Mode & Beauty alle pijlers

outfit eerste date

07-09-2013 17:11 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast honderdduizend topics, maar sorry, ik ook:

Morgen een eerste date. Wil iets leuks aantrekken wat charmant staat, licht sexy, maar natuurlijk niet té.

Nu heb ik vandaag een heel mooi zwart jurkje gekocht, vrij netjes, stukje boven de knie, smal, aansluitend, alleen op de schouder zit wat kant, en een soepel dun leren zwart jasje wat ik daar op kan dragen (het wordt wat frisser morgen). Nu vind ik dat wel errug zwart, en had bedacht dat ik een vrolijker gekleurd sjaaltje mee zou nemen voor als het nog wat frisser wordt.

Overigens zwarte panty en mooie zwarte hakken.

Ik wil maar een kleine tas meenemen, en heb dan geen andere kleur dan óók zwart... Ga een goudkleurige ketting omdoen.

We hebben overigens in de middag afgesproken op een terrasje (overdekt). Denk dat de date wel tot in de avond duurt.

Mijn date heeft zelf een mooie, beetje nette kledingstijl.

Mening? Tips?
Geen T-shirt met "I want your baby!"
haha! neeeeeh....
misschien handig om te vermelden dat ik midden dertig ben? Kan schelen misschien qua 'beoordeling'...
Klinkt goed toch
Klinkt goed, als dat normaal ook je stijl is en je er lekker in voelt. Een LBD kan altijd. Inderdaad wel uitkijken dat het niet op een begrafenisoutfit gaat lijken, dus wat kleur toevoegen vind ik een goed idee.
Ik vind t wat formeel klinken.. Als je je er prettig in voelt, doen.
Ik ben het eens met Zoishetnet, belangrijk is dat de kleding bij je past.

Zelf zou ik voor meer kleur kiezen, bijv. deze riem

http://www.expresso.nl/annabel-riem-gre ... oduct/897/

En dan een tas met dezelfde kleur.
als dat is zoals JIJ je vaker kleedt, doen!

ik vind het voor mezelf veel te chique, ik zou een spijkerbroek met shirtje en gympen dragen, heb welgeteld 2 jurkjes in mn kast en geen LTB.
Mooie riem lalalala!

tja, een strak jurkje en een jasje heb ik wel vaker aan, maar meestal deed ik dat dan in de winter met een gekleurde dikke panty en laarzen. Maakt het ietsje sportiever.

Jeans draag ik heel weinig, jasjes draag ik heel veel, jurkjes ook. Dus ik dacht, voor de gelegenheid gezellig een jurkje.

Weet 'toevallig' dat hij hakken wel mooi vindt, en ik ook, dus daarmee kom ik hem tegemoet, én doe ik wat ikzelf mooi vindt.

Misschien kijk ik nog wel voor een andere ketting... of toch een ander jasje....
Tja wat boeit het, ik zou zoiets nooit dragen op een date... jij blijkbaar wel, dus wat heb je aan onze meningen?
Klinkt goed, behalve die zwarte panty. Grafiet is mooier.
is dat donkergrijs copacabana?
zit wat in natuurlijk, spectral. Maar toch. Meningen kunnen altijd verschillen (en dat doen ze natuurlijk ook veel, hier ook).

Gewoon even hart luchten in de hoop op tips waar ik wat mee kan (of bevestiging krijgen).
Ik vind het een mooie outfit en zo te horen past het prima bij jou. Het is inderdaad heel netjes en je zou voor het tegenwicht er misschien wel een pantersjaal bij kunnen dragen? Moet wel bij je passen natuurlijk.

Of anders een mooie sjaal in een sprekende kleur. Turquoise vind ik mooi en fuchsia roze is ook prachtig bij zwart.
Ik vind het te stijf voor een drankje op een terrasje.

Maar als jij het oké vindt, doen!
Ik heb een mooie sjaal met paars/fuchsia roze en een klein beetje blauw...

thanks Maryssa...!
Vooral lekker aandoen wat je wil. Als jouw date goed bij jou past, dan past alles waar jij je goed in voelt. Veel plezier!
quote:ykelyke schreef op 07 september 2013 @ 18:00:

is dat donkergrijs copacabana?

Yep. Zwarte panty's maken het vaak zo hard, zo donker, ook al zijn ze nog zo dun. Donkergrijs is wat eleganter.

Veel plezier!
Zomerpanty eronder! Maakt het luchtiger.
Bedankt!

Ga ik proberen... vandaag toevallig twee 'grijze' bij de H&M gekocht, 20 denier. Was benieuwd, maar nu ga ik ze toch even proberen voor onder m'n jurkje ;)
wat is een zomerpanty? huidskleur? Da's vaak best lastig zoeken, voor er eentje echt goed staat.
Geen panty!
Be the change you want to see in the world
Klinkt heel leuk, zoiets zou ik ook aandoen. Alleen ipv het zwarte leren jasje misschien toch een jasje in een lichte kleur. Het wordt wel wat kouder maar als de zon erbij komt toch nog wel warm misschien. Heb je niet een beige of een grijs jasje?
Klinkt goed, behalve die panty: daardoor wordt het te zwart en te formeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven