Doelgroep Viva Forum?!?

05-09-2013 16:23 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden had ik met een forummer een discussie over de doelgroep van dit Forum.

Ik had/heb het idee dat de mensen hier een dwarsdoorsnede zijn van onze (vrouwelijke helft) van de samenleving met hier en daar een verdwaalde man ;)

Zij, ik ben echt even kwijt wie, was het hier niet mee eens..

Echter op de vraag wat dan wel de doelgroep is hier of binnen welke doelgroep de mensen die hier komen vallen kreeg ik geen antwoord..

Ze was er in ieder geval van overtuigd dat het hier GEEN dwarsdoorsnede van de samenleving betreft...

Ik denk zelf van wel omdat hier van alles rondloopt ;) van Arts tot schoonmaakster tot noem maar op..

Wat is jullie mening, is dit Forum volgens jullie ook daadwerkelijk een dwarsdoorsnede van onze samenleving/maatschappij?

Een goede vertegenwoordiging van de vrouwelijke kant dus?

Ik ga nog even hard nadenken met wie ik deze discussie had.. Wellicht dat als diegene mijn topic leest zij zich hier kan melden want ik hoor nog steeds heel graag wat haar ideeën zijn hierover!
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 17:50:

[...]

Hebbes, ! en een terug.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bij tijd en wijle heb ik het idee dat dit forum eerder een doorsnee is van een psychiatrische instelling.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 17:56:

[...]

Trouwens, ff offtopic, ik MOET het gewoon even kwijt.

Ik heb me rot lopen zoeken, maar ik ben 5 kilo kwijt.

Mieters (!) Cato, complimenten.

maar doe maar niet te hard roepen hier, anders hoor, je niet meer bij de doelgroep, met lieve groet Tante Beppie.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 september 2013 @ 17:56:

Bij tijd en wijle heb ik het idee dat dit forum eerder een doorsnee is van een psychiatrische instelling.BGB, mag het personeel zich daar ook toe rekenen
.
Als De Nederlandse Vrouw doodvalt op iedere taalfout, aan de lopende band door de pil heen zwanger raakt, nog nooit heeft gehoord van het verschijnsel zwangerschapstest, getrouwd is met een narcist en een teringhekel heeft aan pepernoten in augustus heb je gelijk.
quote:Eindeloos schreef op 05 september 2013 @ 18:05:

[...]

BGB, mag het personeel zich daar ook toe rekenen Ja hoor; nergens zoveel psychiatrische " afwijkingen " dan onder het personeel van een psychiatrische instelling.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 17:56:

[...]

Trouwens, ff offtopic, ik MOET het gewoon even kwijt.

Ik heb me rot lopen zoeken, maar ik ben 5 kilo kwijt.

Gefeliciteerd!

Ik heb ze voor je gevonden . Waar kan ik ze terugbezorgen?
Ik denk dat het niet helemaal een dwarsdoorsnede is. Ik denk dat hier iets bovengemiddeld intelligenter publiek komt en ik denk ook...(shoot me) dat er net iets meer problematiek rondwandelt dan gemiddeld.

Ten minste, als ik in mijn omgeving kijk (maar ook naar mezelf) komen hier minder vrouwen die gewoon een vol en druk leven hebben zonder noemenswaardige issues. Ja, misschien om eens een keer tips te vragen hoe een vlek eruit moet. Maar ik ervaar dat plakkenblijvers en veelschrijvers vaak 'iets' hebben. Van narcistische partners tot psychische problematiek.

Als mijn leven op rolletjes loopt en ik ben druk met vanalles, kom je mij ook stukken minder tegen hier.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2013 @ 18:07:

Als De Nederlandse Vrouw doodvalt op iedere taalfout, aan de lopende band door de pil heen zwanger raakt, nog nooit heeft gehoord van het verschijnsel zwangerschapstest, getrouwd is met een narcist en een teringhekel heeft aan pepernoten in augustus heb je gelijk.

+ dat van die psychiatrische inrichting

Je zou je bijna afvragen waarom je hier nog bij wilt horen

Is het niet gewoon zo, net als in de hele samenleving, dat iedereen andere interesses heeft en dat wij elkaar daarom hier vinden/lastig vallen/zwangerschapstesten aansmeren?
.
quote:schouderklopje schreef op 05 september 2013 @ 18:09:

Ik denk dat het niet helemaal een dwarsdoorsnede is. Ik denk dat hier iets bovengemiddeld intelligenter publiek komt en ik denk ook...(shoot me) dat er net iets meer problematiek rondwandelt dan gemiddeld.Dat weet ik wel zeker. Maar moet je opletten wat er gebeurt met het gemiddelde IQ hier als ik een paar dagen niet kom: een drama.
.
Er is een erschil tussen de reageerders en de topics.

Reageerders zal best aardig gemiddeld zijn. De topics zin. Wat extremer, omdat je met normale problemen ook gewoon de buurvrouw om raad kunt vragen.
Ik vind het in ieder geval een zeer hoge huisvrouwen gehalte die heeeel graag in kliekjes reageren en die zichzelf al heel perfect vinden.

Niet mijn type forum dus.., :p
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 18:17:

[...]

Ik ben een plakkenblijver en veelschrijver, maar heb helemaal niets. Wat nu?Je hebt niets, maar je slaat wel die vijf kilo af die ik je zo genereus aanbied. Ondank is 's werelds loon, dat zie je hier ook maar weer .
quote:saraislief schreef op 05 september 2013 @ 18:18:

Ik vind het in ieder geval een zeer hoge huisvrouwen gehalte die heeeel graag in kliekjes reageren en die zichzelf al heel perfect vinden.

Niet mijn type forum dus.., :pNiemand verplicht je te blijven hoor.
.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2013 @ 18:21:

[...]

Niemand verplicht je te blijven hoor.Duuuh!
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2013 @ 18:15:

[...]

Dat weet ik wel zeker. Maar moet je opletten wat er gebeurt met het gemiddelde IQ hier als ik een paar dagen niet kom: een drama.Ja, sorry, ik haal doorlopend het gemiddelde naar beneden. Gelukkig hebben we jou als tegenhanger en uiteraard véle anderen die zeer intelligent zijn.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:schouderklopje schreef op 05 september 2013 @ 18:09:

Ik denk dat het niet helemaal een dwarsdoorsnede is. Ik denk dat hier iets bovengemiddeld intelligenter publiek komt en ik denk ook...(shoot me) dat er net iets meer problematiek rondwandelt dan gemiddeld.

Ten minste, als ik in mijn omgeving kijk (maar ook naar mezelf) komen hier minder vrouwen die gewoon een vol en druk leven hebben zonder noemenswaardige issues. Ja, misschien om eens een keer tips te vragen hoe een vlek eruit moet. Maar plakkenblijvers en veelschrijvers hebben 'iets'. Als mijn leven op rolletjes loopt en ik ben druk met banalers, kom je mij ook stukken minder tegen. Echt serieus? Ik ga met BGB mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 september 2013 @ 18:25:

[...]

Ik ga met BGB mee.Ik had niet anders verwacht ;)
Oh en je hebt ook nog een paar kansloze die gaan op onderzoek uit naar je Nick, kijken wat je al eerder hebt gezegd enzo...

Maar goed, fijne avond ))
quote:saraislief schreef op 05 september 2013 @ 18:18:

Niet mijn type forum dus.., :pMaar je bent hier wel? Dan moet je deze domme dozige huisvrouw toch eens uitleggen waarom je ergens vertoeft wat niet bij je past.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven