Privé bioscoop
dinsdag 3 september 2013 om 21:46
Is een van jullie wel eens met zijn/haar geliefde naar een prive bioscoop geweest? Ik wil mijn vriend verrassen en hem meenemen naar Club Cinema. Iemand daar ervaringen mee? En omdat het voor 2 uurtjes film kijken toch best prijzig is, kan ik ook wel tips gebruiken mbt de film zelf. Want welke gaat het worden..... Lastig lastig, gezien onze smaakverschillen
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
dinsdag 3 september 2013 om 21:54
dinsdag 3 september 2013 om 22:03
quote:Biebeliee schreef op 03 september 2013 @ 21:54:
Ik zie echt de toegevoegde waarde niet.
Als ik alleen met vriend film wil kijken doen we dat thuis op de bank met lekkers en drinken op de bank bij onze grote TV.
En als we een nog groter scherm willen gaan we naar de bios en zitten er meer mensen in het donker bij..soit.Het lijkt mij wel ontzettend leuk. Eens iets anders. Na zoveel jaar samen te zijn, en zoveel films samen op de bank of in de bios te hebben gezien, lijkt dit me weer eens een nieuwe manier van samen een film kijken. Maar jij geen ervaringen dus?
Ik zie echt de toegevoegde waarde niet.
Als ik alleen met vriend film wil kijken doen we dat thuis op de bank met lekkers en drinken op de bank bij onze grote TV.
En als we een nog groter scherm willen gaan we naar de bios en zitten er meer mensen in het donker bij..soit.Het lijkt mij wel ontzettend leuk. Eens iets anders. Na zoveel jaar samen te zijn, en zoveel films samen op de bank of in de bios te hebben gezien, lijkt dit me weer eens een nieuwe manier van samen een film kijken. Maar jij geen ervaringen dus?
dinsdag 3 september 2013 om 22:07
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2013 @ 22:00:
Vertel eerst nu eens even wat jullie afzonderlijke smaken nu zijn, filmsgewijs. Anders praat het helemaal zo lastig.
Niet zo handig van mijzelf, om dat niet te vermelden..
Oke: Vriend houdt van sci-fi. Denk aan Narnia, LOTR, Avatar. Ook van actie films zoals Fight Club. En verder kan hij (eventueel romantische) komedies ook wel waarderen, maar Adam Sandler kan hij bijvoorbeeld echt niet uit staan. Films zoals 'Meet the Fockers' vindt hij vreselijk.
Ik vind vooral drama's erg leuk om naar te kijken. Films als Pay it Forward, 21 grams, 7 pounds etc. Niet bepaald geschikt voor een romantisch avondje uit, maargoed. Romantische komedies (chickflick) houd ik ook wel van.
Vertel eerst nu eens even wat jullie afzonderlijke smaken nu zijn, filmsgewijs. Anders praat het helemaal zo lastig.
Niet zo handig van mijzelf, om dat niet te vermelden..
Oke: Vriend houdt van sci-fi. Denk aan Narnia, LOTR, Avatar. Ook van actie films zoals Fight Club. En verder kan hij (eventueel romantische) komedies ook wel waarderen, maar Adam Sandler kan hij bijvoorbeeld echt niet uit staan. Films zoals 'Meet the Fockers' vindt hij vreselijk.
Ik vind vooral drama's erg leuk om naar te kijken. Films als Pay it Forward, 21 grams, 7 pounds etc. Niet bepaald geschikt voor een romantisch avondje uit, maargoed. Romantische komedies (chickflick) houd ik ook wel van.
dinsdag 3 september 2013 om 22:31
quote:dolfje schreef op 03 september 2013 @ 22:30:
Dan zou ik thuis blijven en de serie the walking dead downloaden:-)Ik ben blij dat het bijna voorbij is en dat we niet weten wanneer (en of) er een nieuw seizoen komt haha. Het is hier de laatste tijd niets anders geweest dan the Walking Dead.
Dan zou ik thuis blijven en de serie the walking dead downloaden:-)Ik ben blij dat het bijna voorbij is en dat we niet weten wanneer (en of) er een nieuw seizoen komt haha. Het is hier de laatste tijd niets anders geweest dan the Walking Dead.
woensdag 4 september 2013 om 05:06
Ik weet niet waar je precies woont, maar waarom ga je niet naar de bioscoop in Antwerpen. Daar zit je aan een tafeltje, heb je nog bediening en draaien ze de nieuwste films. Heel ouderwets, maar erg romantisch. Misschien (via groupon of weekendje weg) meteen een nachtje antwerpen aan vastplakken. Dat is volgens mij goedkoper dan een prive bios huren a 149 euro. En dan krijg je ook nog een oude film te zien.
woensdag 4 september 2013 om 08:56
woensdag 4 september 2013 om 08:57