Rijschool Leiden

24-08-2013 12:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben al een hele tijd bezig met het halen van mijn rijbewijs. Nu schiet het bij mijn rijschool die ik nu heb gewoon niet op en ik zie het niet meer zitten. Aangezien ik op kamers ga en het dus niet meer mogelijk is om thuis verder te lessen ben ik op zoek naar een rijschool in Leiden.

Iemand hier ervaring mee welke ik wel/niet zou moeten kiezen?

Alvast bedankt,
Rijschool safira zit in Leiderdorp doet ook leiden dacht ik... Top rijschool ik ben er geslaagd !!
Hi Hilde,

Ik heb bij Wim Blom mijn rijbewijs gehaald.

Het is een beetje norse man, maar duidelijk in wat je moet doen. Veel Leidse studenten lessen bij hem en hij is niet superduur.

En omdat hij ook buschauffeur is (geweest) heeft hij veel inzicht in de Leidse verkeerssituatie. Dat maakt m tot een goede rijinstructeur. Ik ben ook snel geslaagd onder zijn begeleiding, net als veel van mijn vrienden.

Succes!
Doei Pippi Langkous!
Waarom een andere rijschool als het bij deze "niet opschiet"?

Misschien kan je het gewoon nog niet goed genoeg en duurt het langer.
-
anoniem_172131 wijzigde dit bericht op 24-08-2013 17:39
Reden: Ik vermoed dat TO haar keuze heeft gemaakt
% gewijzigd
quote:bettiepage schreef op 24 augustus 2013 @ 16:07:

Waarom een andere rijschool als het bij deze "niet opschiet"?

Misschien kan je het gewoon nog niet goed genoeg en duurt het langer.Omdat ik ga verhuizen naar de andere kant van het land. Ik ben nu 1,5 jaar bezig en ik heb niet het gevoel dat ik erg vastloop en mijn rij instructeur is erg laks en zit bijna altijd vol, wat de beslissing om in mijn nieuwe woonplaats te gaan lessen wel zo makkelijk maakt.
quote:ronja_de_roversdochter schreef op 24 augustus 2013 @ 14:57:

Hi Hilde,

Ik heb bij Wim Blom mijn rijbewijs gehaald.

Het is een beetje norse man, maar duidelijk in wat je moet doen. Veel Leidse studenten lessen bij hem en hij is niet superduur.

En omdat hij ook buschauffeur is (geweest) heeft hij veel inzicht in de Leidse verkeerssituatie. Dat maakt m tot een goede rijinstructeur. Ik ben ook snel geslaagd onder zijn begeleiding, net als veel van mijn vrienden.

Succes!Oke bedankt!
Is er misschien nog iemand anders die ervaring heeft bij een rijschool in Leiden?
Ik heb gelest bij rijschool Inside. Gezellige, aardige en eerlijke instructeur. Hij had precies door wat mijn pijnpunten waren (vooral onzekerheid) en ging hier heel goed mee om. Ik ben bij hem terecht gekomen nadat ik eerder was gestopt met lessen (het lujte maar niet en ik zat er doorheen) en hij heeft me uiteindelijk écht heel goed leren rijden. Ook was hij toen heel betaalbaar, al weet ik niet hoe dat nu zit (ik heb een jaar geleden mijn rijbewijs gehaald).
quote:Miriammm schreef op 25 augustus 2013 @ 11:50:

Ik heb gelest bij rijschool Inside. Gezellige, aardige en eerlijke instructeur. Hij had precies door wat mijn pijnpunten waren (vooral onzekerheid) en ging hier heel goed mee om. Ik ben bij hem terecht gekomen nadat ik eerder was gestopt met lessen (het lujte maar niet en ik zat er doorheen) en hij heeft me uiteindelijk écht heel goed leren rijden. Ook was hij toen heel betaalbaar, al weet ik niet hoe dat nu zit (ik heb een jaar geleden mijn rijbewijs gehaald).Oke dankjewel dan ga ik daar ook even naar toe bellen! Heb je misschien ook rijscholen waar je over gehoord hebt dat het echt niks is?
Ik heb zelf ook even gereden bij Koos B. (je komt hem wel tegen via google) en dat vond ik echt hélemaal niets. Nors, formeel en ronduit onaardig eigenlijk. Van hem werd ik alleen maar meer onzeker.
quote:Miriammm schreef op 26 augustus 2013 @ 15:06:

Ik heb zelf ook even gereden bij Koos B. (je komt hem wel tegen via google) en dat vond ik echt hélemaal niets. Nors, formeel en ronduit onaardig eigenlijk. Van hem werd ik alleen maar meer onzeker.Okee dat moet ik zeker niet hebben. Ik zit nu te denken aan rijschool Noordzee. Heb met ze gebeld en kan een gratis proefles krijgen, heb er wel positieve dingen over. Wel eens van gehoord?
Van Noordzee heb ik inderdaad ook positieve dingen gehoord. Weet niet precies meer wat, maar die naam staat me bij
Over Tempo heb ik juist slechte verhalen gehoord, maar ik weet niet hoe waar die zijn. Ik heb er zelf nooit les gehad.
Doei Pippi Langkous!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven