Cockring?!

30-07-2013 22:19 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk er over om een cockring te kopen voor zowel mijn als het genot van de dames met wie ik weleens het bed deel. Alleen: er zijn natuurlijk 23 verschillende types en soorten.

Wie heeft er ervaring met een bepaald type (slecht danwel goed) of gewoon goede tips?
Vragen staat vrij! :)
Kuisheidskooi? (ik leer hier elke dag bij, zeg)
Waarom gaat een topic over cockringen in ene over kuisheidsgordels?

Wat dat betreft is de acceptatie van sekstoys voor mannen ver te zoeken.
Jammer dat seks veel pijnlijker is met een ring. Ik zou zoǹ eenzame opsluiting nog wel geinig kunnen vinden maar pijn bij erectie en klaarkomen vind ik beduidend minder.
quote:meerdereklanten schreef op 26 augustus 2013 @ 15:52:

Wat dat betreft is de acceptatie van sekstoys voor mannen ver te zoeken.Huh? Hoe kom je daar nou bij?
ook hallo Roos.

Nou waarom. Omdat de discussie over cockringen gevoerd worden in ofwel een 'hij kan hem niet stijf krijgen' of 'hij is onderdanig' context. Beetje hetzelfde zoals er vroeger over vibs en vrouwen werd gesproken: 'ze zal wel geen echte vent kunnen krijgen' of 'haar man weet haar niet te bevredigen'.

Een cockring is een speeltje wat echt bedacht is voor de mannelijke anatomie. Het is een daadwerkelijk ander gevoel met een cockring om. Gewoon anders... En dat is het.
Ik vind je nogal negatief, er wordt duidelijk ingegaan op het gebruik van een cockring en in hoeverre dat genot met zich mee kan brengen. En dat er een onderdanig stukje wordt meegenomen is logisch, is dat per se manspeeltjes onvriendelijk?

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je verkiest te schrijven op een vrouwen forum om vervolgens diezelfde vrouwen voor de voeten te gooien dat onze meningen niet deugen.

Is het playboyforum niet wat voor je ofzo?
Dit staat toch los van vrouwen? Die volg ik even niet.
quote:meerdereklanten schreef op 26 augustus 2013 @ 15:52:

Waarom gaat een topic over cockringen in ene over kuisheidsgordels?Omdat iemand aangeeft dat dat voor die persoon zelf iets is dat samengaat? Dat niet iedereen dezelfde mening is toegedaan maakt toch niet dat het niet aangekaart mag worden?quote:Wat dat betreft is de acceptatie van sekstoys voor mannen ver te zoeken.Integendeel: de acceptatie gaat zo ver dat verschillende manieren/motieven besproken worden. Dat er daar een bij zit die bij jou niet zo goed valt is jouw probleem, niet dat van de overige posters hier. Maar het staat je natuurlijk vrij om een bijdrage te leveren die wel over cockringen gaat en niet over kuisheidsgordels. Of over fietsbellen.
Je schrijft:quote:meerdereklanten schreef op 26 augustus 2013 @ 15:52:

Wat dat betreft is de acceptatie van sekstoys voor mannen ver te zoeken.Bedoel je daar dan mee dat die paar mannen die hier schrijven sekstoys niet voldoende naar je zin accepteren?
Ik heb hier alleen maar aan willen geven dat hier voor ons beide een cockring prima bevalt.Ook al is het voor mij zeer pijnlijk ,beide genieten wij er enorm van,mijn vrouw vind mijn opgezwollen penus heerlijk en zelf klaag ik zeker ook niet.

Dat er als er geen seks contact plaatsvind een kuisheidskooi aan de ring vast zit doet verder aan deze discussie niet ter zake,ik vermelde het alleen maar.
Tjonge, jonge, op een dames site advies vragen over een cockring aanschaf.... Serieus? Vraag het aan de dames waar je weleens het bed mee deelt... Erg intelligent dit....
quote:Chartreuse schreef op 26 augustus 2013 @ 19:06:

[...]

Omdat iemand aangeeft dat dat voor die persoon zelf iets is dat samengaat? Dat niet iedereen dezelfde mening is toegedaan maakt toch niet dat het niet aangekaart mag worden?

[...]

Integendeel: de acceptatie gaat zo ver dat verschillende manieren/motieven besproken worden. Dat er daar een bij zit die bij jou niet zo goed valt is jouw probleem, niet dat van de overige posters hier. Maar het staat je natuurlijk vrij om een bijdrage te leveren die wel over cockringen gaat en niet over kuisheidsgordels. Of over fietsbellen.

Neuh.

Dit is verre van acceptatie.
quote:erik56 schreef op 29 augustus 2013 @ 10:53:

.Ook al is het voor mij zeer pijnlijk Dan zou ik je aanraden een grotere te kopen. Cockringen behoren geen pijn te doen. Je kunt daarmee de bloedvaten beschadigen.
quote:meerdereklanten schreef op 30 augustus 2013 @ 11:55:

[...]

Neuh.

Dit is verre van acceptatie.Waarom is dit verre van acceptatie? Ik begrijp niet wat je bedoelt.
De argumenten die gebruikt worden voor een cockring bestaan alleen in een sociaal maatschappelijke context of een fysieke reactie die vrijwel direct in dergelijke context verklaring vinden.

Verander het object cockring voor vibrator en het is vrij duidelijk.

Niemand beoordeelt de cockring als 'speeltje' met een 'intrinsieke' waarde/functie.
Misschien heeft het in deze context geen intrinsieke waarde.

Als iemand zou schrijven dat haar vibrator bij gebruik pijn doet zou ik ook schrijven dat ik dat jammer vind en ze wellicht een andere zou kunnen proberen.

Ik snap je non-acceptatie punt nog steeds niet.

On topic:

Eén van mijn vrienden ooit had een rvs cockring achter ballen en pik, kon je prima een halsband aanhaken, best geinig en het stond geil.

Even passen en meten en proberen. Hoe je dat in de praktijk doet weet ik ook niet zo goed. Ik heb nog nooit iemand in een seksshop zijn pik op de toonbank zien leggen met de vraag of de verkoopster even een kek ringetje aan wilde meten.
klopt helemaal Roos,toen ik mijn eerste kuisheidsgordel kreeg zaten daar 6 kunstof ringen bij,waarvan er altijd 1 helemaal goed zit,zeker niet te ruim anders werkt het niet,Naar aanleiding van die maat heeft mijn vrouw een roest vrij stalen besteld,en die zit nu al ruim 3j bij mij om,hij kan ook alleen maar af of weer om als er heel veel zeep (glad) gebruikt word
gelukkig heb ik zo'n ding niet nodig
life the life you love, love the life you live
quote:erik56 schreef op 30 augustus 2013 @ 17:07:

klopt helemaal Roos,toen ik mijn eerste kuisheidsgordel kreeg zaten daar 6 kunstof ringen bij,waarvan er altijd 1 helemaal goed zit,zeker niet te ruim anders werkt het niet,Naar aanleiding van die maat heeft mijn vrouw een roest vrij stalen besteld,en die zit nu al ruim 3j bij mij om,hij kan ook alleen maar af of weer om als er heel veel zeep (glad) gebruikt wordIk kan me nog wel voorstellen dat het dragen wel opwindend kan zijn. Maar waarom zou je iets blijven dragen wat slecht past en zeer doet, zelfs bij het klaarkomen?
quote:Rooss4 schreef op 30 augustus 2013 @ 13:54:

Misschien heeft het in deze context geen intrinsieke waarde.

Dat is dus het hele punt.
Spammer
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2013 22:14
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
lijkt mij niet echt handig....je kan liever goed eten en daarna lekker presteren bij een vrouw.

een cockring kan je ook bv dmv een condoom maken

dat helpt ook....en heb ik wel eens gehad

het helpt wel maar echt een fijn gevoel is het niet....

dus hou het lekker natuurlijk
open&eerlijk
ik heb een stalen ring en ben er erg blij mee, maar.....neem eerst de maat op!

Succes!
Rahul, wat moet ik eten om beter te presteren?
Hij kan de ring ook om zijn nek gebruiken, doet ie gelijk aan wurgseks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven