Nieuwe pasfoto's
vrijdag 30 augustus 2013 om 15:53
Ik heb vanmorgen pasfoto's laten maken voor een nieuw paspoort. En ik vind dat ik er erg leuk op sta. Is dat niet gek?! Normaal gesproken vind ik pas tien jaar later dat ik er op oude foto's best leuk uit zag (terwijl ik me op dat moment verschrikkelijk lelijk vond). Of is dit een teken dat ik echt oud word en het maar moet doen met de stand van zaken van het moment. Beter wordt het niet, zeg maar
Wat denken jullie bij foto's van jezelf? Valt dat mee of tegen?
Wat denken jullie bij foto's van jezelf? Valt dat mee of tegen?
vrijdag 30 augustus 2013 om 15:57
Ik zie er op pasfoto's altijd uit als een crimineel.. terwijl ik in het echt een heel lief gezicht heb.
Ben dan ook altijd blij dat je maar liefst 4 pasfoto's krijgt, zodat ik nog meer exemplaren heb van mijn misdadigers hoofd.
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)
Ben dan ook altijd blij dat je maar liefst 4 pasfoto's krijgt, zodat ik nog meer exemplaren heb van mijn misdadigers hoofd.
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)
vrijdag 30 augustus 2013 om 16:04
quote:viennas schreef op 30 augustus 2013 @ 15:57:
Ik zie er op pasfoto's altijd uit als een crimineel.. terwijl ik in het echt een heel lief gezicht heb.
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Ik dus ook. Ik ben altijd bang dat ik bij het laten zien van mijn rijbewijs direct gearresteerd wordt. Alleen door die pasfoto. Het bordje met gevangenisnummer ontbreekt nog net.
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Ik dus ook. Ik ben altijd bang dat ik bij het laten zien van mijn rijbewijs direct gearresteerd wordt. Alleen door die pasfoto. Het bordje met gevangenisnummer ontbreekt nog net.
vrijdag 30 augustus 2013 om 17:09
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Echt mooie mensen, staan niet goed op foto's, ik spreek uit ervaring
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Echt mooie mensen, staan niet goed op foto's, ik spreek uit ervaring
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 30 augustus 2013 om 17:18
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Dit had ik kunnen schrijven. Precies mijn situatie!
(en die dingen zijn altijd kwijt als je ze nodig hebt, zodat je weer 4 nieuwe moet laten maken)Dit had ik kunnen schrijven. Precies mijn situatie!
vrijdag 30 augustus 2013 om 19:25