Wil trio
vrijdag 13 september 2013 om 22:20
Ik en mijn partner zouden dolgraag een trio doen met een dame, maar dit is verdomd lastig. Hebben jullie wel eens een trio gedaan en hoe hebben jullie de extra dame in kwestie gevonden? Hoe ging het verder in zijn werk? We hebben al via internet gezocht natuurlijk, maar op de grotere sites niks gevonden en op de kleinere sites vertrouw ik het niet helemaal. In de kroeg iemand zomaar aanspreken lijkt me ook nogal gek.
We can do it!
vrijdag 13 september 2013 om 22:31
Het helpt al als je weet wat je precies wil van die dame. Is het de bedoeling dat jullie alle drie met elkaar aan de gang gaan (dan is een bi-dame wel handig), is het de bedoeling dat ze zich uitsluitend met de vrouw of met de man bezig gaat houden? Zoeken jullie iemand met veel ervaring met trio's of juist iemand voor wie het net zo nieuw is als voor jullie?
Weten waar je precies naar zoekt is wel handig bij je zoektocht
Weten waar je precies naar zoekt is wel handig bij je zoektocht
vrijdag 13 september 2013 om 23:11
vrijdag 13 september 2013 om 23:34
quote:cherry_garcia schreef op 13 september 2013 @ 22:44:
Stoppen met zoeken.. Beste reactie die gegeven is..
Nooit gezocht en al 2x MVVVV meegemaakt.. heerlijke dingen en tijden mee beleefd! :-)Da's geen trio hoor. Da's een kwintet.
Stoppen met zoeken.. Beste reactie die gegeven is..
Nooit gezocht en al 2x MVVVV meegemaakt.. heerlijke dingen en tijden mee beleefd! :-)Da's geen trio hoor. Da's een kwintet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.