Fijn, het is BBQ weer.......

06-09-2013 00:40 70 berichten
..........en omdat het nu na half één in de nacht nog steeds 23 graden buiten is, is het ook zooooo gezellig om na te praten tot zelfs de buurman met de slijptol de pest in krijgt.

Het wordt ook steeds grappiger en het lachen is verworden tot howling, maar dat komt natuurlijk door de liters ijskoude Radlers, kannie missen.

Ik lag al om tien uur, maar het heeft geen enkele zin.

Vloekerdevloekerdevloekvloekvloek.

Zo, dat moest ik even kwijt.
Lekker, ik wou dat ik erbij zat
Alle reacties Link kopieren
Ik voel met je mee. Ik kan ook niet slapen, veel te warm teveel lawaai van mensen buiten...

Zit daarnaast ook de hele tijd aan die chipjes te denken die in de kast liggen...

Sterkte!
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 00:46:

Lekker, ik wou dat ik erbij zat Da's pure provokasie.
Ach, het kan vééééél erger, ik ben weer eens gestoken in mijn been en nu lijkt het wel of ik een olifantenpoot heb. Slapen zal er ook niet inzitten, ik verga van de jeuk, heb nog stapels werk... Doe mij maar gezellig lallende buren hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:hayleyyy schreef op 06 september 2013 @ 00:47:

Ik voel met je mee. Ik kan ook niet slapen, veel te warm teveel lawaai van mensen buiten...

Zit daarnaast ook de hele tijd aan die chipjes te denken die in de kast liggen...

Sterkte!Zitm tussendoor maar steeds op het balkon, met zoveel drinken dat ik er vannacht tig keer uit moet.
quote:

Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 00:46:

Lekker, ik wou dat ik erbij zat Me too!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 06 september 2013 @ 00:49:

Ach, het kan vééééél erger, ik ben weer eens gestoken in mijn been en nu lijkt het wel of ik een olifantenpoot heb. Slapen zal er ook niet inzitten, ik verga van de jeuk, heb nog stapels werk... Doe mij maar gezellig lallende buren hoor.Ja, dat is erg.
Liever daarbij zitten dan hoogzwanger en slapeloos op een veel te warme kamer zonder uitzicht op een biertje
quote:MrsStanleyWalker schreef op 06 september 2013 @ 00:50:

[...]

Me too!

Kom op hoor meiden, het is een doordeweekse dag.

Morgenochtend strompelen er een macht aan zombies naar hun werk, omdat ze niet fatsoenlijk konden slapen.
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 00:52:

Liever daarbij zitten dan hoogzwanger en slapeloos op een veel te warme kamer zonder uitzicht op een biertje Ja hoor, voeg nog wat drama toe.
Nou, dat is toch ook dramatisch evenals dit typen op mijn mobieltje.
quote:

Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 00:52:

Liever daarbij zitten dan hoogzwanger en slapeloos op een veel te warme kamer zonder uitzicht op een biertje Alcoholvrij bier....
Kan ik man daar nu voor op pad sturen?
quote:Cateautje, 4 minuten geleden

Kom op hoor meiden, het is een doordeweekse dag.

Morgenochtend strompelen er een macht aan zombies naar hun werk, omdat ze niet fatsoenlijk konden slapen.Gezelligheid kent geen tijd.
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 00:55:

Nou, dat is toch ook dramatisch evenals dit typen op mijn mobieltje.Geniet nou maar van deze slapeloze nacht, er komen er nog genoeg aan waar je minder realxed bij kan zitten forummen.
quote:Lebowski, 17 seconden geleden

Kan ik man daar nu voor op pad sturen?Natuurlijk, jij draagt zijn kind. Heb Stan ook weleens naar de nachtpomp gestuurd voor een raketje.
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 00:57:

Kan ik man daar nu voor op pad sturen?Tuurlijk, je bent hoogzwanger. Nood breekt wetten.
Lebowski.. je staat wel op springen he?.. wanneer ben je uitgeteld?
Aahhhhhh, silence returns.
Heb net een zak van die friet chips op zitten eten en nu ben ik misselijk.. :(
Bijna twee weken geleden.. ben nu 41+5
quote:Blackadder, 5 minuten geleden

Heb net een zak van die friet chips op zitten eten en nu ben ik misselijk.. :(Die heb ik al in geen jaren meer op. At ik vroeger altijd tijdens het studeren.
Retro food yay
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 01:11:

Bijna twee weken geleden.. ben nu 41+5 .. Dat meen je?!.. Ja, dan geloof ik dat je het zo langzamerhand wel helemaal beu bent!.. .. zijn daar geen paardemiddeltjes voor? om hem/haar eruit te lokken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven