KFC wat te nemen?

27-08-2013 17:07 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na eindeloze reclames van KFC ga ik mij er toch maar eens aan wagen. Maar hier komt het: ben er nog nooit geweest, dus geen flauw idee wat te verwachten.

Wat zijn de aanraders? Eerste aanrader was van mijn vriendin: maiskolven!
Of toch voor veilig en naar McDonalds...
Maiskolven en gewoon zo'n bucket met een mix van kip

en als je naar maccie gaat natuurlijk een hamburger, mac kroket of mac chicken.

Ik krijg trek
.
Ik vind alles vies daar gatver. Misschien lag het aan de locatie maar echt 2x geweest daar maar nooit meer. Kleffe friet en vieze kip
Ik ben er nog maar 1 keer geweest ooit en toen had ik een wrap met krokante kip en saus. Was wel aardig. (maar als ik moet kiezen dan naar de Mac)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De McD is net iets minder goor dan KFC.
Waar zit de any-key?
Ik ben om. Het wordt de mac en het uitproberen van de joppieburger.
Hotwings!!!
KFC en BurgerKing staan hier op de zwartelijst... wat een gore bende verkopen ze.
@spectral, ik moet eerlijk bekennen dat BK wel beter burgers maakt dan MD. BK hebben we hier helaas niet.
Ja dat dacht ik ook altijd... maar het tegendeel is waar, ik vind de burgers van BK echt heel erg smerig.
Het is toch MC of niet ik zie altijd dat er overal Mac geschreven word maar ik denk elke keer aan Apple dan

Bij de MC vind ik nu de beef teriakie wel lekker, en voorheen de shoarmaburger.

Ik hou niet zo van de krokante kipjes, dus geen kfc voor mij.
Ik ben er een jaar of 10 geleden voor het eerst en voor het laatst geweest. Het enige dat ik er echt wilde nemen was het licht uitdagende meisje dat toen de bestelling opnam. Voor de rest is het gewoon fastfood met een zuidelijk tintje.
quote:happiness-- schreef op 27 augustus 2013 @ 17:27:

Het is toch MC of niet ik zie altijd dat er overal Mac geschreven word maar ik denk elke keer aan Apple dan

Bij de MC vind ik nu de beef teriakie wel lekker, en voorheen de shoarmaburger.

Ik hou niet zo van de krokante kipjes, dus geen kfc voor mij.Klopt, wil het ook niet veranderen. Denk dan zelf eerder aan cosmetica eigenlijk
Niks, de enige keer dat ik ooit bij de KFC ben geweest werd de portemonnee van mijn man gerold. Fijn publiek weer wat er komt. Is me bij de Mac of de bk nog nooit gebeurd, dus ga daar wel weer heen.
quote:mila.nl schreef op 27 augustus 2013 @ 17:32:

[...]

Klopt, wil het ook niet veranderen. Denk dan zelf eerder aan cosmetica eigenlijk Oh ja dat ook ja
quote:Ivetje schreef op 27 augustus 2013 @ 17:34:

Niks, de enige keer dat ik ooit bij de KFC ben geweest werd de portemonnee van mijn man gerold. Fijn publiek weer wat er komt. Is me bij de Mac of de bk nog nooit gebeurd, dus ga daar wel weer heen.Het schijnt dat Antillianen en Surinamers vaak bij KFC eten. Roomblanke middenklassegezinnen uit nieuwbouwwijken zitten vaker bij de McDonalds. Tegen deze achtergrond is je post best discriminerend.
Mac rules. En de Joppieburger is wel een aanrader
Ik kan iedereen aanraden een keer naar een echte burgertent te gaan, Burgerz, Meneer Smakers en je hebt geloof ik ook Smulders
Bk heeft van die vieze rooksmaak in hun vlees...brrrr. KFC heeft kip met vel en al....brrrr. Mac dus! Maar dan wel alleen de quarter pounder!
quote:DollyParton schreef op 27 augustus 2013 @ 17:41:

Ik kan iedereen aanraden een keer naar een echte burgertent te gaan, Burgerz, Meneer Smakers en je hebt geloof ik ook SmuldersZo waar! In Amerika heb je five Guys, nog nooit zo' n lekkere cheeseburger gegeten.
quote:DollyParton schreef op 27 augustus 2013 @ 17:41:

Ik kan iedereen aanraden een keer naar een echte burgertent te gaan, Burgerz, Meneer Smakers en je hebt geloof ik ook SmuldersIk vind de frietjes van smulders wel lekker maar de broodjes niet.
De bbq saus van KFC is echt héél vies. De eerste keer dat ik het nam heb ik het kuipje terug gebracht omdat ik dacht dat het bedorven was. De kip vind ik ook niet lekker, veel te vet en een garantie voor twee dagen buikpijn. De Whoppers van BK vindt ik wel lekker en hun frietjes zijn een stuk beter dan die van MacD. Bij MacD neem ik meestal zo'n groot broodje met kip en veel sla, dat heeft nog de schijn van een beetje gezond alternatief (hoewel 1 zo'n broodje meer dan 500 cal. bevat!).
Als je naar KFC gaat, neem je natuurlijk plofkip.
Je moet er wel zwart voor zijn heb ik net gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven