Goed dweilsysteem?
vrijdag 6 september 2013 om 10:30
vrijdag 6 september 2013 om 10:34
Ik heb nu zoiets: http://www.blokker.nl/web ... Id=51300&productId=107007
Ik had het idee dat je met een spons de vloer wel goed schoon zou kunnen krijgen, maar het glijd helemaal niet zeg maar.
Ik had het idee dat je met een spons de vloer wel goed schoon zou kunnen krijgen, maar het glijd helemaal niet zeg maar.
vrijdag 6 september 2013 om 10:34
quote:tantetoosje schreef op 06 september 2013 @ 10:30:
[...]
Ik vind een mop dus een heel vies ding, heb nooit het idee dat je daar de vloer mee schoon maakt.Ieder zijn voorkeur, maar je moet die mop zelf natuurlijk ook goed schoon houden. Net zo goed als dat je met een vuile dweil niet kunt schoonmaken, kun je dat met een vuile mop.
[...]
Ik vind een mop dus een heel vies ding, heb nooit het idee dat je daar de vloer mee schoon maakt.Ieder zijn voorkeur, maar je moet die mop zelf natuurlijk ook goed schoon houden. Net zo goed als dat je met een vuile dweil niet kunt schoonmaken, kun je dat met een vuile mop.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 6 september 2013 om 10:37
quote:pejeka schreef op 06 september 2013 @ 10:34:
[...]
Ieder zijn voorkeur, maar je moet die mop zelf natuurlijk ook goed schoon houden. Net zo goed als dat je met een vuile dweil niet kunt schoonmaken, kun je dat met een vuile mop.Kan dat in de wasmachine? Er zit een plastic gedeelte aan altijd volgens mij, kan dat gewoon?
[...]
Ieder zijn voorkeur, maar je moet die mop zelf natuurlijk ook goed schoon houden. Net zo goed als dat je met een vuile dweil niet kunt schoonmaken, kun je dat met een vuile mop.Kan dat in de wasmachine? Er zit een plastic gedeelte aan altijd volgens mij, kan dat gewoon?
vrijdag 6 september 2013 om 10:39
vrijdag 6 september 2013 om 10:41
Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van een Leifheit Hausrein vloerwisser. Ik heb een doek voor de plavuizen en een voor de houten vloer, die kunnen de wasmachine in. Ook heb ik een emmer met wringer. Kost flink veel duiten maar gaat nu al jaren mee. Ik hoef niet te bukken, met mijn handen in dweilwater en te wringen met een vieze dweil. Ideaal en het klinkt ook zo lekker sauber en grundlich HAUSREIN
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
vrijdag 6 september 2013 om 10:48
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de mop, maar wat mij opvalt is dat het veel gebeurt dat de mop zoveel mogelijk wordt uitgewrongen en met dat halfnatte ding dan de vloer wordt gedaan en dan wordt het niet schoon natuurlijk. Ik klets eerst een kletsnatte mop over de vloer en maak alles daarmee schoon en dan rins ik hem even, wring hem goed uit en maak het dan zo droog mogelijk.
Ik gebruik wel bleek, met een klein beetje zeep.
Ik gebruik wel bleek, met een klein beetje zeep.
vrijdag 6 september 2013 om 11:05
http://www.blokker.nl/web ... Id=51300&productId=137886
Deze is handig, gebruik hem nu al een jaar of 10. Heb hem in de aanbieding en met flink wat waardebonnen aangeschaft en nog geen seconde spijt van gehad.
Ben niet zo'n poetswonder, maar hiermee wordt het echt een makkie.
Deze is handig, gebruik hem nu al een jaar of 10. Heb hem in de aanbieding en met flink wat waardebonnen aangeschaft en nog geen seconde spijt van gehad.
Ben niet zo'n poetswonder, maar hiermee wordt het echt een makkie.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
vrijdag 6 september 2013 om 11:41
http://www.verhagenleiden.nl/online-bes ... -embell-7l
Ik heb deze, werkt echt fantastisch ! Na het dweilen haal ik de mop van de steel en was hem op 40 graden. Ik heb voor deze gekozen omdat mijn handen kapot gaan van schoonmaakmiddel en bij deze kan je zonder dat je handen nat worden dweilen.
Ik heb deze, werkt echt fantastisch ! Na het dweilen haal ik de mop van de steel en was hem op 40 graden. Ik heb voor deze gekozen omdat mijn handen kapot gaan van schoonmaakmiddel en bij deze kan je zonder dat je handen nat worden dweilen.
vrijdag 6 september 2013 om 12:12
Ik lees mee! Ik heb de ideale manier ook nog niet gevonden!
Ik heb net zo'n ding als Nederlandsevrouw, alleen dan zonder emmer...dus ik peuter die doek los en wring hem uit en klooi hem
daarna terug op de stok *zweet* . Verre van ideaal!
Als de vloer erg vies is, doe ik het op de assepoester-manier: op mijn knieen met emmer sop en sponsgeval...
Ik heb net zo'n ding als Nederlandsevrouw, alleen dan zonder emmer...dus ik peuter die doek los en wring hem uit en klooi hem
daarna terug op de stok *zweet* . Verre van ideaal!
Als de vloer erg vies is, doe ik het op de assepoester-manier: op mijn knieen met emmer sop en sponsgeval...