Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Level 425 is killing!
Al weeeeeeeken vast in 325!!!!
Voor de liefhebbers: Candy boom

Als je levens even op zijn kun je daar verder.
odi et amo
Maar telt het dan ook wel verder voor je normale score? Of is dat puur voor het spelen voor de fun van een level?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jaaaaaa 155 gehaald. Nu wachten op tickets voor de volgende episode.
quote:tomatensaus schreef op 29 augustus 2013 @ 15:17:

[...]

Oh wauw goedzo! Tot welk level gaat het nu? (nog 87, dan ben ik daar ook hihihi)

455! haha dus ik heb nog even te gaan - en er komen steeds weer levels bij natuurlijk

Dank iedereen :D zit alweer vast in de volgende: 414 haha
Stom spel
Speelt Lotte eigenlijk nog Candy Crush? Kan me herinneren dat ze toen na heel lang 425 had gehaald en ben benieuwd in welk level ze nu is
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Lotte, ben je er nog.....?

Ik ben trouwens nog steeds niet verder dan 214. Heb ik eindelijk dat stinklevel 213 gehaald, heb ik geen tijd meer om verder te spelen, grrrr.
Rifkaa je moet wel bij mij blijven! Deze episode gaat best lekker, ik zit in 228 geloof ik, nog een paar levels en dan heb ik de episode weer gehaald, in een pasr dagen! Zit nu wel in een stinklevel dus even afwachten hoelang het gaat duren.
Correctie, 226 is het. En ik heb niks gezegd over dat het lekker gaat. Dit wordt een blijvertje.
WIE heeft DE tip voor level 350 zonder boosters?

Zit er nu al 3 weken vast.....
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 augustus 2013 @ 19:58:

Al weeeeeeeken vast in 325!!!!

Hum, die heb ik gisteren zo gehaald :-)

Volgens mij is het trouwens zo dat je door gestreepte en verpakte te gebruiken die dropfontein gaat werken. Maar hoe dat precies werkt weet ik niet.

Trouwens:

Voor een tijdlevel krijg je +5 seconde snoepjes wanneer je een cascade creëert, dus onderin veel spelen dat je daardoor combi's maakt.

Time Challenge add time The trick to passing timed levels is getting as many +5 candies as possible to add more time to clock. Understanding why the +5 candies drop really helps as they do not just drop randomly. The +5's drop every time you make a move which causes a cascade of 4 or more combos. Then make sure you crush that +5 to add it to your timer. You increase your chances of creating a cascade by crushing candies at the bottom of the board as there are more candies above you to make a second, third and then fourth set. Try this on level 252 and you can play until you get bored of the level, I stopped when I hit 1,000,000 points and still had the full 30 seconds on the clock.

Ik zit nu in 332.
Oh grrrrrrr ik had 159 in principe gewoon. 20000 punten op tijd. Heb ik er 22000 maar wordt mijn spel geannuleerd wegens geen zetten meer mogelijk... Ben boos... Ik had het doel gewoon bereikt en had maar beter de tijd kunnen laten doorlopen.
Ik kan het niet geloven.... Zit te staren naar mijn scherm.... Heb level 350 uitgespeeld zonder boosters! Feestje! Helaas nu weer wachten op tickets
Oh god, verrassingseieren! Het moet niet gekker worden. Ik had net een visje gecombineerd met een spikkelbol, het werd een spikkelvisje. Maar die deed niet zoveel? Kun je beter je spikkel bol anders besteden ofniet? En wat doet een visje met een pakje of streepje gecombineerd?
Feest adventure! Had je lang vastgezeten?
quote:Pelsje schreef op 31 augustus 2013 @ 18:19:

Feest adventure! Had je lang vastgezeten?

Zeker drie weken als het geen maand is! Dus echt feest!

Iemand trouwens dat facebook ding gezien waar je heel veel boosters mee kunt winnen? Werkt voor geen meter als je geen spambom in je mailbox wilt....
quote:Pelsje schreef op 31 augustus 2013 @ 18:18:

Oh god, verrassingseieren! Het moet niet gekker worden. Ik had net een visje gecombineerd met een spikkelbol, het werd een spikkelvisje. Maar die deed niet zoveel? Kun je beter je spikkel bol anders besteden ofniet? En wat doet een visje met een pakje of streepje gecombineerd?Spikkel visje is niet echt handig vind ik. Met een pakje veranderd hij in een pakvisje en knalt hij nog een keer. Met streepje heb je als het een vrij gelatine ding is ook een gestreepte op de plek waar het visje komt.
Ben ondertussen op 202 aangekomen: 25 spikkels verzamelen.

Die 6 extra valt nog niet mee.
odi et amo
Heeft iemand enig idee hoe ik door level 95 kom???

De ingrediënten vallen niet van m'n scherm af, en als het me toch eens lukt tellen ze niet mee. Ik snap er geen ZAK van!!!! GRRRRRR
OMG eindelijk, eindelijk na 3 weken vast te zitten heb ik 275 gehaald. Pff.. beter!
Kijk even op you tube Charlar, daar kan je precies de volgorde zien.
odi et amo
quote:yolo8 schreef op 30 augustus 2013 @ 12:11:

Speelt Lotte eigenlijk nog Candy Crush? Kan me herinneren dat ze toen na heel lang 425 had gehaald en ben benieuwd in welk level ze nu is

Joehoe, ik leef nog hoor.

Ik lees al een poosje niet meer mee, moet ik tot mijn schande bekennen. Nu kreeg ik net via Facebook van een forummer te horen dat ik gezocht werd

Ik zit alweer een week of twee te wachten op nieuwe levels.

Ben inmiddels beland in 455. Dat klinkt ver, maar de laatste 15 waren niet heel moeilijk. Enkele levels (ik weet niet meer welke) heb ik gehaald door lollyhamers te gebruiken. Die heb ik verdiend door dat afschuwelijke spel Papa pear te spelen, wat ik daarna ook meteen weer verwijderd heb.
256

Ik kan het echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven