Wil trio

13-09-2013 22:20 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn partner zouden dolgraag een trio doen met een dame, maar dit is verdomd lastig. Hebben jullie wel eens een trio gedaan en hoe hebben jullie de extra dame in kwestie gevonden? Hoe ging het verder in zijn werk? We hebben al via internet gezocht natuurlijk, maar op de grotere sites niks gevonden en op de kleinere sites vertrouw ik het niet helemaal. In de kroeg iemand zomaar aanspreken lijkt me ook nogal gek.
We can do it!
Alle reacties Link kopieren
quote:sehnsucht schreef op 13 september 2013 @ 22:42:

[...]





Ik wil, Ik wil! Kikker in je bil

zei mijn moeder altijd Mijn oma (en ik dacht mijn moeder ook maar dat weet ik niet meer zeker) zei altijd IK EN MIJN EZELTJE.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Grappige wending aan dit topic, met alle mijn moeder zei: aanvullingen.



Misschien tijd voor een eigen topic
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnedans schreef op 13 september 2013 @ 22:27:

Het was niet mijn intentie om via dit forum iemand te vinden. Het is gewoon een vraag.Op de grotere sites niets gevonden, zeg je? Jullie vonden die vrouwen niet leuk, of vonden ze jullie niet leuk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 september 2013 @ 23:52:

[...]





Mijn oma (en ik dacht mijn moeder ook maar dat weet ik niet meer zeker) zei altijd IK EN MIJN EZELTJE.



Jaaaaah, die klinkt heel bekend. En dan uitgesproken op zo'n geringschattend toontje: jaja, ik en mijn ezeltje .



Ik zie het probleem trouwens niet zo van beginnen met 'ik'. Het is ook niet echt een taalregel, het is meer een soort etiquette. Dat je jezelf niet te belangrijk mag vinden, beetje calvinistisch. Op zich geen probleem, maar zodra die ikvrees gaat leiden tot akelige zinsconstructies heb ik toch echt liever dat men gewoon begint met 'ik'.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik rillingen over mijn rug krijg bij elke vent die me aanspreekt met 'dame'. Dus misschien jaag je ze zelf wel weg, TO.
Of het echt calvinistisch is weet IK niet maar IK vind zinnen of topics waar IK steeds op de voorgrond sta ook niet passend.



Aan de andere kant zijn alle postings (ook of vooral die van mijzelf) toch een beetje kleine ego-tripjes



Jort! Hoe heurt het eigenlijk?

(jaja weet het antwoord al )
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig lijkt iedereen aan trio's te doen of te willen doen, dus waarom niet samen flirten in een kroeg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2013 @ 00:11:

Tegenwoordig lijkt iedereen aan trio's te doen of te willen doen, dus waarom niet samen flirten in een kroeg?O, ik dacht dat daar alleen maar jonge pikkies stonden in de hoop een Milf op te pikken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 14 september 2013 @ 00:16:

[...]





O, ik dacht dat daar alleen maar jonge pikkies stonden in de hoop een Milf op te pikken?2 Milfs.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2013 @ 00:03:

[...]





Jaaaaah, die klinkt heel bekend. En dan uitgesproken op zo'n geringschattend toontje: jaja, ik en mijn ezeltje .



Ik zie het probleem trouwens niet zo van beginnen met 'ik'. Het is ook niet echt een taalregel, het is meer een soort etiquette. Dat je jezelf niet te belangrijk mag vinden, beetje calvinistisch. Op zich geen probleem, maar zodra die ikvrees gaat leiden tot akelige zinsconstructies heb ik toch echt liever dat men gewoon begint met 'ik'.



Ja ik weet dat het in mijn jeugd echt erin geprent werd als ik begon met IK ..... `IK en mijn ezeltje` dus ik moet nog steeds lachen als forummers ermee beginnen. Zijn ze waarschijnlijk van een jongere generatie dan dat wij zijn



(en zit ik weer te reageren op de S pijler waar ik niet wil zijn)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dankjewel MV, voel mij ineens heel oud
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 september 2013 @ 00:28:

[...]





(en zit ik weer te reageren op de S pijler waar ik niet wil zijn)



En niet eens met je sekspijlernick.





Waar dacht je dat het over zou gaan; drie stukjes vlees aan een stokje?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sehnsucht schreef op 14 september 2013 @ 00:35:

Dankjewel MV, voel mij ineens heel oudNou je ziet er nog patent uit op je ava
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2013 @ 00:38:

[...]





En niet eens met je sekspijlernick.





Waar dacht je dat het over zou gaan; drie stukjes vlees aan een stokje?



Het stokje (eigenlijk 3 stokjes) voelde ik al in mijn rug prikken toen ik op `verzend` drukte.



Nou ik zat er toch niet ver af he met het vlees?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 september 2013 @ 00:39:

[...]





Nou je ziet er nog patent uit op je ava Ik krijg nou nooit van dat soort leuke complimentjes .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2013 @ 00:57:

[...]





Ik krijg nou nooit van dat soort leuke complimentjes .Ja lieve Smurfin, zal ik je mee helpen zoeken naar een betere ava?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2013 @ 00:38:

[...]





En niet eens met je sekspijlernick.





Waar dacht je dat het over zou gaan; drie stukjes vlees aan een stokje?Neen mutsch, dan was het wel over een kwartetje gegaan (MVVV).
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 september 2013 @ 00:59:

[...]





Ja lieve Smurfin, zal ik je mee helpen zoeken naar een betere ava?Neeeeehhhh ! Maar wel bedankt voor je aanbod natuurlijk .
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook een parenclub proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2013 @ 00:11:

Tegenwoordig lijkt iedereen aan trio's te doen of te willen doen, dus waarom niet samen flirten in een kroeg?Misschien zijn er ergens van die polsbandjes te krijgen waar je mee aangeeft in te zijn voor een trio!
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 22:30:

Moet je dan dubbel tarief betalen? Just curious.Dat zal per prostituee of escort anders zijn. Waarschijnlijk betaal je 1,5 of 1,75 keer zo veel. Bij het inhuren van twee prostituees of twee escorts tegelijk zul je beide tarieven betalen: tarief de eerste DVP (Dame Van Plezier) + tarief van tweede DVP.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 september 2013 @ 23:52:

Mijn oma (en ik dacht mijn moeder ook maar dat weet ik niet meer zeker) zei altijd IK EN MIJN EZELTJE.Oeioei, laat ik in deze context niet hele foute gedachten krijgen!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2013 @ 00:59:

[...]





Neen mutsch, dan was het wel over een kwartetje gegaan (MVVV).







Nou dan was jij wel de 2e V van links .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2013 @ 00:57:

[...]





Ik krijg nou nooit van dat soort leuke complimentjes .



Nieuw icoontje is goedkoper dan een pot antirimpelcrème



Maar die groene tint staat je goed hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven