Dromenboek voor de koning

06-09-2013 17:50 55 berichten
Bij mijn boekhandel, en bij de Bruna, waren alle boeken met dromen voor de Koning al uitgedeeld. Lekker dan In eerste instantie had ik het kaartje gemist omdat het in een enveloppe zat die leek op spam van de postcodeloterij, maar verder maakt waarschijnlijk iedereen zijn reclamezooi gelijk open ofzo.

Hebben jullie het boek wel?
Nog niet, maar heb wel de bon.
Alle reacties Link kopieren
Ik las gisteren dat iedereen een bon gekregen heeft. Wij dus niet en de rest van het portiek ook niet. Maar het maakt me niet uit, ik hoef het boek niet.
Ik hoef hem ook niet. Er moet aan alle kanten bezuinigd worden, gaan ze voor elk adres in Nederland zo'n boek drukken. En...... puntje bij paaltje, wordt dat boek ook nog in het buitenland gedrukt, dus lekker de Nederlandse economie spekken maar niet heus
Ze hadden beter eerst een antwoordkaartje kunnen drukken. Dat áls je het boek wil hebben, dit voor je gereserveerd wordt. Grijp je niet mis én druk je er niet te veel af.

Eigenlijk hoef ik het boek niet, maar uit principe ga ik het wel halen. Betaal al genoeg belasting, als ik wat krijg, ga ik het halen ook.
Ik heb geen bon gezien
Het Viva forum is papaja.
Ook geen bon gehad voor zover ik weet....
Geen bon gezien, ben wel lid.
Bon weggegooid
Ik heb de bon per ongeluk doorgescheurd. Zag het logo van de Postcode loterij en dacht weg ermee...
Ik heb geen bon ontvangen.
quote:katrien1974 schreef op 06 september 2013 @ 18:21:

Ik hoef hem ook niet. Er moet aan alle kanten bezuinigd worden, gaan ze voor elk adres in Nederland zo'n boek drukken. En...... puntje bij paaltje, wordt dat boek ook nog in het buitenland gedrukt, dus lekker de Nederlandse economie spekken maar niet heusWat heeft dit initiatief nou met de bezuinigingen te maken? Het is niet vanuit de overheid georganiseerd.
Ik had hem bijna weggegooid. Maar ik haal het boek volgende week wel.

Zonde van het geld vind ik het.
Hier ook nog geen bon gezien.

Het lijkt me best een blij boek. Er staan toch allemaal positieve en aardige wensen in? Om weer positief over Nederlanders te gaan denken nadat je van je tasje bent beroofd of zo.

Staat dat vreselijke lied er eigenlijk ook in?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Gravinnetje schreef op 06 september 2013 @ 19:14:

[...]

Wat heeft dit initiatief nou met de bezuinigingen te maken? Het is niet vanuit de overheid georganiseerd.

Wel toch? Vanuit het Nationaal Comité Inhuldiging.

http://www.mijndroomvooronsland.nl/nl-NL/droomboek
quote:eiland schreef op 06 september 2013 @ 19:25:

[...]

Wel toch? Vanuit het Nationaal Comité Inhuldiging.Nationale Postcodeloterij heeft betaald.
Hoor net dat de postcodeloterij het betaald heeft. Dus inderdaad bezuinigen niet van toepassing. Achterlijk blijft wel dat het in het buitenland is gedrukt terwijl hier heel veel drukkerijen sluiten omdat er door het digitale tijdperk veel minder drukwerk is
Inderdaad....het kost serieus 5 miljoen en wordt in het buitenland gedrukt. Veel te duur. Het is voor de Koning dan had het er dus maar 1 hoeven zijn

Ik hoef het niet eens te hebben. Kaartje ook niet gezien
Mede mogelijk gemaakt door de Postcode Loterij.

En ook daar betaal ik voor, dus ik haal 'm op.
Geen bon in de bus gehad.
Je kunt 'm ook gratis downloaden heur.
Bon weggegooid.
quote:Star schreef op 06 september 2013 @ 20:11:

Bon weggegooid.Zelfs ik heb hem weggegooid
quote:yasmijn schreef op 06 september 2013 @ 20:13:

[...]

Zelfs ik heb hem weggegooid Bedankt voor je eerlijke openbaring. Dit versterkt mijn gevoel goed gedaan te hebben nog meer
quote:Star schreef op 06 september 2013 @ 20:18:

[...]

Bedankt voor je eerlijke openbaring. Dit versterkt mijn gevoel goed gedaan te hebben nog meer

Star, sister in arms!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven