Entertainment alle pijlers

Movie spoiler topic

24-08-2013 15:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
WAARSCHUWING, DIT TOPIC BEVAT SPOILERS!

Naar aanleiding van een aantal discussies op het andere filmtopic open ik hier een vers filmtopic waarin naar hartenlust gespoilerd mag worden.

Heb je net een mooie, spannende of anderszins zeer indrukwekkende film gezien en wil je daarover van gedachten wisselen? Een bijzondere scène, onverwachte plotwending, frustrerende einde of een fantastische romantische scène? Hier kan je het kwijt!

Have fun!
I am surrounded by morons
Goed idee alleen vind ik dat degene die iets post over een film dan duidelijk boven aan zijn post met dikke letters moet zeggen over welke film het gaat zodat je die post(s) over kan slaan.

En ook degene die daar weer op reageert dus.
Het is inderdaad niet helemaal handig en goed doordacht, omdat alle films nu door elkaar heen gaan lopen. Ben alleen dat eeuwige gespoiler zat (en de discussies die daaruit voortvloeien).
BLUE JASMINE

Wie had gedacht dat Jasmine zelf degene was die de FBI op het spoor van haar frauderende echtgenoot had gezet? Interessante plotwending. Zou haar exman wel echt zelfmoord hebben gepleegd? Ik verwachtte eigenlijk dat Jasmine zelfmoord zou plegen.
Ik denk dat ik toch maar weg blijf uit dit topic... Toch beter per film een topic denk ik. Je leest toch wel snel iets zie ik nu.
Ik blijf ook weg

Mag er een slotje op dit topic?
STARWARS Luke Skywalker heeft met zijn zus princes Leia gezoend!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven