huilebalk
vrijdag 30 augustus 2013 om 15:51
Hallo allemaal,
Afgelopen Juni had ik mijn laatste stagedag bij een kdv. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad. Op mijn laatste dag moest ik huilen omdat ik altijd moeite heb met afscheid nemen (bijna alle collega's hebben dat gezien en mij getroost). Nu schaam ik mij daar erg voor en zeker omdat ik vanochtend van mijn school te horen heb gekregen, dat mijn oude stageplaats ook dit jaar weer mijn stageplaats is. Wat voor reacties kan ik verwachten en hoe moet ik volgende week reageren op mijn eerste stagedag?
Afgelopen Juni had ik mijn laatste stagedag bij een kdv. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad. Op mijn laatste dag moest ik huilen omdat ik altijd moeite heb met afscheid nemen (bijna alle collega's hebben dat gezien en mij getroost). Nu schaam ik mij daar erg voor en zeker omdat ik vanochtend van mijn school te horen heb gekregen, dat mijn oude stageplaats ook dit jaar weer mijn stageplaats is. Wat voor reacties kan ik verwachten en hoe moet ik volgende week reageren op mijn eerste stagedag?
vrijdag 30 augustus 2013 om 15:54
vrijdag 30 augustus 2013 om 15:54
Ligt eraan hoe erg de huilbui was. Als je een paar traantjes moest wegpinken, is het niet zo'n ramp, dat overkomt iedereen wel eens bij een afscheid. Als je echter een complete watersnood hebt veroorzaakt vanwege je tranen en snikkend en overstuur moest worden afgevoerd, vind ik het een ander verhaal, dan kan ik me voorstellen dat ze het wellicht wat overdreven hebben gevonden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 30 augustus 2013 om 15:55
vrijdag 30 augustus 2013 om 15:58
Jij herinnert je dat huilen nog als iets wat veel indruk op je gemaakt heeft, omdat je je ervoor schaamt.
Maar die collega's denken daar waarschijnlijk nauwelijks meer aan.
En bovendien zijn het volwassen mensen; die zullen daar over het algemeen echt niet vervelend over gaan doen.
En het is ook niet zo erg. Je schrijft dat je het er erg naar je zin had.
Dan is het niet vreemd dat je er emotioneel van wordt als je weggaat.
Het lijkt me alleen maar fijn dat je daar weer naartoe mag.
Je kunt ook gewoon op je eerste dag zeggen dat je het leuk vindt dat je er weer stage mag lopen, omdat je het zo naar je zin hebt gehad.
Maar die collega's denken daar waarschijnlijk nauwelijks meer aan.
En bovendien zijn het volwassen mensen; die zullen daar over het algemeen echt niet vervelend over gaan doen.
En het is ook niet zo erg. Je schrijft dat je het er erg naar je zin had.
Dan is het niet vreemd dat je er emotioneel van wordt als je weggaat.
Het lijkt me alleen maar fijn dat je daar weer naartoe mag.
Je kunt ook gewoon op je eerste dag zeggen dat je het leuk vindt dat je er weer stage mag lopen, omdat je het zo naar je zin hebt gehad.
vrijdag 30 augustus 2013 om 16:01
vrijdag 30 augustus 2013 om 16:06
vrijdag 30 augustus 2013 om 17:08
vrijdag 30 augustus 2013 om 19:09
vrijdag 30 augustus 2013 om 23:26
quote:pejeka schreef op 30 augustus 2013 @ 15:54:
Ligt eraan hoe erg de huilbui was. Als je een paar traantjes moest wegpinken, is het niet zo'n ramp, dat overkomt iedereen wel eens bij een afscheid. Als je echter een complete watersnood hebt veroorzaakt vanwege je tranen en snikkend en overstuur moest worden afgevoerd, vind ik het een ander verhaal, dan kan ik me voorstellen dat ze het wellicht wat overdreven hebben gevonden.Het neigde helaas wel een beetje naar een watersnood. Maargoed t is gebeyrd en ik kan het niet meer terug draaien. Ik ga er volgende week gewoon naartoe en hoop dat ze er niets over zeggen.
Ligt eraan hoe erg de huilbui was. Als je een paar traantjes moest wegpinken, is het niet zo'n ramp, dat overkomt iedereen wel eens bij een afscheid. Als je echter een complete watersnood hebt veroorzaakt vanwege je tranen en snikkend en overstuur moest worden afgevoerd, vind ik het een ander verhaal, dan kan ik me voorstellen dat ze het wellicht wat overdreven hebben gevonden.Het neigde helaas wel een beetje naar een watersnood. Maargoed t is gebeyrd en ik kan het niet meer terug draaien. Ik ga er volgende week gewoon naartoe en hoop dat ze er niets over zeggen.