A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
vrijdag 30 augustus 2013 om 08:16
Dreamer ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen dieren proberen te vergiftigen.
Carlien, oehh spannend! En wat geweldig dat hij zo'n super beoordeling van zijn stageplek gekregen heeft. Dat is sowieso een mooie referentie! Zou mooi zijn als school het ook inziet.
Zoon van Carlien; zet 'em op straks!!
Carlien, oehh spannend! En wat geweldig dat hij zo'n super beoordeling van zijn stageplek gekregen heeft. Dat is sowieso een mooie referentie! Zou mooi zijn als school het ook inziet.
Zoon van Carlien; zet 'em op straks!!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 30 augustus 2013 om 09:37
Dat vergiftigen snap ik ook niet. Maar het is in Portugal gebeurd en daar staan ze sowieso anders tegenover honden. Ze vinden dat de honden hun konijnen en hazen (die ze willen jagen) verjagen, dus moeten de honden dood. De eigenaars van de honden zijn Engels en Nederlands en staan er toch weer heel anders in.
Dochter is uiteraard ook helemaal in mineur nu. Van zoon geen idee.
Zoon was 11 uur he? Kan ik nog even rustig koffiedrinken
Dochter is uiteraard ook helemaal in mineur nu. Van zoon geen idee.
Zoon was 11 uur he? Kan ik nog even rustig koffiedrinken
Later is nu
vrijdag 30 augustus 2013 om 17:09
3 keer afgewezen in de tussentijd. Ik hoorde van zoon dat ie lang niet de enige was die vandaag zijn zaak kwam bepleiten. En zul je natuurlijk net zien, wat diegene aanraadde gisteren (zorg dat je stageplek een goeie referentie meegeeft) vonden de mensen die er namens de commissie zaten vandaag dus weer helemaal niet belangrijk. Aaaargh!!
vrijdag 30 augustus 2013 om 21:19
zaterdag 31 augustus 2013 om 09:18
quote:Carlien schreef op 30 augustus 2013 @ 17:09:
3 keer afgewezen in de tussentijd. Ik hoorde van zoon dat ie lang niet de enige was die vandaag zijn zaak kwam bepleiten. En zul je natuurlijk net zien, wat diegene aanraadde gisteren (zorg dat je stageplek een goeie referentie meegeeft) vonden de mensen die er namens de commissie zaten vandaag dus weer helemaal niet belangrijk. Aaaargh!!
Even de andere kant.... als mensen bij mijn werk al 3x een afwijzing hebben gehad, zeg ik ook altijd 'nee is ook een antwoord' Dat je niet met dat antwoord eens bent, dat kan, maar je zit dus éigenlijk niet al 3 maanden te wachten he.
Neemt niet weg dat ik graag wil dat je zoon doorgaat, uiteraard.
Even de andere kant.... als mensen bij mijn werk al 3x een afwijzing hebben gehad, zeg ik ook altijd 'nee is ook een antwoord' Dat je niet met dat antwoord eens bent, dat kan, maar je zit dus éigenlijk niet al 3 maanden te wachten he.
Neemt niet weg dat ik graag wil dat je zoon doorgaat, uiteraard.
Later is nu
zaterdag 31 augustus 2013 om 09:20
En goedemorgen!
Ik heb m'n man vanmorgen al naar iemand toegebracht, met wie hij naar een sportoernooi gaat. Hij had zelf gerekend op de auto, maar ik ga naar m'n zus en dat is ook niet op fietsafstand. Dus..
Zometeen m'n zoon naar z'n sport brengen, dan vervolgens na een uurtje of wat m'n dochter naar d'r vertrekpunt voor schoolwerkkamp naar Frankrijk brengen, daar komt zoon gelukkig ook ongeveer terug van z'n voetbalwedstrijd en met hem ga ik vervolgens eerst naar m'n ouders om de hond te droppen (dierenpension zat vol en m 'n zwager is allergisch) en dan verder naar m'n zus. Ik denk dat ik daar aankom.
Ik heb m'n man vanmorgen al naar iemand toegebracht, met wie hij naar een sportoernooi gaat. Hij had zelf gerekend op de auto, maar ik ga naar m'n zus en dat is ook niet op fietsafstand. Dus..
Zometeen m'n zoon naar z'n sport brengen, dan vervolgens na een uurtje of wat m'n dochter naar d'r vertrekpunt voor schoolwerkkamp naar Frankrijk brengen, daar komt zoon gelukkig ook ongeveer terug van z'n voetbalwedstrijd en met hem ga ik vervolgens eerst naar m'n ouders om de hond te droppen (dierenpension zat vol en m 'n zwager is allergisch) en dan verder naar m'n zus. Ik denk dat ik daar aankom.
Later is nu
zaterdag 31 augustus 2013 om 12:16
Je hebt gelijk, Dreamer, zo denken wij er eigenlijk ook over. Maar dat waren afwijzingen voor een herkansing met bepaalde redenen ("andere punten zijn nog niet binnen"). Toen die wel binnen waren heeft ie het verzoek opnieuw ingediend, maar toen gaven ze weer een andere reden op . Van dat werk.
En zijn studiebegeleidster op de betreffende opleiding gaf steeds aan dat hij de verzoeken daarna opnieuw moest indienen, en welke stappen hij erna moest bewandelen. Laat ik het zo zeggen: de hoop hebben we maanden geleden eigenlijk al opgegeven. En was ie niet druk bezig geweest met zijn stageproject dan was ie inderdaad gewoon gestopt met verzoeken indienen. Maar hij was verantwoordelijk voor het hele project dus hij kon ook niet zomaar stoppen. En als ze vanuit de opleiding steeds signalen uitgeven dat ie gewoon door moet gaan dan weten wij het ook niet meer....
En zijn studiebegeleidster op de betreffende opleiding gaf steeds aan dat hij de verzoeken daarna opnieuw moest indienen, en welke stappen hij erna moest bewandelen. Laat ik het zo zeggen: de hoop hebben we maanden geleden eigenlijk al opgegeven. En was ie niet druk bezig geweest met zijn stageproject dan was ie inderdaad gewoon gestopt met verzoeken indienen. Maar hij was verantwoordelijk voor het hele project dus hij kon ook niet zomaar stoppen. En als ze vanuit de opleiding steeds signalen uitgeven dat ie gewoon door moet gaan dan weten wij het ook niet meer....
zaterdag 31 augustus 2013 om 12:24
Heerlijk, zo'n opschuifregel
Proberen is natuurlijk nooit verkeerd
Ik zit in de startblokken om m'n dochter zo weg te brengen. Ze gaat een week naar Frankrijk met school. Hartstikke leuk, maar ik herinner me ineens álle busongelukken van de afgelopen 5 jaar. Waren er gelukkig niet veel en/of m'n geheugen is niet zo goed. Maar.. niet handig. Want natuurlijk is het gewoon hartstikke leuk, een weekje Frankrijk!
Daarna lekker naar m'n zus. Zin in
Proberen is natuurlijk nooit verkeerd
Ik zit in de startblokken om m'n dochter zo weg te brengen. Ze gaat een week naar Frankrijk met school. Hartstikke leuk, maar ik herinner me ineens álle busongelukken van de afgelopen 5 jaar. Waren er gelukkig niet veel en/of m'n geheugen is niet zo goed. Maar.. niet handig. Want natuurlijk is het gewoon hartstikke leuk, een weekje Frankrijk!
Daarna lekker naar m'n zus. Zin in
Later is nu