Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
@ Lieselotje: Wat vervelend allemaal zeg! Volgens mij kan je je dan erg alleen voelen, ook nu je vriend weg is, heb je even niemand om thuis bij uit huilen of te klagen.

Maar ik zie dat je jezelf al weer helemaal blij hebt gemaakt, gelukkig! Hoop voor je dat NL doorgaat.

@ Cuore: jij vroeg of ik gerommel in mijn buik had... JA !! Heel veel gerommel, leek wel of mijn maag knorde maar dan meer onderin. Ook mijn maag knorde vaker en langer, en harder leek wel.

Kom net bij de huisarts vandaan en ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken. Het was een leuk consult want ik werd eerst gezien door een arts in opleiding, een meisje. Die ging overal heeeeeel uitgebreid op in, het duurde wel 15 minuten. Daarna haalde ze de arts erbij en ging ze alles aan hem vertellen, en wat haar conslusie was.

De buikpijn moet ik wel in de gaten houden, en als die nog hevige wordt (hell no!) of langer aanhoudt dan moet ik terug. Ook als ik koorts krijg of bloed ga verliezen. Maar hij zei ook dat als dit echt een miskraam was dat ik dat dan wel gemerkt zou hebben, en er heel anders bij zou zitten.

De duizeligheid hoort bij de zwangerschap, dat is vaak 1 van de eerste verschijnselen en bij mij klopt dat precies. Ik kreeg die klachten een week na het ei, dus Cuore: be prepared !!

Ik heb gezegd dat ik het dan nog wel even aankijk, en als ik er echt heel veel last van ga krijgen dan kan ik er iets voor krijgen. Liever wat terughoudend natuurlijk...

Ze zeiden ook allebei dat ik best eens een maag/darm virus erbij kan hebben, dat heerst op dit moment namelijk. En dat ik me daardoor dus zo raar voel.

Nouja, in ieder geval ben ik wel gerust gesteld. En het was eigenlijk heel erg gek dat ze me feliciteerden met de zwangerschap. Tenminste voor mij was het gek.... ook toen hij zei "je lichaam verandert op dit moment gigantisch, je betn tenslotte zwanger" ik ben zwanger, ik ben zwanger, ik ben zwaaaaaaanger !!!! Net of het dus nu pas bij me doordringt omdat andere mensen het weten....haha...

Vanavond mijn ouders, en dan kan ik het er eindelijk over hebben...zal ook wel een hoop spanning schelen hoor.
Ha!ha! Cool Lipa! Kan me voorstellen dat het pas echt wordt als een arts je gezien heeft. En inderdaad, de eerste echt felicitatie.... Dan voel t pas echt! Veel plezier vanavond!

Lieselotje, wat een uitkomt! Niks per mms, niks forumv-rienden horen het eerst, niks lang verzwijgen.....je kunt het gewoon samen doen! Super!

Nu zal ik nog harder juichen dat Nederland doorgaat!
@Lieselotje, geweldig dat je naar het EK gaat, nog een weekje wachten dus en dan zie je hem weer. Helemaal top. Wat zal jij blij zijn.

@Lipa, Wat fijn dat het niet iets ernstigs is. Wel goed in de gaten houden natuurlijk, maar al wel een hele geruststelling. En natuurlijk ben je zwanger, ik kan me wel voorstellen dat dat een tijdje duurt voordat dat echt tot je doordringt, zou ik ook hebben denk ik.
he Lieselotje, Leuk dat je gaat! Lijkt mij, terwijl ik niets eens van voetbal hou wel geinig... En dan kan je lekker met hem testen en het hopelijk vieren! En hou je taai wat je familie betreft, sluit me helemaal aan bij onze non Cuore. FIGHT FOR UR RIGHTS.. Soms is het beter om ruzie te maken en duidelijk aan te geven wat jouw grenzen zijn dan je gevoelens te onderdrukken. En misschien hebben ze gewoonweg geen idee hoe hun gedrag overkomt.. Begrijp niet goed hoe je moeder kan denken dat jij je zusje moet begroeten en je zusje jou niet.

En Cuore, ik heb gewoon een bovenmenselijk inzicht in mensen, dus ook in jou. Ik weet gewoon zeker dat je bruinige vegen eigenlijk een teken van een zekere heiligheid zijn. Voor de een zijn het bloedende polsen, de ander heeft gaatjes in zijn hand en weer een ander tranen van bloed. Maar jij hebt bruinige bloederige vegen...

En dit forum gaat zo nog voor onvruchtbaarheid EN werkloosheid zorgen.
Gaaf Lieselotje dat je naar het EK gaat. Maar wat nog leuker is dat je je lover dan weer ziet! Kan je nog zo lang wachten met testen als je nog niet ongesteld bent of neem je dan je positieve test ingepakt mee....? SURPRISEEEE !

Lipa....geweldig dus je bent nu helemaaaal overtuigd! Gek is dat he...je wilt het zo graag en dan is het zover en dan kan je het niet geloven! Ben zo benieuwd hoe je ouders reageren vanavond....we willen álles weten hoor !!!

Heb echt een ongi gevoel in mijn buik....kan wel zeggen dat het anders is maar tis echt dit gevoel.

Duizelig is nu nog maar heeel sporadisch maar vorige week had ik daar meer last van....daarom vraag ik me ook weer af of het wel dát kan zijn....volgens mij had ik het al voor mijn ei maar dat weet ik niet meer zeker....boehoeee
hahaha Zina....kan je ook zien of het deze maand raak is of zijn mijn bruine vegen het voorstadium van rode vegen....?

By the way...heb je ook een glazen bol?????

Ik zie dat jij ook bijna je NOD hebt he? Misschien heb je dit al verteld hoor, maar toen jij je hier aansloot zat ik geloof ik in Londen dus dat heb ik gemist.

Heb jij hiervoor ook al een relatie gehad of heb je gewoon besloten om op wat latere leeftijd (netjes geformuleerd he?) voor kinderen te gaan proberen?

Ik heb namelijk sinds 2 jaar en 2 mislukte relaties(waarvan 1 huwelijk) de liefde van mijn leven leren kennen die ook nog eens heeel graag met mij een kindje wil.
Zoweeeeej, ik ben ff dagje aan het sjoppen en moet me toch een lap tekst doorspitten!! Kom dr haast niet doorheen! Heb alles ff snel gelezen hoor. Wilde ff reageren op de belletjes van Lieselotje. Die had ik ook toen ik zwanger was! Herinner ik me nog wel, dus das vast een goed teken!! Lahce joh, kun jij lekker staan hupsen bij een wedstrijd van NL met je mannetje om je heen. Nou das wel iets om naar uit te kijken.

Oja, mijn NOD is net als Cuore op de 19e. Ik ga de 18e testen want dan is Charlotte jarig. De maand daarna ben ik nu bijna 3 weken in NL dus dan is het niet mogelijk om zwanger te worden en ga ik een maandje ff nadenken of ik nog een poging doe.

Nou dat was het, ik ga ff madam ophalen en misschien daarna nog een zandbak scoren. Kan ze morgen lekker scheppen! Tot laterrr
ZIt me net te bedenken dat als ik dan de 20se of 21ste wegga er alweer bekend is of er een zwangere bij is... Al die NOD's. Ik test pas daar dan denk ik....... misschien ook niet.

Misschien zijn die bruine vegen wel een voorbode voor rode vegen. Zou wel heel snel zijn dan. Maar ja....

Lente: dus als het deze maand niet zo is, lukt volgende maand sowieso ook niet? Ga je drie weken alleen naar Nederland?
Lipa, wat fijn dat er niks ernstigs aan de hand is. Leuk he, om te horen van een arts dat je echt zwanger bent, dan komt het eindelijk aan haha. Darmklachten zijn inderdaad wel normaal. Valt me op dat ik ook al een dag of 3 niet meer fatsoenlijk naar de wc ben geweest, leuk hoor zwanger zijn ;)

Lente, er is vandaag echt veel getypt, niet normaal. Moet zo vaak inloggen om het een beetje bij te kunnen houden. Kom nergens anders meer aan toe... maar ja tis voor het goeie doel he. Nog leuke dingen gescoord vandaag?

Lieselotje, wat leuk dat je naar het EK gaat! Wel flink zwaaien als je in beeld komt he. Ik kijk de Nederlandse wedstrijden namelijk ook allemaal, dus ik hou je in de gaten (geen idee hoe je eruit ziet haha). En super dat je nu samen met je man kan testen, zo hoort het ook! Hou ons op de hoogte he.

Zlna, als jij helderziend ben he, kan je dan ook al voorspellen of ik een jongen of een meisje krijg? Of allebei? Cuore, had je inderdaad al heel snel door. We hebben een non in de groep... ooohhhh. :p

Cuore, hou hoop hoor! Ik ben helemaal niet duizelig. Je hebt nog alle kans om wel zwanger te zijn. Duimduimduim.
37 weken zwanger!
Fennah... je herkend me aan mijn oranje tenue hhahahahahah

Oh ja.. en mijn blonde haar natuurlijk.
Jaah Cuore, heb ik jou net uitgeroepen tot topic-heilige en dan ga je mij vragen stellen?? Jouw wegen zijn ondoorgrondelijk En je bruinige vegen zijn vast voorteken van onbevlekte ontvangenis of zoiets... Want gewone seks is er niet bij te pas gekomen toch? (je hoeft niet te antwoorden hoor)

Anyway, ben er inderdaad bijgekomen toen jij aan het shoppen was in Londen. Erg leuk (en duur?) lijkt mij, ben er maar 1x geweest echt 15 jaar geleden of zo. En dan komen we meteen bij je volgende vraag: ja, ik ben een oude taart al voel ik me 22 en zie ik er zeker in het donker ook zo uit. Anyway, ik heb al een paar jaar een relatie maar het was nogal ingewikkeld we komen uit verschillende culturen en zijn familie en vooral mijn familie zagn elkaar niet echt zitten. Dus we hebben er lang over gedaan om de knoop door te hakken dat wij voor elkaar kiezen en uiteindelijk hebben de beide families zich er ook goed in kunnen vinden. En nu gaat het gelukkig goed en als we ook nog eens een kindje kunnen krijgen is het geluk compleet.. Maar afgezien daarvan was ik er ook nog niet super aan toe, het is niet zo dat ik al lang geleden perse een kindje wilde. Al kan ik goed met kinderen omgaan en kom ik uit een groot gezin. Heb er niet echt bij stil gestaan en na je studie, reizen en veel werken duurt het soms gewoon een tijd voorje beseft dat je niet te laat mag zijn. Hoop nu enorm dat ik niet te lang heb gewacht maar als ik daar enorm over ga lopen miepen - en die neiging heb ik sowieso al - levert dat alleen maar stress op. Dus we'll see, ik heb een nichtje dat pas op haaar 41e een zoontje en op haar 43e een dochtertje heeft gekregen dus op hoop van zegen!
Heb jij hyves zina?
nee, waarom?
haha, lieselotje wil een poppetje bij het verhaaltje zien.... Vandaar, Zina.
@Lieselotje. Gaaf dat je naar de kwartfinales gaat! Ik wil mee!!!! En super dat je dan samen met je mannetje kan testen natuurlijk :-).

@Lipa. Fijn dat de huisarts je heeft gerust gesteld. Kan me goed voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent.

Ik weet niet meer wie dat postte van die vaginale luchtbelletjes, maar ik heb dat ook! Bizar... Nooit eerder van gehoord :-). Ik leer hier nog eens wat. Vind het trouwens wel heel spannend worden hier met al die zwangeren en NOD's! En druk ook :-).
@Woesel, ik ga niet van die supertesten doen, ik ben van plan te wachten tot zondag met testen. Met de nadruk op van plan :-). Ik heb ze al in huis, gevaarlijk...

@Cuore, heb je NOD aangepast.
Net een vriendin heeeeeeeel blij gemaakt!!

En het leukste is: die kwartfinale is op mijn verjaardag of een dag later. dus allemaal leuk leuk en leuk

En ja Zina, wilde een gezicht zien. Een paar van ons hebben hyves.
domme vraag... haha. nou denk maar aan donker, krullen en klein. dan heb je een vaag idee haha. beetje een kruising tussen zeta jones en halle berry (met 20 kilo erbij)
fijn Lipa, dat je niks mankeert. integendeel gewoon bevestiging van de dokter gehad!

En het wordt steeds gekker hier: complete darmstoornissen, ondefinieerbare bruinige vegen, oorsuizingen en nu luchtbelletjes uit je poes. Wat is het volgende??
Jeeee, nog meer mini's! Mini's zijn hot!

(Er zitten er hier dus meer, Zina.... hoeveel centimeters heb jij? wij hebben er iig tussen de 1.56 en 1.60 al 3 zitten)

Haha, Boepie, ken ik; ik heb testen ook al in huis. Ook gevaarlijk...

Baby-belletjes? Heb ik niet

Maar euh beetje lage rugpijn heb ik nu ook. Of denk ik dat alleen maar, omdat jullie dat ook hebben?

En euh, steken in je buik, ter hoogte van je navel....horen die er ook bij? Toffifee? Niekiet? Walinde? Fennah? Drew & Lipa? Anybody? Zeg ja, zeg ja, zeg ja!!!!!!!!
ja ben 158 dus absoluut een MINI zoals je zegt.. al klinkt dat beetje dwergachtig en dat is toch echt niet het geval. denk aan jayne mansfield of marilyn monroe die waren ook niet groter dan 1.62 dusse..
Ben enorm druk en echt gigantisch moe! (doe tussen de middag een tukkie als ik thuis ben ) Dus misschien dat ik even wat korter post dan normaal. We zien wel hoe ver we komen!

Lipa, heb je een streepje?!?! Wat een verrassing Duh!

Ik hoop dat je je snel beter voelt! Fijn dat het niets ernstigs is!

Fennah, dankjewel voor je lieve berichtje!

Woesel, en maar jumpen en maar jumpen. Wat zijn we (wij vrouwen) toch een vreemd volkje!

Drew, ben nog steeds ongesteld, en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dan vrijen wij niet. Voorlopig geen actie dus

Lieselotje, natuurlijk kun je niet wachten!!! En tja, wij zijn natuurlijk ook erg nieuwsgierig. Vind het idee van Woesel wel erg leuk: een foto sturen met je mobiel

Rot zeg, dat de familieperikelen zo opspelen. Je moet in ieder geval lekker voor jezelf kiezen!

Stoer zeg dat je naar het voetballen mag!!! Hoop dat je je man daar enor kunt verrassen

Nikiet, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Spannend he, die echo?!

Cuore, balen dat je denkt dat je ongesteld gaat worden. Maar je weet maar nooit! Ik duim voor je!

Ehm, noem mij vreemd.... maar hangen jullie dan allemaal ondersteboven boven de pot???? Ik bedoel: die vegen, dat snap ik, het slakkenspoor lukt ook nog, maar hoe kom je er nu weer achter dat er belletjes geblazen worden?!?!?

Goed, ik heb me door de vier pagina's heen weten te worstelen. heb me niet enorm kunnen concentreren, dus heb hier en daar vast iets gemist. Ga nu even op de bank hangen. Oef!

Alle NOD'ers op komst: SUCCES!
Ik ga trouwens zaterdag naar SATC, kan niet wachten! Was/ben zo'n fan van de serie, heb alle dvd's zeker al tien keer bekeken :-).
@Zina, je bent absoluut geen dwerg hoor, ik ben 1.55m.

@ Schrijvertje, hoe komt het dat je zo moe bent? Die belletjes gebeuren niet op het toilet bij mij, maar gewoon tussendoor :-).

@Lieselotje, gaan jullie met z'n tweetjes? Omdat je een vriendin heeeeel blij hebt gemaakt? Zou wel een heel leuk verjaardagscadeau zijn, door naar de halve finale en een positieve test :-).
Ajo!

Ik heb even gekeken en volgende maand gaat absoluut niet lukken zwanger-technisch. Ik vertrek de 24e naar NL, en mn ei is 2, 3 of 4 juli. En 4 juli komt hij s'avonds laat dus das te laat he! Geeft niet hoor, hoef ik me die maand niet druk te maken in ieder geval, ook wel relaxed.

Ik heb heerlijk gesjopt en een paar dingetjes gekocht, ben niet los gegaan ofzo. Blijft leuk om peelgoed en van die echte meidendingetjes te kopen. (zoals zeemeerminnenstickers hahaha)

Dus ben gaar van het lopen maar heb er gheerlijk van genoten.

Nu net ff een zandbak gescoord en 50 kilo zand erin gegooid. ( jaja dat is zwaar) Dus Madam was erg blij! Is alvast verjaardagscadeautje van mn moeder :-)

Ik ga ff bij dr zitten. En kheb trek in een wijntje maar we hebben afgesproken om door de weeks niets te drinken. Voel ik me ook goed bij, maar nu heb ik trek, zo na een lekker dagje

Tot vanavond maar weer, dan lees ik alles ff goed door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven