Fijn, het is BBQ weer.......

06-09-2013 00:40 70 berichten
..........en omdat het nu na half één in de nacht nog steeds 23 graden buiten is, is het ook zooooo gezellig om na te praten tot zelfs de buurman met de slijptol de pest in krijgt.

Het wordt ook steeds grappiger en het lachen is verworden tot howling, maar dat komt natuurlijk door de liters ijskoude Radlers, kannie missen.

Ik lag al om tien uur, maar het heeft geen enkele zin.

Vloekerdevloekerdevloekvloekvloek.

Zo, dat moest ik even kwijt.
Lokken helpt niet, morgen gaan ze t met brute kracht doen (vliezen breken)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 01:17:

Lokken helpt niet, morgen gaan ze t met brute kracht doen (vliezen breken)Dan snap ik dat je niet kunt slapen... succes!.. Lig je in het ziekenhuis op het moment?
Seks schijnt te helpen lees ik net.. .. maar ja, that got you in trouble in the first place..
Dankje. Nee, gelukkig nu nog gewoon thuis. Probeer ervan te genieten
Haha dat las ik pas erna :p
Hier ook hoogzwanger en slapeloos in bed. Alleen, ook nog. Man ligt in de logeerkamer. Doet een paar nachten per week om niet elke keer wakker te worden van mij als ik moet plassen of me omdraai in bed (dat heeft nogal wat voeten in de aarde namelijk).

Gelukkig staat de inleiding geland voor dit weekend!
Tja, wat zal ik zeggen... jullie liever dan ik..

Maar ik duim met jullie mee voor een voorspoedige bevalling..
Ik ben ook wakker. Maar niet zwanger. Tenminste, dat mag ik hopen!!

Ik ben misselijk en voel me zo slap als een dweil. Heb de hele dag als een zombie rondgelopen en nu ik mág slapen lukt het niet. Vanavond ook hier de halve buurt aan de bierbecue. Ik heb mijn deuren hermetisch dichtgehouden want mijn misselijkheid kon de geur niet verdragen. Hopelijk is het morgen over. Ik zou ook nog wel even van de nazomer willen genieten.
O cateautje,joehoe vandaag is het ook weer BBQ weer..
quote:zomerfreak schreef op 06 september 2013 @ 04:07:

Ik ben ook wakker. Maar niet zwanger. Tenminste, dat mag ik hopen!!

Ik ben misselijk en voel me zo slap als een dweil. Heb de hele dag als een zombie rondgelopen en nu ik mág slapen lukt het niet. Vanavond ook hier de halve buurt aan de bierbecue. Ik heb mijn deuren hermetisch dichtgehouden want mijn misselijkheid kon de geur niet verdragen. Hopelijk is het morgen over. Ik zou ook nog wel even van de nazomer willen genieten.

Eh, niet om het een of ander hoor maar het is nog gewoon zomer. 21 september is het pas herfst. Als het dan mooi weer is is het een nazomer.

Zo, mijn gezeur is nu even over. Ik vind het alleen zo apart dat al het mooie weer in september gelijk nazomer genoemd wordt terwijl het nog gewoon zomer is.

Heb je nog een beetje kunnen slapen Cateautje?

Ik heb gelukkig geen last gehad van de buren. Het was alleen errug warm op de slaapkamer. Gelukkig heb ik nog wel wat kunnen slapen.
Goedemorgen,

Uiteindelijk ben ik in slaap gestrompeld, heel moeizaam, maar goed vijf en half uur geslapen. Dat wordt een tuk vanmiddag.
quote:Ratteke schreef op 06 september 2013 @ 08:02:

[...]

Eh, niet om het een of ander hoor maar het is nog gewoon zomer. 21 september is het pas herfst. Als het dan mooi weer is is het een nazomer.

Zo, mijn gezeur is nu even over. Ik vind het alleen zo apart dat al het mooie weer in september gelijk nazomer genoemd wordt terwijl het nog gewoon zomer is.

Heb je nog een beetje kunnen slapen Cateautje?

Ik heb gelukkig geen last gehad van de buren. Het was alleen errug warm op de slaapkamer. Gelukkig heb ik nog wel wat kunnen slapen.

Eens. Er zijn mensen die beweren dat het herfst is, omdat de kinderen weer naar school gaan. Maar in mei lag er nog sneeuw, dus je zou dan mogen verwachten dat de hele boel opschuift.

En sorry Cateautje, maar van mij mag het zo blijven tot ergens diep in december .
quote:Exces schreef op 06 september 2013 @ 08:39:

[...]

Eens. Er zijn mensen die beweren dat het herfst is, omdat de kinderen weer naar school gaan. Maar in mei lag er nog sneeuw, dus je zou dan mogen verwachten dat de hele boel opschuift.

En sorry Cateautje, maar van mij mag het zo blijven tot ergens diep in december .Geen excuus nodig, ik vind het ook heerlijk en ga voor een Indian summer die duurt tot zelfs wij er zat van hebben, maar wel gewoon binnen koken graag.
Kom vanavond dan maar niet naar mij. .

Pa heeft besloten om te bbq-en vanavond, met de nodige drank :-).
quote:Peacy schreef op 06 september 2013 @ 09:01:

Kom vanavond dan maar niet naar mij. .

Pa heeft besloten om te bbq-en vanavond, met de nodige drank :-).Is op zich wel prima, maar er zijn ook mensen die willen slapen, dus ga dan niet zo hoog zitten giechelen tot 1 uur in de nacht. Het is niet grappig hoor, ech nie. Ik heb een paar wallen onder mijn ogen waar je 6 hoeren op kwijt kunt. Kom op hoor.
Zo, even lekker mopperen, whoehahahahaha
En dat valt niet te bespreken met de buren?
quote:Frizzy schreef op 06 september 2013 @ 09:08:

En dat valt niet te bespreken met de buren?Ja hoor Frizz, ik ga dan ook weer niet de verzuurde buurvrouw uit lopen hangen. Dan val ik liever jullie lastig.
Ach Cateau, bij de ene buur gaat de rolluik dicht, de andere bbq-en zelf ook. Ik zie geen noodzaak :P.

Overigens, trek ik het zelf niet tot 1u
Goedemorgen Cateau. Ik hoop dat je er vannacht minder last van hebt.

Ik wens je toch een hele fijne dag, met veel rust enzo.
quote:Cateautje schreef op 06 september 2013 @ 09:05:

Ik heb een paar wallen onder mijn ogen waar je 6 hoeren op kwijt kunt. Kom op hoor.
Ben je dan verzuurd, als je je buren vraagt iets zachter te doen? Nu ken ik al mijn buren goed en gaan we ook allemaal leuk met elkaar om, maar ik vraag ze soms wel wat zachter te doen. Dacht niet dat ik verzuurd was...
Hoeveel kletstopics wil iemand hebben?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier is het muisstil, iedereen is werken. Ook niet gezellig ;)

Ooh het is nu weer overdag trouwens haha
quote:Nouschi schreef op 06 september 2013 @ 10:13:

Hoeveel kletstopics wil iemand hebben?Ik kan er momenteel niet genoeg hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven