Fijn, het is BBQ weer.......
vrijdag 6 september 2013 om 00:40
..........en omdat het nu na half één in de nacht nog steeds 23 graden buiten is, is het ook zooooo gezellig om na te praten tot zelfs de buurman met de slijptol de pest in krijgt.
Het wordt ook steeds grappiger en het lachen is verworden tot howling, maar dat komt natuurlijk door de liters ijskoude Radlers, kannie missen.
Ik lag al om tien uur, maar het heeft geen enkele zin.
Vloekerdevloekerdevloekvloekvloek.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Het wordt ook steeds grappiger en het lachen is verworden tot howling, maar dat komt natuurlijk door de liters ijskoude Radlers, kannie missen.
Ik lag al om tien uur, maar het heeft geen enkele zin.
Vloekerdevloekerdevloekvloekvloek.
Zo, dat moest ik even kwijt.
vrijdag 6 september 2013 om 00:47
vrijdag 6 september 2013 om 00:49
vrijdag 6 september 2013 om 00:50
quote:hayleyyy schreef op 06 september 2013 @ 00:47:
Ik voel met je mee. Ik kan ook niet slapen, veel te warm teveel lawaai van mensen buiten...
Zit daarnaast ook de hele tijd aan die chipjes te denken die in de kast liggen...
Sterkte!Zitm tussendoor maar steeds op het balkon, met zoveel drinken dat ik er vannacht tig keer uit moet.
Ik voel met je mee. Ik kan ook niet slapen, veel te warm teveel lawaai van mensen buiten...
Zit daarnaast ook de hele tijd aan die chipjes te denken die in de kast liggen...
Sterkte!Zitm tussendoor maar steeds op het balkon, met zoveel drinken dat ik er vannacht tig keer uit moet.
vrijdag 6 september 2013 om 00:51
quote:MrsStanleyWalker schreef op 06 september 2013 @ 00:49:
Ach, het kan vééééél erger, ik ben weer eens gestoken in mijn been en nu lijkt het wel of ik een olifantenpoot heb. Slapen zal er ook niet inzitten, ik verga van de jeuk, heb nog stapels werk... Doe mij maar gezellig lallende buren hoor.Ja, dat is erg.
Ach, het kan vééééél erger, ik ben weer eens gestoken in mijn been en nu lijkt het wel of ik een olifantenpoot heb. Slapen zal er ook niet inzitten, ik verga van de jeuk, heb nog stapels werk... Doe mij maar gezellig lallende buren hoor.Ja, dat is erg.
vrijdag 6 september 2013 om 00:57
vrijdag 6 september 2013 om 01:12
vrijdag 6 september 2013 om 01:15