ross en van die serie waarin je een trein volgt. Maar geen idee of ik gevoelig ben voor dit, ik ga het eens uitproberen.
hier kijken de kids er ook graag naar. Inderdaad die australier met surprise eggs, en filmpjes van disneycollector en blucollection. Die laten met name disney speelgoed zien, vinden ze geweldig om naar te kijken. Ikzelf vind er weinig aan, maar goed het zijn onschuldige filmpjes ze vragen niet om eieren of het speelgoed, dus vind het best. De jongste is ook helemaal gek van Evantubehd. Jongen van denk een jaar of 6 die speelgoed van Angy birds laat zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven