Dromenboek voor de koning
vrijdag 6 september 2013 om 17:50
Bij mijn boekhandel, en bij de Bruna, waren alle boeken met dromen voor de Koning al uitgedeeld. Lekker dan In eerste instantie had ik het kaartje gemist omdat het in een enveloppe zat die leek op spam van de postcodeloterij, maar verder maakt waarschijnlijk iedereen zijn reclamezooi gelijk open ofzo.
Hebben jullie het boek wel?
Hebben jullie het boek wel?
vrijdag 6 september 2013 om 18:21
vrijdag 6 september 2013 om 18:38
Ze hadden beter eerst een antwoordkaartje kunnen drukken. Dat áls je het boek wil hebben, dit voor je gereserveerd wordt. Grijp je niet mis én druk je er niet te veel af.
Eigenlijk hoef ik het boek niet, maar uit principe ga ik het wel halen. Betaal al genoeg belasting, als ik wat krijg, ga ik het halen ook.
Eigenlijk hoef ik het boek niet, maar uit principe ga ik het wel halen. Betaal al genoeg belasting, als ik wat krijg, ga ik het halen ook.
vrijdag 6 september 2013 om 19:14
quote:katrien1974 schreef op 06 september 2013 @ 18:21:
Ik hoef hem ook niet. Er moet aan alle kanten bezuinigd worden, gaan ze voor elk adres in Nederland zo'n boek drukken. En...... puntje bij paaltje, wordt dat boek ook nog in het buitenland gedrukt, dus lekker de Nederlandse economie spekken maar niet heusWat heeft dit initiatief nou met de bezuinigingen te maken? Het is niet vanuit de overheid georganiseerd.
Ik hoef hem ook niet. Er moet aan alle kanten bezuinigd worden, gaan ze voor elk adres in Nederland zo'n boek drukken. En...... puntje bij paaltje, wordt dat boek ook nog in het buitenland gedrukt, dus lekker de Nederlandse economie spekken maar niet heusWat heeft dit initiatief nou met de bezuinigingen te maken? Het is niet vanuit de overheid georganiseerd.
vrijdag 6 september 2013 om 19:21
Hier ook nog geen bon gezien.
Het lijkt me best een blij boek. Er staan toch allemaal positieve en aardige wensen in? Om weer positief over Nederlanders te gaan denken nadat je van je tasje bent beroofd of zo.
Staat dat vreselijke lied er eigenlijk ook in?
Het lijkt me best een blij boek. Er staan toch allemaal positieve en aardige wensen in? Om weer positief over Nederlanders te gaan denken nadat je van je tasje bent beroofd of zo.
Staat dat vreselijke lied er eigenlijk ook in?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 6 september 2013 om 19:25
quote:Gravinnetje schreef op 06 september 2013 @ 19:14:
[...]
Wat heeft dit initiatief nou met de bezuinigingen te maken? Het is niet vanuit de overheid georganiseerd.
Wel toch? Vanuit het Nationaal Comité Inhuldiging.
http://www.mijndroomvooronsland.nl/nl-NL/droomboek
[...]
Wat heeft dit initiatief nou met de bezuinigingen te maken? Het is niet vanuit de overheid georganiseerd.
Wel toch? Vanuit het Nationaal Comité Inhuldiging.
http://www.mijndroomvooronsland.nl/nl-NL/droomboek
vrijdag 6 september 2013 om 19:28