Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Schuift het glaasje roosvicee door naar Lady voldemort...

Hier 92 gaat ook wel even duren.. Zou het zin hebben te dreigen tegen de kersen en hazelnoten? Als je nu niet zakt maak ik kersenjam/hazelnootpasta van je
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 15:09:

Wees blij. Ik zit nu in 197, en dat is pas een level.Daar zit mijn vrouw ook al enige tijd in vast... Vindt ze het shitste level tot nu toe.
Pff ik zit nog steeds bij 350. Wat een poeplevel.
245 is ook poep. 5 x pakje met streepje combineren, met bommen om je heen. Zo frustrerend, heb je eindelijk een pakje en dan knalt er in de buurt weer wat. Weg pakje.
417 (is heel akelig) uiteindelijk gehaald met 3 lollyhamers die ik heb verdiend met farm iets, of witch iets, of een van die andere nare spelletjes. Beschamend.

Nu zit ik lekker vast in 419 waar ik 100 geel, 6 zakjes en 2 disco's moet maken terwijl 3/4 van het veld vol ligt met van die blokken. Super makkelijk joh.
Yes, had weer 1 jelly over op het laatst en heb toen die toen weg gelollied.

Maar level 192 lijkt me ook niet makkelijk, er komen geen nieuwe steentjes bij. Maar ik ga weer met frisse moed aan de gang.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 15:09:

Wees blij. Ik zit nu in 197, en dat is pas een level.

Als ik jou was bleef ik lekker nog een tijdje in 191, daar was het veel leuker.Zie je wel! Dat zei ik van de week en toen kreeg ik allemaal reacties 'ach valt wel mee'. Ik zit er nog steeds (en voorlopig nog wel even)
quote:betjebig schreef op 04 september 2013 @ 20:29:

[...]

Zie je wel! Dat zei ik van de week en toen kreeg ik allemaal reacties 'ach valt wel mee'. Ik zit er nog steeds (en voorlopig nog wel even)

Ik was er best snel doorheen, dus ik hem niet als er moeilijk ervaren.

Je krijgt heel makkelijk gestreepte snoepjes.
odi et amo
Ik ben fluitend van 191 naa 197 gegaan, 2x gespeeld en nog een gel of 5 over. Ik vind hem nog wel leuk..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
214 is pas echt een ballenlevel.
odi et amo
Lamaatje, betekent dat dat je 213 even tussen de bedrijven door hebt gehaald?
quote:Rifkaa schreef op 05 september 2013 @ 11:34:

Lamaatje, betekent dat dat je 213 even tussen de bedrijven door hebt gehaald?

Die had ik na 2 of 3 keer.

Steeds zo laag mogelijk spelen, dan komt de bovenkant vanzelf.

Anders kom je inderdaad gauw in beurtnood.
odi et amo
Oke, nog nooit iets hier geplaatst...maar level 181 wat een waardeloze zeg....grrrrrrrrrr
quote:lamaatje schreef op 05 september 2013 @ 11:48:

[...]

Die had ik na 2 of 3 keer.

Steeds zo laag mogelijk spelen, dan komt de bovenkant vanzelf.

Anders kom je inderdaad gauw in beurtnood.Haha, je hebt gewoon één van de beruchtste levels in een paar beurten gehaald! Ik vind het knap!
quote:Rifkaa schreef op 05 september 2013 @ 12:23:

[...]

Haha, je hebt gewoon één van de beruchtste levels in een paar beurten gehaald! Ik vind het knap! Echt?
odi et amo
Ja, echt! Lees maar eens her en der terug in dit topic.

Level 213 heeft bij aardig wat mensen tot de nodige frustraties geleid.
Ja joh, 213 behoort ( voor mij althans) tot een van de ergste! Superfijn dat je die zo snel haalt zeg!
quote:mafalda schreef op 05 september 2013 @ 11:56:

Oke, nog nooit iets hier geplaatst...maar level 181 wat een waardeloze zeg....grrrrrrrrrrDie vond ik ook lastig!
odi et amo
Mafalda ik zit nu ook al dik een week vast in dat level. Ik ga nu even een paar dagen niet spelen. De ervaring leert dat het daarna ineens wél lukt.
quote:lamaatje schreef op 04 september 2013 @ 21:09:

[...]

Ik was er best snel doorheen, dus ik hem niet als er moeilijk ervaren.

Je krijgt heel makkelijk gestreepte snoepjes.

Er is ook iets raars met mij hoor, candycrushgewijs. Levels waar 'iedereen' weken over doet (65, 102, 165, 181) speel ik met twee vingers in mijn neus en hele 'makkelijke' levels duren eeuwig.

Ik krijg ook helemaal niet makkelijk gestreepte snoepjes, ik doe er rustig 35 zetten over om beneden te geraken. Het is om te huilen.
Ik moet steeds echt veeeeel te veel blauwe snoepjes in level 165. Die groene en gele zijn geen punt. Score haal ik ook. Maar die blauwe!!!!! en dan bedoel ik niet dat ik er nog 10 moet ofzo, maar vaak nog wel 25 of 30!!!!
Oh dat blauwe snoepjes level, leuk was die Er is wel een tip voor: focus je NIET op de blauwe snoepjes. Maar ga pakjes met streepjes en gespikkelde knallen. Dan komt er weer plaats vrij voor heel veel blauwe snoepjes.
Waarom spelen wij dit spel eigenlijk nog. Als je terugleest, het is niet meer dan 104 pagina's pure ellende
quote:puddelientje123 schreef op 05 september 2013 @ 18:12:

Waarom spelen wij dit spel eigenlijk nog. Als je terugleest, het is niet meer dan 104 pagina's pure ellendeHier gelukkig maar 52 pagina's, anders werd het me echt teveel.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 september 2013 @ 22:25:

[...]

Hier gelukkig maar 52 pagina's, anders werd het me echt teveel.

Ik heb 174 pagina's ellende.

Ik ben er zo goed als mee gestopt. Ik vind het nog steeds een leuk spel maar die levels die zo goed als onmogelijk zijn om te halen verpesten het speelplezier voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven