the voiz 2013
vrijdag 13 september 2013 om 21:27
quote:Twisted schreef op 13 september 2013 @ 21:25:
[...]
Ik vind hem sowieso heel charmant, maar weet dat de meeste forummers het op dit front niet met me eens zijn.
Eigenlijk zijn ze het op alle andere vlakken ook bijna nooit met me eens. Wat doe ik hier eigenlijk nog?
Ik weet uit betrouwbare bron dat sommigen gewoon een hele slechte smaak qua mannen hebben
En ik straks ruzie denk ik...
[...]
Ik vind hem sowieso heel charmant, maar weet dat de meeste forummers het op dit front niet met me eens zijn.
Eigenlijk zijn ze het op alle andere vlakken ook bijna nooit met me eens. Wat doe ik hier eigenlijk nog?
Ik weet uit betrouwbare bron dat sommigen gewoon een hele slechte smaak qua mannen hebben
En ik straks ruzie denk ik...
vrijdag 13 september 2013 om 21:28
quote:S0LEIL schreef op 13 september 2013 @ 21:27:
[...]
En ik straks ruzie denk ik...*voelt zich niet aangesproken, zwijmelt even verder met een foto van Jort aan den boezem*
[...]
En ik straks ruzie denk ik...*voelt zich niet aangesproken, zwijmelt even verder met een foto van Jort aan den boezem*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 13 september 2013 om 21:28
quote:Summerdance schreef op 13 september 2013 @ 21:24:
Ik zat even op het vinketouw?
iemand???Ja als iemand ongeduldig en gespannen zitten wachten om iets te kunnen doen.
Ik zat even op het vinketouw?
iemand???Ja als iemand ongeduldig en gespannen zitten wachten om iets te kunnen doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 13 september 2013 om 21:29
vrijdag 13 september 2013 om 21:30
quote:charlottew88 schreef op 13 september 2013 @ 21:28:
[...]
Ja als iemand ongeduldig en gespannen zitten wachten om iets te kunnen doen.
Heet dat echt zo?
Dat MOET Marreko van te voren hebben gegoogeld, dat kan nooit, dat hij dat spontaan riep ineens, das veel te intelligent
En Roy, Roy moet in een hoekkie staan, mond houden en mooi wezen!
[...]
Ja als iemand ongeduldig en gespannen zitten wachten om iets te kunnen doen.
Heet dat echt zo?
Dat MOET Marreko van te voren hebben gegoogeld, dat kan nooit, dat hij dat spontaan riep ineens, das veel te intelligent
En Roy, Roy moet in een hoekkie staan, mond houden en mooi wezen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!