Fijn, het is BBQ weer.......
vrijdag 6 september 2013 om 00:40
..........en omdat het nu na half één in de nacht nog steeds 23 graden buiten is, is het ook zooooo gezellig om na te praten tot zelfs de buurman met de slijptol de pest in krijgt.
Het wordt ook steeds grappiger en het lachen is verworden tot howling, maar dat komt natuurlijk door de liters ijskoude Radlers, kannie missen.
Ik lag al om tien uur, maar het heeft geen enkele zin.
Vloekerdevloekerdevloekvloekvloek.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Het wordt ook steeds grappiger en het lachen is verworden tot howling, maar dat komt natuurlijk door de liters ijskoude Radlers, kannie missen.
Ik lag al om tien uur, maar het heeft geen enkele zin.
Vloekerdevloekerdevloekvloekvloek.
Zo, dat moest ik even kwijt.
vrijdag 6 september 2013 om 10:31
quote:ThunderassMan schreef op 06 september 2013 @ 09:46:
Goedemorgen Cateau. Ik hoop dat je er vannacht minder last van hebt.
Ik wens je toch een hele fijne dag, met veel rust enzo.
Dank je TAM.
Van rust komt niet veel. Ben net bezig geweest met ramen zemen. Ik heb de jazz. Gebeurt wel vaker als ik te weinig heb geslapen.
Goedemorgen Cateau. Ik hoop dat je er vannacht minder last van hebt.
Ik wens je toch een hele fijne dag, met veel rust enzo.
Dank je TAM.
Van rust komt niet veel. Ben net bezig geweest met ramen zemen. Ik heb de jazz. Gebeurt wel vaker als ik te weinig heb geslapen.
vrijdag 6 september 2013 om 10:35
Ach Catelootje, mopper maar lekker hoor. Het is ook heel vervelend als je niet kunt slapen door barbecuend schorriemorrie.
Ja dank je, ventilator erop en uiteindelijk nog prima geslapen biertje heb ik toch maar gelaten, man lag al zo lekker te slapen, eindelijk, en zonder snurken (ook niet onbelangrijk).
Ja dank je, ventilator erop en uiteindelijk nog prima geslapen biertje heb ik toch maar gelaten, man lag al zo lekker te slapen, eindelijk, en zonder snurken (ook niet onbelangrijk).
vrijdag 6 september 2013 om 10:41
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 10:35:
Ach Catelootje, mopper maar lekker hoor. Het is ook heel vervelend als je niet kunt slapen door barbecuend schorriemorrie.
Een snurkloze man is inderdaad een zegen op aard.
Over een maand zit je weer relaxed in je vel. Dan ken je je kindje, weet je hoe het allemaal met die kruimel werkt en keert langzaam de rust terug en heb je tijd voor een biertje op de bank.
Ik wens je een rustige en spoedige bevalling.
Een snurkloze man is inderdaad een zegen op aard.
Over een maand zit je weer relaxed in je vel. Dan ken je je kindje, weet je hoe het allemaal met die kruimel werkt en keert langzaam de rust terug en heb je tijd voor een biertje op de bank.
Ik wens je een rustige en spoedige bevalling.
vrijdag 6 september 2013 om 13:45
vrijdag 6 september 2013 om 13:51
@Ratteke en @zomerfreak: Wat knap dat jullie van een leuk kletstopic toch weer een zure discussie kunnen maken. Bijna applauswaardig.
Gisteravond behoorde ik nog tot het tot-laat-buiten-kletsend-schorriemorrie. Sorry daarvoor Sterkte aan de zwangere vrouwen die nog even moeten. En succes met de vliezen!
Gisteravond behoorde ik nog tot het tot-laat-buiten-kletsend-schorriemorrie. Sorry daarvoor Sterkte aan de zwangere vrouwen die nog even moeten. En succes met de vliezen!