Rokende buren
zondag 25 augustus 2013 om 12:49
maandag 26 augustus 2013 om 00:12
maandag 26 augustus 2013 om 07:05
quote:Lebowski schreef op 25 augustus 2013 @ 20:43:
[...]
Het was 35c buiten, en binnen niet te harden. Moet ik binnen gaan zitten omdat een ander een ongezonde gewoonte heeft?
Maar ok, jij vindt dat een roker ook vlak naast een zwangere een peuk op kan steken, en ik vroeg om meningen omdat ik me dat afvroeg.
Ja en de rokers moeten 365 dagen pj buiten roken.
Geeft niet "roken ? we lossen het samen wel op ".
Als ik op een terras zit en er staan inderdaad asbakken dan rook ik .
[...]
Het was 35c buiten, en binnen niet te harden. Moet ik binnen gaan zitten omdat een ander een ongezonde gewoonte heeft?
Maar ok, jij vindt dat een roker ook vlak naast een zwangere een peuk op kan steken, en ik vroeg om meningen omdat ik me dat afvroeg.
maandag 26 augustus 2013 om 09:01
quote:jsv schreef op 26 augustus 2013 @ 00:12:
Hoewel ik al bijna een jaar niet meer rook. (Helaas voor de lezers niet eens na 10 jaren roken iets op longen te zien, kanker doen we ergens anders) ik krijg na het lezen van deze topik de neiging om er maar weer een op te steken. Als roken je afhelpt van je bekrompenheid zou ik dat vooral doen.
Hoewel ik al bijna een jaar niet meer rook. (Helaas voor de lezers niet eens na 10 jaren roken iets op longen te zien, kanker doen we ergens anders) ik krijg na het lezen van deze topik de neiging om er maar weer een op te steken. Als roken je afhelpt van je bekrompenheid zou ik dat vooral doen.
maandag 26 augustus 2013 om 09:07
quote:Lilith75 schreef op 26 augustus 2013 @ 07:05:
[...]
Ja, het is dan ook de roker zijn ongezonde gewoonte, niet de mijne.
Maar goed, gewoon een sigaret opsteken terwijl je op nog geen halve meter naast een zwangere gaat zitten en dan vindt dat die maar binnen moet gaan zitten als die er last van heeft vind ik nou ook niet bepaald getuigen van 'dat lossen we samen wel op'.
[...]
Ja, het is dan ook de roker zijn ongezonde gewoonte, niet de mijne.
Maar goed, gewoon een sigaret opsteken terwijl je op nog geen halve meter naast een zwangere gaat zitten en dan vindt dat die maar binnen moet gaan zitten als die er last van heeft vind ik nou ook niet bepaald getuigen van 'dat lossen we samen wel op'.
maandag 26 augustus 2013 om 10:15
Je kunt ook allemaal gaan overdrijven zeg! Laat de rokers lekker roken, en de niet-rokers niet. Wel vind ik, dat in bepaalde situatie een roker rekening kan houden met wáar die rookt. Maar goed, dat moet tegenwoordig al want je mag als roker al bijna nergens meer roken, Já buiten!! Maar dan heb je als niet-roker dus als niks te klagen want de rook waait gewoon weg. Ik rook niet, maar je ruikt dat echt niet hoor als de buurman in zijn tuin staat te roken, dat jij het binnen ruikt ook niet met een raampje open hoor, je let er zoveel op dat je het gaat ruiken.
Als je niet sterft aan longkanker, krijg je wel een hartinfarct van het vele sporten, of krijg je een tragisch ongeluk, of sterf je aan wat anders ook is het erfelijk bepaald wat je gaat krijgen of niet, en moet je daarin gewoon geluk hebben, de een heeft altijd wat en de ander nooit, Het is toch áltijd wat! Kunnen we nou eens ophouden met elkaar altijd maar verwijten te maken over dat rookgedoe? Dat is pas tolerantie!!
Als je niet sterft aan longkanker, krijg je wel een hartinfarct van het vele sporten, of krijg je een tragisch ongeluk, of sterf je aan wat anders ook is het erfelijk bepaald wat je gaat krijgen of niet, en moet je daarin gewoon geluk hebben, de een heeft altijd wat en de ander nooit, Het is toch áltijd wat! Kunnen we nou eens ophouden met elkaar altijd maar verwijten te maken over dat rookgedoe? Dat is pas tolerantie!!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet