Wil trio

13-09-2013 22:20 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn partner zouden dolgraag een trio doen met een dame, maar dit is verdomd lastig. Hebben jullie wel eens een trio gedaan en hoe hebben jullie de extra dame in kwestie gevonden? Hoe ging het verder in zijn werk? We hebben al via internet gezocht natuurlijk, maar op de grotere sites niks gevonden en op de kleinere sites vertrouw ik het niet helemaal. In de kroeg iemand zomaar aanspreken lijkt me ook nogal gek.
We can do it!
Nou je gaat naar het vivaforum en de aanmeldingen stromen binnen
Ik doe al mn trio"s via het Libelle-forum.
Alle reacties Link kopieren
Het was niet mijn intentie om via dit forum iemand te vinden. Het is gewoon een vraag.
We can do it!
Alle reacties Link kopieren
Hoer inhuren. Ook geen gezeik achteraf.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heel simpel, stoppen met zoeken en het kan zomaar op je pad komen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 september 2013 @ 22:28:

Hoer inhuren. Ook geen gezeik achteraf.Moet je dan dubbel tarief betalen? Just curious.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Alle reacties Link kopieren
Het helpt al als je weet wat je precies wil van die dame. Is het de bedoeling dat jullie alle drie met elkaar aan de gang gaan (dan is een bi-dame wel handig), is het de bedoeling dat ze zich uitsluitend met de vrouw of met de man bezig gaat houden? Zoeken jullie iemand met veel ervaring met trio's of juist iemand voor wie het net zo nieuw is als voor jullie?



Weten waar je precies naar zoekt is wel handig bij je zoektocht
Alle reacties Link kopieren
Waarom beginnen dit soort topics altijd met ik.... hebben dit soort mensen niet opgelet tijdens Nederlandse les?
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 22:30:

[...]





Moet je dan dubbel tarief betalen? Just curious.Geen idee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 22:30:

[...]





Moet je dan dubbel tarief betalen? Just curious.Goede vraag, ik zou het niet weten...
quote:spectral schreef op 13 september 2013 @ 22:33:

Waarom beginnen dit soort topics altijd met ik.... hebben dit soort mensen niet opgelet tijdens Nederlandse les?



Ik wil, Ik wil! Kikker in je bil

zei mijn moeder altijd
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met zoeken.. Beste reactie die gegeven is..



Nooit gezocht en al 2x MVVVV meegemaakt.. heerlijke dingen en tijden mee beleefd! :-)
Alle reacties Link kopieren
Wil Trio? Heet je zo? Serieus??
Alle reacties Link kopieren
quote:sehnsucht, 14 minuten geleden





Ik wil, Ik wil! Kikker in je bil

zei mijn moeder altijd Mijn moeder zei altijd: "Stront voorop."
You know how I know? Because I reeaally think so!
MSW maar dat rijmt toch niet?
quote:tantesidonia schreef op 13 september 2013 @ 22:27:

Ik doe al mn trio"s via het Libelle-forum.
Alle reacties Link kopieren
En mijn moeder zei altijd "ik, zei de gek".
Alle reacties Link kopieren
quote:cherry_garcia schreef op 13 september 2013 @ 22:44:

Stoppen met zoeken.. Beste reactie die gegeven is..



Nooit gezocht en al 2x MVVVV meegemaakt.. heerlijke dingen en tijden mee beleefd! :-)

Tsjeee! Poeh hee! 4 vrouwen en 1 man! Hoe gaat dàt dan?

Lijkt mij wel errug druk!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet een leuk trio! Wacht even, dan post ik het voor je!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft! Wil trio, krijg trio: have fun.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Adult match al geprobeerd?
quote:Cacciatore schreef op 13 september 2013 @ 22:49:

Wil Trio? Heet je zo? Serieus??
Alle reacties Link kopieren
quote:cherry_garcia schreef op 13 september 2013 @ 22:44:

Stoppen met zoeken.. Beste reactie die gegeven is..



Nooit gezocht en al 2x MVVVV meegemaakt.. heerlijke dingen en tijden mee beleefd! :-)Da's geen trio hoor. Da's een kwintet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 23:34:

[...]





Da's geen trio hoor. Da's een kwintet.Zat ook al te rekenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven