Cockring?!
dinsdag 30 juli 2013 om 22:19
vrijdag 2 augustus 2013 om 21:38
vrijdag 2 augustus 2013 om 21:52
quote:Chartreuse schreef op 02 augustus 2013 @ 21:51:
Omdat ik jouw woordkeus niet meteen begrijp ben ik serieus? Dat zal dan wel, voel niet de behoefte dat te veranderen eigenlijk.Niet zo serieus Char, dan denken ze straks dat je een goede beurt nodig hebt. En iemand die van jouw walletjes eet likt.
Omdat ik jouw woordkeus niet meteen begrijp ben ik serieus? Dat zal dan wel, voel niet de behoefte dat te veranderen eigenlijk.Niet zo serieus Char, dan denken ze straks dat je een goede beurt nodig hebt. En iemand die van jouw walletjes eet likt.
maandag 19 augustus 2013 om 12:55
Je moet verschil maken tussen penisringen die kortstondig, dus alleen tijdens het liefdesspel of permanent gedragen worden, vooral als zij achter de balzak geplaatst worden. Bij permanent dragen komen eigenlijk alleen kunststof of rubberen ringen in aanmerking. Een stalen ring is voor de meeste mannen te onaangenaam in de dagelijkse werksituatie omdat de ballen zich niet vrij kunnen bewegen. Het permanent dragen van kunststof ( plastic ) ringen is van belang als voorbereiding als de man binnenkort een MCD of kuisheidsvoorziening zal gaan dragen. Zijn lijf zal dan moeten wennen aan de permanent achter zijn balzak geplaatste ring waardoor zijn ballen zich niet meer vrij kunnen bewegen. De juiste maat luistert in dit geval zeer nauw want in de gewone slappe toestand van de penis mogen de ballen niet door de ring heen kunnen schieten. Handig is het om in dit geval ringen te gebruiken die middels een scharniertje geopend kunnen worden zodat pijnlijk gewurm niet nodig is. Als op deze manier de juiste maat bepaald is kan later gemakkelijker op de kuisheidsvoorziening worden overgestapt.
maandag 19 augustus 2013 om 20:11
Als cockring achter het scrotum kan ik je er eentje aanbevelen in de vorm van een traan. De punt stimuleert het perineum en dat geeft een heerlijk gevoel. Persoonlijk combineer ik dat graag met een metalen eikelring met een klein balletje; werkt ook zeer stimulerend voor je partner. Ik heb hier alleen maar goede ervaringen mee.
wees jezelf, er zijn al zo veel anderen
dinsdag 20 augustus 2013 om 01:42
Ik heb in een seksshop gewerkt.. #truestory
Een cockring in hoeverre ik weet geeft geen plezier voor een vrouw.. Tenzij je die rubberen neemt met een trilelement eraan bevestigd dan kan het voor vrouwen wel Nice zijn..
Google cockringen veel sites geven klanten de mogelijkheid om recensies te schrijven over gekochte artikelen.. Lees zo welke goed zijn, wat de eigenschappen van het materiaal zijn en wat de mogelijkheden zijn...
Succes man
Een cockring in hoeverre ik weet geeft geen plezier voor een vrouw.. Tenzij je die rubberen neemt met een trilelement eraan bevestigd dan kan het voor vrouwen wel Nice zijn..
Google cockringen veel sites geven klanten de mogelijkheid om recensies te schrijven over gekochte artikelen.. Lees zo welke goed zijn, wat de eigenschappen van het materiaal zijn en wat de mogelijkheden zijn...
Succes man
zondag 25 augustus 2013 om 16:18
quote:Rooss4 schreef op 19 augustus 2013 @ 15:08:
Ik vind jou ook wel heel serieus hoor, Zomerland.
Heb jij niet een beetje te diep nagedacht over het fenomeen cockring?Nee, dat heb ik niet. Als besloten wordt dat de man een kuisheidsvoorziening gaat dragen is een juiste passing van een cockring van groot belang. Zijn lichaam moet er aan wennen dat deze ring permanent achter zijn balzak aanwezig is want een goed draagcomfort vermijdt huidirritaties. In een kuisheidssituatie blijft de ring zeker een paar dagen aaneen zitten en wordt alleen voor wassen en scheren even afgenomen.
Ik vind jou ook wel heel serieus hoor, Zomerland.
Heb jij niet een beetje te diep nagedacht over het fenomeen cockring?Nee, dat heb ik niet. Als besloten wordt dat de man een kuisheidsvoorziening gaat dragen is een juiste passing van een cockring van groot belang. Zijn lichaam moet er aan wennen dat deze ring permanent achter zijn balzak aanwezig is want een goed draagcomfort vermijdt huidirritaties. In een kuisheidssituatie blijft de ring zeker een paar dagen aaneen zitten en wordt alleen voor wassen en scheren even afgenomen.
maandag 26 augustus 2013 om 14:22
Ik ben het zeker met zomerland eens,ik ben al ruim 6j gekuist en ik draag dus ook een stalen ring achter mijn ballen waar de kuisheidskooi aan vasgezet word.
De ring die achter mijn ballen zit is opmaat besteld,en zit maar net ruim genoeg om mijn pink er tussen te laten,het kost ook best veel moeite om de ring te plaatsen.
Alleen gaat bij mij de ring nooit af (gaat ook bijna niet meer)bij wassen en intiem scheren schuift mijn rouw de ring iets opzij.
Als mijn vrouw en ik dan samen seks hebben is bij mij de ring ook dus altijd aanwezig achter mijn ballen,het gevolg hiervan is dat mijn penus harder en stijver is dan anders lijkt ook wel iets groter.
Mijn vrouw geniet hier enorm van ,voor mijzelf is een erectie krijgen met de stalen ring achter mijn ballen veel pijnlijker,en klaarkomen is (vind ik) ook minder fijn en best wel pijnlijk.
Het grote voordeel volgens mijn vrouw is dat als wij klaar zijn met de seks en zij mijn lul heeft gewassen zij de kooi heel makkelijk weer bij mij om kan doen,zonder eerst weer de ring er achter mijn ballen te moeten plaatsen.
De ring die achter mijn ballen zit is opmaat besteld,en zit maar net ruim genoeg om mijn pink er tussen te laten,het kost ook best veel moeite om de ring te plaatsen.
Alleen gaat bij mij de ring nooit af (gaat ook bijna niet meer)bij wassen en intiem scheren schuift mijn rouw de ring iets opzij.
Als mijn vrouw en ik dan samen seks hebben is bij mij de ring ook dus altijd aanwezig achter mijn ballen,het gevolg hiervan is dat mijn penus harder en stijver is dan anders lijkt ook wel iets groter.
Mijn vrouw geniet hier enorm van ,voor mijzelf is een erectie krijgen met de stalen ring achter mijn ballen veel pijnlijker,en klaarkomen is (vind ik) ook minder fijn en best wel pijnlijk.
Het grote voordeel volgens mijn vrouw is dat als wij klaar zijn met de seks en zij mijn lul heeft gewassen zij de kooi heel makkelijk weer bij mij om kan doen,zonder eerst weer de ring er achter mijn ballen te moeten plaatsen.