Seksklets 50!
woensdag 28 augustus 2013 om 17:32
woensdag 28 augustus 2013 om 21:06
quote:tamara1234 schreef op 28 augustus 2013 @ 09:00:
Doe mij zo'n lekkere grote komkommer uit eigen tuin Innote
Hoe ist Zijtje? Ik las dat je behoorlijk ziek geweest bent? Alles weer oke nu?Ssssttttt..... ik kan hier lekker doen alsof ik iemand anders ben, iemand die niet ziek is..... En helaas, het duurt nog wel ff.....
Doe mij zo'n lekkere grote komkommer uit eigen tuin Innote
Hoe ist Zijtje? Ik las dat je behoorlijk ziek geweest bent? Alles weer oke nu?Ssssttttt..... ik kan hier lekker doen alsof ik iemand anders ben, iemand die niet ziek is..... En helaas, het duurt nog wel ff.....
donderdag 29 augustus 2013 om 08:07
Goedemorgen!
Jezus Zijtje, klinkt niet best....maarre...gelukkig ben je hier iemand anders zullen we maar zeggen
Kus erop!
Pick up lines??
De ergste 2 (en heul standaard) die ik ooit aan heb mogen horen zijn:
1- Is je vader dief? Hij stal de sterren uit de hemel en plaatste ze in jouw ogen (Bleeeeeeeergghhh)
2- Jouw ogen zijn zo blauw dat ik me in Smurfenland waan (Jaja toen heb ik echt een kwartier gestrekt gelegen van het lachen, zo slecht!)
Jezus Zijtje, klinkt niet best....maarre...gelukkig ben je hier iemand anders zullen we maar zeggen
Kus erop!
Pick up lines??
De ergste 2 (en heul standaard) die ik ooit aan heb mogen horen zijn:
1- Is je vader dief? Hij stal de sterren uit de hemel en plaatste ze in jouw ogen (Bleeeeeeeergghhh)
2- Jouw ogen zijn zo blauw dat ik me in Smurfenland waan (Jaja toen heb ik echt een kwartier gestrekt gelegen van het lachen, zo slecht!)
vrijdag 30 augustus 2013 om 16:32
quote:DolceStrega schreef op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 Ben je wel weer al uit bad Oranje?
Anders verweek je zo
Lag je er alleen?
(ben helemaal niet nieuwsgierig hoor)
Blub blub...
Ja, ik lag op Innote te wachten, in de hoop dat hij vanochtend op de koffie zou komen...
En nu het echte verhaal: Ik ben alleen begonnen en een poosje kwam mijn beminde mijn rug wassen en hebben we nog een poosje gezellig samen gelegen, heerlijk hoor, een groot ba
Anders verweek je zo
Lag je er alleen?
(ben helemaal niet nieuwsgierig hoor)
Blub blub...
Ja, ik lag op Innote te wachten, in de hoop dat hij vanochtend op de koffie zou komen...
En nu het echte verhaal: Ik ben alleen begonnen en een poosje kwam mijn beminde mijn rug wassen en hebben we nog een poosje gezellig samen gelegen, heerlijk hoor, een groot ba