Lijf & Lijn alle pijlers

Start 2 Run - deel 5

30-11-2011 11:20 1922 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.

Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.

Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Vorige delen:

Start 2 run deel 1

Start 2 run deel 2

Start 2 Run, deel 4

Download voor je mp3:

Gratis:

http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx

Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km

Schema's op papier:

schema's Evy

Om je loopjes te plannen en te meten:

afstandmeten

mapmyrun

runningmap

Rek en strekoefeningen:

atletiekunie

youtube

Aikidostretching

Runinfo.nl

Stretchoefeningen

Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:

Blessurewijzer

Blessures

Tabel: rennen met Evy

NaamSerieWeekLeslian5 km11

Tabel: rennen zonder Evy

NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari

Extra tabel voor de kilometermeisjes

NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km

Doelen 2015

Max: 2015: LDR 120 km (mei)

Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Ik ben weer terug! Mijn hardloopschoenen hebben toch een lekkere vakantie gehad. Ze zijn niet uit de auto geweest Vandaag ga ik weer een rondje lopen. Ik denk dat ik begin met een rustig duurloopje van 4 of 5 km.

Ik hoop in de loop van de week wat bij te lezen, maar daar kom ik nu niet aan toe. Uitpakken, opruimen, wassen, wassen, wassen
Het is zeker spannend, vooral om dat een ander gaat beslissen wel of geen chemo.

Het liefst tover je het weg maar dat kan helaas niet

In het weekend maar eens een snelle 5 lopen dat wordt zaterdag of zondag.

Iedereen alvast een fijn weekend
Dita, sterkte vandaag, ik denk aan jullie. Sterkte!

Max, mooi dat er geen spierpijn was en daarna ook al weer kunnen rennen. Voor het weekend nog veel op het programma?

Fabienne, wel fijne vakantie gehad? ;) Altijd leuk, al die wasjes. Hoe is het lopen gegaan?
Helaas slecht nieuws.

Ik ben even een paar dagen op de leesstand.

Groetjes

dita
@ dita: wat erg voor jullie Heel veel sterkte!
Dita, wat erg. Heel veel sterkte gewenst.
@Rozehanddoek, dank je wel. Je hoeft niet te sluipen hoor je mag ook met ons meeschrijven.

@Mcs, dank je wel en goed bezig.

@Dita, dank je wel en smelt wat lief van je dochtertje, hoe oud is ze?

10 km. in 1.8. Zo, goed bezig joh!

Ach, wat erg voor je en familie, sterkte toegewenst.

@Max, ja die 14 km. voelde erg goed. Nee, ik heb geen spierpijn gehad.

Zo, vanochtend weer lekker gelopen. 10 km. in 1 uur en 5 minuten.

Vrijdag 23.8 jl is onze dochter 8 jaar geworden, moeder is even op de koffie geweest gezellig taartje gegeten. En s' middags is onze zoon thuis gekomen van een 7 daagse korfbalkamp, gisteren is zijn team tijdens een toernooi kampioen geworden!

Tickets Marokko is niet gelukt, maar wij gaan wel een midweek naar Center Parcs: "Het Meerdaal". Erg veel zin in. En ja de loopspullen gaan lekker mee, ik heb nu al zin om in een andere omgeving te gaan lopen.

Augustus 72 km. Totaal: 519,8 km
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Dank jullie wel voor de knuffels.

Mijn dochtertje is 6,5 ( en zoon 10)

De artsen zijn tot de conclusie gekomen dat verdere chemo te veel kapot zou maken en het is de afgelopen 3 maanden erg toe genomen.

We zullen zien hoe het de komende weken gaat.

Vanochtend zou ik een snelle 5 doen maar bij 4km was ik kapot hahaha.

4 km in 23.30 ik ben er blij mee.

Iedereen een fijne loopweek
Hallo meiden,

Ik heb deze week nog niet gerend, vandaag is het precies een week geleden. Ik ben nog wat rustig aan aan het doen gezien klachten. Ik wilde vanavond gaan rennen maar even afwachten of het lukt; zit nu op de bank, niet lekker vandaag en ook afspraken afgezegd... Had wel zin om te rennen... anders word het morgenochtend!

Dita, dat is echt naar nieuws. Inderdaad kijken hoe het de komende tijd gaat. Hoe gaat het nu met jou?

En 4km in 23.30 pfff dat is snel zeg

Mother, weer flink goed aan het lopen! Gefeliciteerd met je dochtertje en wat goed dat je zoontje kampioen is geworden :D Jammer dat ticket niet meer gelukt is, maar midweekje centerparks is leuk, wanneer gaan jullie?
Ik ben toch gisteren gaan rennen. Heb lesje 18 van start to run zonder problemen uitgerend, maar wel wat traag; 4.5km in 38minuten... dat moet toch nog wat sneller kunnen, maargoed vooralsnog vind ik het belangrijker dat ik het volhou dan dat ik echt snel ren. Heb nu wel spierpijn in beide onderbenen. Nu lekker zwemmen!
Ik kom langzaam ook weer in het ritme. Het gaat me niet gemakkelijk af, maar het begin is er (weer)

augustus 24km, totaal 403km
Even heel snel bericht. Het is hier geweldig, wij zijn lekker actief. Vandaag 10 km. hardgelopen in 10 km. In 1 uur 4 min. lekker om een keer in een andere omgeving te lopen, wel twee gestopt om de weg te vragen! Hahaha.

@Mcs, dank je, goed bezig! Wij zijn al met vakantie! :Imao:
Mother nog gefeliciteerd met dochtertje en je zoon :-)

Had er overheen gelezen

Hier gaat alles goed hoor naar omstandigheden.

Mijn vader krijgt 3 maal daags thuis zorg wat erg fijn is (voor zijn suiker) Hoeft mijn moeder dat niet in de gaten te houden.

Ik had mijn spullen mee genomen en daar een 5 km rondje gedaan

30.20 oeeeeeeeeeeeh net niet onder het half uur misschien de volgende keer?

We gaan het zien hihi.

Mcs je gaat super goed hoor Top

Fabienne fijn dat het ritme er weer is :-)

Mother goed hoor 10 km in die tijd
Ah, dat had ik ook gemist. MOther, gefeliciteerd (nog) met je dochter en het kampioenschap van je zoon. Altijd leuk, dat soort dingen!

Geniet van je vakantie!

@ Dita: Wow, ook een mooie tijd zeg! En fijn dat er even iemand extra meekijkt bij je vader. Even wat minder zorg voor je moeder. Sterkte.
Lekker rondje gelopen vanavond. Intervaltraining en daarna nog even rustig uitlopen naar huis. Wat wordt het al vroeg donker!

augustus 30 km, totaal 409 km
Ben ik eventjes,

Het gaat heel hard hier ( helaas of gelukkig het is maar hoe je het bekijkt. )

Vanochtend ben ik met de kinderen langs geweest. Die hebben alvast afscheid genomen.

Thuis zorg geeft ook aan dat het niet al te lang meer duurt.

Hij heeft ook gezegd dat het tijd is en dat het goed is pfff,

Wat slopend.

Ik moest het even van me afschrijven

Groetjes
Moeilijk lijkt me dat, Dita. Sterkte.

Dank je wel
Dita, pfoe dat is nogal wat dat het nu zo hard gaat. En dat hij zelf zegt dat het tijd is en iedereen afscheid aan het nemen is. Wat ontzettend zwaar en slopend. Ik wens je heel veel sterkte komende tijd en schrijf vooral van je af.
Ik heb deze week nieuwe hardloopschoenen gekocht en gisteravond weer gerend. Was naar de runnersworld geweest. Gaf wel inzicht, ze filmden hoe ik ren en je ziet dat mijn voeten steeds naar binnen zwikken. Niet zo raar dat ik last had van achillespezen ;) Nu andere schoenen met extra versteviging. Gisteravond lesje 19 gerend van start to run. Rende wel echt heel anders, best zwaar, is wennen denk ik. Ik had het gevoel dat rennen moeizaam ging maar heb mijn lesje goed kunnen rennen (5-6-7-8 minuten) en daarna nog 5min extra, 5km in 41minuten. Volgende kee rmoet ik 4 x 8 minuten rennen. Nu wel spierpijn aan mijn kuiten!

@Mother, lekker hoor, vakantie, geniet ervan!

@Fabienne, ook weer lekker bezig zo te horen, hoe vaak/ver ren jij normaal?

@Dita, hoe gaat het nu?

@Max, hoe is het me tjou?

Succes allemaal deze week!
Hier is het K U T op zijn zachts gezegd.

Gisteren avond dinsdag om 17.15 is mijn vader overleden.

Voor hem beter hij is rustig gegaan in het bij zijn van mijn moeder en broer.

Al veel geregeld en morgen weer verder.

Ik ga proberen te slapen over 5 uur weer de wekker voor de kinderen.
Jeetje Dita, dat is snel gegaan. Pfff. Gecondoleerd. Wat ontzettend moeilijk... Ik wens je heel veel sterkte de komende periode en heel veel sterkte met al het regelwerk...

Sterkte
gecondoleerd, lieve Dita.
Lieve Dita, gecondoleerd met het overlijden van je vader.

Augustus 82 km/ Sep 10 km. Totaal: 539,8 km

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven